Épp készülnénk a hálónkba vonulni,ha Nick nem jelenne meg elöttünk.
-Noel-sama,kint egy fehér hajú fiu áll,állitolag ismeri Ayo-samát,beengedjem?
-Nem.....
-Igen,látni szeretném,nem mindenki ismer engem,csak kevés ember.-egy meghajlással kimegy szolni az idegennek,én Ayo-ra picit mérgesen nézek,ami ezen csak mosolyog.Nem sokkal később belép az illető,az én Ayom meg nagy mosollyal rohan oda hozzá megölelni.Nah,de az én istenemhez nem érhet senki az engedélyem nélkül!Kijelentem,féltékeny lettem,nincs mit ezen tagadnom!
Khm.....nem tudom ki vagy,de jobban jársz,ha Ayorol leszeded a kezed,mert ő az enyém!-mindketten rámnéztek döbbent tekintettel,végül a kinos csöndet Ayo csilingelő nevetése törte meg.
-Noel,hadd mutassam be a legjobb barátomat,Kensīt!Kensī,ő itt Noel Roy,egy nagyon közel álló barátom.
-Örülök,hogy megismerhetlek Noel-san,ugye nem okoztál Ayo-samának fájdalmat?!
-Várjuk,mi van?!Te nem egy róka vagy?!
-Illemet kéne tanulnod,nem válaszoltál a kérdésemre!
-Nem bántottam Ayot,de most te válaszolj!-hirtelen egy fehér köd jött ki Kensī körül,mikor ez elmult,a fiu helyébe egy kis fehér róka volt,ami azonnal Ayo karjaiba ugrott.
De ez,hogy lehetséges?!-kiakadásomon szerelmem kuncogni kezdett,majd hozzám bújva kezdi simogatni a rókát.
-Látszik,soha nem voltál huzamosabb ideig természet feletti mellet,ő egy alak váltó róka,ember is tud lenni!Furcsa először,de ha az emberek jobban megismernék,néha ugyan kicsit idegesitő,de szerethető és jo szive van.Ragaszkodik a gazdájához,minden áron védi,régen kaptam Marktól,hogy ne legyek egyedül mindig a szentélybe.Esetleg maradhatna itt addig,amig én is?
-Legyen,de egy feltétellel!
-És mi az?
-Megmutatod egyszer nekem a szentélyed!-bolintott egyet,majd ásitva a fürdő felé ment.
Ácsi Ayom,velem fürdesz,ugye tudod?!
-Igen tudom,de akkor siess,mert mindjárt elalszok!
-Jol van na,pedig jött volna ma a következő lecke!
-Ha eléred,hogy ne legyek fáradt,álok elébe!
-Oh,szoval vegyem kihivásnak?Okes,kihivás elfogadva!Készülj Ayo,ma lesz a legjobb leckénk!Sziasztok drágák😅😀
Hát szóval itt van ez a rész is,bár nem lett a legjobb szerintem😕😑😓
Elnézést,hogy ilyen rövid lett,de igérem,a következő rész jobb lesz😫🙇
Még jelentkezek,addig is,au reovir😁😇😆
YOU ARE READING
A Gazdag és a Szegény
FantasyEgy kis karácsonyi szerelmi történet egy nem hétköznapi faluban nem hétköznapi emberekkel.A gazdag Noel Roy beleszeret a szegény jégistenbe,Ayo Li-be,aki nem sejti,mit relyteget Noel gazdag pompája.Valyon végleg összejönnek,vagy a jégisten inkább ör...