"I begged for healing in all the wrong places.
I found it in walking away.
I found it in walking alone. "••••••••••
Masa aku tengah drive otw balik rumah tu channel radio pulak pasang lagu 'fake love by bts' .
Tiba tiba aku rasa pipi aku basah , aku pun nekad nak lupakan Daniel , alah kumbang bukan seekor .
Jadi aku turn on mood fangirl aku pun nyanyi la sama- sama, sambil aku terus syok nyanyi-nyanyi aku pun sampai rumah , aku pun masukkan no pin rumah aku.
Excitednya nak jumpa mereka Lama aku tak jumpa diorang.
Aku pun panggil eomma dengan appa aku tapi takda satu sahutan pun , ruang tamu pun gelap.
Tetiba maid aku datang.
Aik sejak bila rumah aku ada maid?
Oh aku pun teringatlah eomma pernah cakap dia ambik maid buat teman dia masak sebab sunyi aku takde.
Maid aku cakap appa out station kat Japan so eomma ikut sebab tak nak lonely la katanya.
Aku tanya bila diorang balik. Maid cakap esok tak pun lusa.
"Ouh. Okay"
Aku pun naik la atas masuk bilik aku. Aku try call eomma tapi tak angkat.
Aku mind-set eomma busy kot shopping. Kalau angkat call boleh nak kirim barang sikit . Haha
••••••••••
Keesokkannya aku tunggu la eomma dengan appa balik . Dah lewat tapi diorang still tak balik.
Tengah aku give up nak masuk tidur tiba-tiba maid jerit panggil nama aku.
"Soo Hye !! cepat turun ni ada call!! "
Aku pun bergegas la turun .
"Is there Miss Kim Soo Hye, daughter's Mr. and Mrs Kim? "
Ok aku start cuak dah ni kenapa tetibe speaking ni.
"Yes, talking"
"I would like to inform you that your parents have been involved to a tragic accident and couldn't be save. I'm sorry to say that. But it's for your information. "
Tutt.. Tuttt..
Phone terlepas dari tangan aku.
Tiba-tiba ada air keluar dari mata aku.
Eomma.
Appa.
Aku hilang...
Aku anak yatim piatu.
Aku dah takde siapa-siapa.
Mereka pergi.
Mereka tinggalkan aku.
•••••••••
YOU ARE READING
[OG] Don't Leave Me | PJM
Random+"don't leave me because.. you're my savior." -----ongoing+slow-update^----- p/s : malay fanfic+jiminbts Started : 111218 End : ?