Harry POV.
.......imi arata pe geam pădurea interzisă*
- Mersi puisor.*si il pup pe frunte părintește*Alerg cat se poate de repede spre pădurea interzisă.
Merg prin pădurea asta de trei ore, si cand vreau sa ma întorc aud un plânset de copil. Ma uit mai bine si vad ce este James. Era rezemat de un trunchi căzut.
Ma apropii de el dar cand ma vede se ridică si incepe sa fuga. Este dureros, deoarece copilul meu fuge de mine. Dar pe urma vad ca aleargă in zona cu prăpastia, asa ca încep să alerg incredibil de repede si reusesc să-l iau in brate înainte să cadă.
Tremura si plângea in acelasi timp iar eu incercam să-l liniștesc. Imi iau puiutul in brate iar acesta se prinde cu o forță incredibilă de gâtul meu, iar pieptul lui era rezemat de al meu astfel încât îi auzeam bătăile accelerate ale inimii.
Ajunși în apartament Ginny a venit la mine in graba si ma sărutat si mi-a șopti ca Albus este deja la culcare. L-am dus pe James in patul lui deoarece adormirea in bratele mele si il sărut pe obrazul pe care i l-am lovit.
Ma duc langa Ginny si o sarut.
- Te iubesc, Ginny.
- Și eu te iubesc. Ce s-a întâmplat cu James si unde l-ai găsit?
Atunci i-am povestit tot ce se întâmplase după ce am vorbit cu ea.
- Stai calm, Harry, o sa te ierte. Te iubeste foarte mult.*spune Ginny cu tristețe in glas*
- Ce ai pățit?
- Albus nu se simte bine.
- Cum adică?
- Cât tu ai plecat să-l cauți pe James, eu l-am pus la somn, deoarece era dupa-amiaza si era obosit.
- Asta faci mereu, dar unde este problema?
- Problema este ca acesta a avut un cosmar. Iar sinceră sa fiu in ultima perioada are o tonă de coșmaruri doar ca de data asta a spus: ,,Lasa-mi familia in pace Voldemort!".
- Nu se poate.
- Asta am zis si eu doar ca i-am intrat în vis si chiar era Voldemort in persoana, sau bine cum vrei sai zici.
- Maine vom vorbi pe rând cu fiecare. Tu vei vorbi cu Albus iar eu cu James, dar te rog nu te mai stresa. Ți-am mai spus iti faci rau tie si bebelusului.
- Ai dreptate.*atunci ma sărute, buzele ei erau asa de dulci*
- Stiu ca am buzele dulci. De asta sunt doar pentru tine.
- Daca, imi mai intrii vreodata in minte te bat la fund.*Ginny a vrut să mai spuna ceva dar și-a închis gura*
- Cred ca ar trebui să dormim.*spune Ginny*Ginny POV.
- Daca, imi mai intrii vreodata in mintea mea, jur ca te bat la fund.*spune Harry pe un ton sever*
Stiu ca nu vorbeste serios si vroiam sa ii spun asta, dar mai bine nu.
- Cred ca ar trebui să dormim.
Harry ma luat in brate in stil mireasa si ma pus cu grijă in pat, iar el sa dus la dulap sa se schimbe deoarece eu eram in pijamamale si el in haine de mers afara.
După ce s-a schimbat, iar mie mi-a oferit o priveliște superba cu corpul sau bine lucrat, vine si el langa mine si ma ia in brate si asa am adormit îmbrățișati.
De dimineata eu am plecat sa vorbesc cu Albus iar Harry cu James.
Când intru il vad pe Albus cu lacrimi în ochi și cand m-a văzut mi-a sărit în brate.
- Ce ai pățit?
- Vine, mama, vine si va vrea morti. Iar, iar..
- Gata Albus. Nu vine nimeni. Si nimeni nu ne vrea morti. Este doar un cosmar.
- Dar..
- Gata puiut. Crede-mă că nu vine nimeni. Ai incredere in mama?
- Da.
- Bun. Acum haide sa te schimbăm de hainele astea de noapte.Harry POV.
Intru la James in camera si il vad treaz in pat, dar cand ma vede are aceeasi reacție ca in pădure.
- Gata, James, te rog trebuie să discutăm.
- Nu mi-a plăcut cand am discutat ultima oara.
- Ai dreptate, am gresit, dar iartă-mă te rog.
Ma asez pe pat langa James, dar acesta se da si mai in spate si mai ca ar fi căzut din pat dacă nu l-aș fi prins.
- Nu ma atinge, monstrule.
Am simtit cu inima mi se rupe in mii de bucăți.
Vreau sa ma ridic si sa plec, dar vocea lui Ginny ma forțează să stau pe loc.
- Ai grija cum vorbesti, tinere. Stiu ca Harry a gresit, dar ai grija ca tot ramane tatăl tău. Cereți scuze, imediat.
- Voi doi nu sunteti parinti mei. Voi doi sunteti doar niste vrăjitori care nu sunt cu nimic special, în afara ca domnul este expert în a bate copii iar tu esti o curvă....
Cum isi permite sa spuna asta. Deși am vrut sa ma ierte, astăzi am decis ca nu voi mai incerca sa fac asa ceva. Am să-i arăt cum este sa fi un tata sever. Imi ridic palma care in secunda doi face contact cu obrazul sau, apoi îl iau de mana si il duc in pădurea neagră.
- Cum iti perminți sa vorbesti asa, cu mama ta, cu persoana care ti-a dat viata. Iti zic eu unde am gresit noi, acolo ca de fiecare dată când greseai nu te pedepseam. Poate dacă te pedepseam si te altoiam cand trebuie nu se mai ajungea aici.
- Imi permit sa vorbesc asa, pentru ca nu eu am cerut să fiu pe lumea asta.James POV.
Simt din nou arsura pe obraz, semn că tata ma lovit din nou. Dar nu am sa mai plâng asa ca continui.
- Vezi, eu ce am spus. Cred ca te-ai fi potrivit de minune langa ceilalți Devoratori ai Morții.
Acelasi sunet asurzitor si aceeasi arsura pe fata. Acum ma doare si mai tare, nu imi mai simt obrazul, iar lacrimile apar pe fata mea.
Tata ma ia de mana si se așează pe un bustean iar pe mine ma pune sa stau pe genunchii lui. Ii simt degetele pe obrazul roșu de la palmele primite.
- Te doare puisor?
Nu pot sa vorbesc asa ca dau din cap in semn ca da. Tata, ma pupa pe obraz, si simt cum toată durere provocată de palmă lui, dispare. Il strâng în brațe și nu vreau să-i mai dau drumul.
- Te iubesc, tati. Ma poti ierta?
- Da. Haide sa mergem la castel, cred ca mai ai cuiva de cerut scuze.Harry POV.
Il iau in brate si ma îndrept cu el spre castel. Nu pot sa cred ca mi-am lovit propriul copil. Dar vreau sa inteleaga ca nu este bine ce face si sa se oprească, altfel va fi pedepsit tot timpul. Sper sa nu-i ramana semn. Ajunși în apartament o vad pe Ginny cum sta in patul nostru si plânge si pe Albus stand langa ea. Il dau jos pe James din bratele mele, iar acesta se duce langa mama lui si isi cere scuze pentru ce a zis si facut. Ginny il ia in brate. Albus vine langa mine.
- Tati, poti sa ma iei in brate?
- Sigur.
Si il iau in brate iar acesta râde. Il învârt prin camera pana ameteste si il dau jos.
Am mai stat puțin împreună, după i-am pus pe copii la culcare, deoarece se făcu tarziu. Ginny fugise la baie, sa comite iar eu m-am dus să-i tin parul matasos si roșcat.
Ne-am pus la somn si am adormit îmbrățișati, asa cum o facem de fiecare dată.#1261 de cuvinte
Cap. 4
CITEȘTI
Harry si Ginny Potter
RandomUn fel de continuare a povestii scrise de J.K.Rowling. /FINALIZATA/