Egészen addig egy szót sem szóltak, amíg Yixing be nem csukta maga mögött a kis faháza ajtaját.
- Miért nem mondtad, hogy ő is itt lesz? - Baekhyun hangja hidegen csengett.
- Baekhyun-ah, kérlek. Tudod, hogy milyen.
- Hyung, ez nem magyarázat arra, hogy becsaptál! - fakadt ki a fiatalabb, mire az edző csak fáradtan felsóhajtott.
- Hidd el, nem állt szándékomban. És ha azt vesszük, nem is csaptalak be. Egészen a mai napig nem is volt itt, reggel érkezett. Nem tudtam, hogy még le fog tudni jönni, nem szólt.
- Hát ez remek! - fonta karba kezeit Baekhyun. Elárulva érezte magát, hiszen Yixing pontosan tudott minden részletet.
- Baekhyun-ah...
- Nem hiszem el, hogy ilyen helyzetbe hoztál, Hyung.
- Csak bírd ki a kedvemért, kérlek! Alig fogod látni egy nap, és beszélgetnetek sem kell. Na - próbálta győzködni a férfi. Baekhyun megadóan vállat vont, mire Yixing boldogan ölelgette meg, aznap már másodszorra.
Baekhyun ha tudta volna, sem visszakozott volna már a helyzetből, hiszen megígérte, hogy kisegíti az edzőt, és ha jobban belegondolt, tényleg nem sok forgatókönyv szólt arról, hogy minden nap a fiú közelében kell lennie. Különben is, az már éppen elég nagy balszerencse, hogy pont akkor érkezett, amikor ő is. Miért nem kerülhették el egymást?
Baekhyun egy frusztrált nyögéssel dobta le magát a pótágyra, és Yixing tanácsát megfogadva megpróbálta kialudni magát addig, amíg még tudta.
❇❇❇❇❇
- Chanyeol, higgadj le.
- Hogy mondhatod, hogy higgadjak le? Ez nem így működik, Kai - fordult meg olyan hirtelen a sarkán a magasabbik, hogy Kai majdnem nekiment.
- Attól még, hogy idegeskedsz, Baekhyun nem fog hirtelen eltűnni.
- Majd teszek róla, hogy eltűnjön - mormogta.
- Chanyeol!
Intenzív szempárbajukat Sehun törte meg, aki egészen eddig csak csendben hagyta folyni az eseményeket.
- Na, ebből most már elég lesz, köszönöm! - tolta el egymástól két barátját. Kai karba fonta a kezét, Chanyeol pedig elfordította a fejét, és makacs határozottsággal nézett valamit az egyik rozsdás lámpán.
- Chanyeol, nem tudom, mi bajod van, vagyis, pontosan tudom mi a bajod, de ez még tőled is sok. Ne viselkedj úgy, mint egy gyerek. Kai te meg legyél megértőbb.
- Pontosan! Miért kell folyton Baekhyun pártját fognod? - fakadt ki Chanyeol.
- Én nem fogom Baekhyun pártját!
- Csak mindig kiállsz mellette - horkantott fel a magasabbik.
- Legalább nem élek tagadásban - vetette oda Kai, mire Chanyeol újabb szúrós szempárbajt kezdett vele.
- Na jó, én megpróbáltam - vont vállat Sehun, majd utat törve magának a kettő között elindult a kis házuk felé.
- Amíg ti izmoztok, addig megeszem a maradék chipset.
Mint egy varázsütésre, a két fiú egyszerre fordult Sehun után.
- Meg ne próbáld! - hangzott egyszerre a válasz.
- Hé! Sehun! - kiáltott fel Kai ahogy a harmadik tagjuk hirtelen futásnak eredt.
- A chips! - öltött pánikolt arckifejezést Chanyeol is, majd összenéztek. A következő pillanatban mindketten Sehun után eredtek.