The ones who notice the storms in your eyes, the silence in your voice and the heaviness in your heart are the ones you need to let in your life ;
••••••••••
"Arrrrgghhhhhhhhhhh"
Aku menjerit sepuas-puasnya
Sakit hati aku !!
Kenapa ?
Kenapa Daniel buat macam ni dekat aku?
Lelaki..
Semua penipu !
Tak guna !
Aku nak jerit lagi
Biarlah
Dekat rooftop restoran ni bukan ada orang pun.
Aku kesah apa.
Peduli apa aku.
"Kang Daniel tak gunaaaaa"
Tengah syok-syok jerit ni tiba-tiba ada suara asing tegur aku.
"Oit oit, kau nak bunuh diri ke?"
Aku pun terus
"Opocot mak kau hijau merah"
Akibat melatah kaki aku tak seimbang aku berdiri betul betul tepi hujung bangunan dan sedikit lagi aku akan
Jatuh
Ke bawah
Tapi
Nasib
Ada tangan yang cepat sambut aku
Fuhh
"Woi , kau ni kalau nak mati pun janganlah terjun bangunan nanti masuk berita tak malu ke diri famous?"
Eh eh dia ni jerkah aku padahal dia jugak buat aku melatah tapi takpelah dia dah selamatkan aku so aku biarkan je la
Selepas aku pastikan kaki aku selamat mendarat berpijak di atas tanah yang rata barulah aku pandang muka yang tegur aku tu tapi apakan daya dia pakai hoodie dengan mask erm.
"Gumawo encik sebab tolong saya" aku cakap sambil lepaskan senyuman yang manis.
"Erm takpe aku tak kisah, yang kau ni ada masalah ke sampai nak bunuh diri. Baru lepas break dengan namchin ke?"
Wah camne dia tahu, eh tadi aku ade jerit nama Daniel oh mungkin sebab tu kot. Pabo la kau ni Soo Hye.
"Eh taklah saya stress je tu yang menjerit ni,luahkan perasaan. Encik tiba-tiba tegur saya tadi tu yg terkejut tu. Lagipun encik buat ape kat sini?"
"Aku saje je ambik angin kat atas ni. Lepastu nampak kau macam orang gila terpekik terlolong tu yang aku tegur manatahu orang gila terlepas dari tanjung rambutan yang dekat Malaysia tu" balas lelaki tu.
Ermmmm
Sedap je dia mengata aku.
"Takpelah encik saya mintak diri dulu. Saya nak balik dah lewat ni,eomma saya risaukan saya kat rumah tu. Terima kasih selamatkan saya" aku berterima kasih sekali lagi.
Soo Hye pandai pulak kau eomma risaulah tadi duk jerit tak fikir eomma.
Dia tak balas apa apa tapi aku boleh perasan yang ekor mata dia tak lepas hantar aku sampai aku turun tangga.
Tapi
Siapa lelaki tu?
••••••••••
YOU ARE READING
[OG] Don't Leave Me | PJM
Ngẫu nhiên+"don't leave me because.. you're my savior." -----ongoing+slow-update^----- p/s : malay fanfic+jiminbts Started : 111218 End : ?