Už je to pár měsíců od té doby co jsem naposledy cítila tvoje rty, co jsem ležela v tvé posteli, co jsem byla v sedmém nebi a co jsem věděla že jsem šťastná. Věřila jsem že už to bude konečně to naše navždy. Už tolikrát jsem si říkala že tě nechci vidět a že bych do stejné řeky znovu nešlápla a už tolikrát jsem to porušila. Poprvé to bylo pobláznění tvými očkami, podruhé za to mohli opět tvé oči ale to už jsem se zamilovala az po uši a potřetí? Ano, za to mohlo moje srdce protože když srdce miluje tak hlava jen kýve i když ví, co je správně ale srdci neporučíš. Víš, nechci ti kazit vztah, bolí to ale jsem ráda že vidím to štěstí v tvých oříškách. Ale kdyby jsi za mnou přišel, políbil mě a zeptal se, jestli se k tobě vrátím nebo jestli se s tebou vyspim tak bych nemohla odmítnout. Jsem do tebe zamilovaná az po svoje velké uši. Každých 5 minut kontroluji messenger i instagram jestli jsi se náhodou neozval.. Nic.. Byla bych schopná ti snést modré z nebe. Ano ted si asi budeš říkat co jsem to za krávu a že je mi jen 15, že nemůžu vědět co je to láska ale já vim že jsem zamilovaná a vim že ten kluk pro kterého moje srdce bije jsi ty. Zase tyhle sladké kecy, ano ale když ty jsi tak uzasnej... Víš, píšu tohle a tečou mi slzy po tváři. Kdyby jsi byl alespoň jediný důvod mých depresí ale je toho teď mnohem víc než jidny. Táta neplatí, děda umřel, prababička je nemocná, rodinný přítel měl mrtvici a léčí se, strejda je nemocný. Tohle hodně lidí neví ale je to tak. Hah, ted si reknes že dělám chudinku a hraju na city vid? No, jsem ráda že mám alespoň Elzu která mi v tomhle rozumí. Dala bych za ni život stejně jako za tebe.
,,Terezo! Večeře"
Volá mě máma a já se vydam do kuchyně.
,,Copak máme dneska dobrého?"
,,Špagety, nandej si kolik chceš!"
Sednu si se svými milovanými špagetami a vyfotim ti to, ještě se tě zeptam jestli je mám kvůli tobě vzít do školy. Když mi napises že jo tak si jdu připravit krabičku a všechno abych ti je mohla vzít abys nebyl o hladu. Najim se a jdu si lehnout se slovy ,,jsem unavená, dobrou" jako každý večer ale vlastně nejdu spát, jdu si lehnout, psát si s tebou a plakat. Usinam s mobilem v ruce a myšlenkami na tebe..
Zvoní mi budík s nechutí vstanu z postele, oblecu se co nejlépe kvůli Tobě, učešu se, vezmu si těstoviny a čekám do 6:39 abych zavolala Tesse a mohla vyrazit.
6:55
Čekám na bus, koukam na východ slunce a myslím na Tebe. Jedu v autobuse, sleduji cestu co se míjí za oknem a myslím na Tebe. Jedu v metru, koukam do toho černa a myslím na Tebe. Jedu v autobuse, sleduji jak kapky stékají po okně a myslím na Tebe. Jdu do Billy a vybírám piti aby jsi mohl pit i Ty. Jdu do školy a koukam se jestli někde neuvidim Tebe. Sedim na lavici, posloucham písničky a vyhlížím Tě. Vidim jak jdeš Ty. Zdravím Tě. Chci Tě obejmout ale Ty jdeš dál. Vrátíš se, objímáš Mě. Nechci aby tenhle moment skončil ale po chvíli se odtahnes a napijes se. Zazvoní a já koukam dopředu... Na Tebe. Jdu ohřát těstoviny pro Tebe. Jedu domu a pořád myslím na Tebe. Přijedu domu, dam do kuchyně krabičku od těstovin, lehnu si a brecim při myšlenkách na Tebe.
A pak to jde všechno od začátku, takhle vypadá každý můj den.
Pokračování příště...