(Ayo pov)
Javába hajnalodott,mikor valami furcsa légkör jött körénk.Nem sokkal később indák csavarodnak körém,felsikitanék,ha nem tapasztotta volna le a számat Rou nagy vigyorral.
-Pssszt,fölösleges orditanod egyetlenem,most szépen elviszlek,bár sajnos nem lehet az az enyém,amit akartam,mert ez a nyomorult elvette!-könnyes szemmel probáltam ellenkezni,kuncogva terepoltált el engem Noeltől.Itt már zokohtam,közbe probáltam kiszabadulni,de valami mágia segitségével elaltatott.(Noel pov)
Olyan üresnek érzem a szobát,ijedten nyitom ki a szemem,de Ayo sehol se volt.Kezdzem ideges lenni,hogy megszökött,de a helyén találtam egy levelet,ami picit gyanus nekem.Kedves Noel-san
Örülök,hogy megismerhettem,meg,hogy vigyázott Ayora,de most vissza viszem őt oda,ahol biztonságba van.Nem tudom mit tett ön vele,de ellenált és sírt,mikor elvittem,pedig én nem erre tanitottam,maga megrontotta az 1500 éves munkám gyümölcsét!Maga semmit nem tud az ő multjárol,egy ember és isten kapcsolata nem engedéjezett nálam!Nem hagyom,hogy ön elvegye tőlem!Búcsúként elárulok egy titkot:Hiába a testvérem,azért ő lett a tél képviselője,mert szerelmes vagyok belé,ezért óvtam,ezért nem mehetett ki a szentélyéből,ami már az én birtokomon van!Apropó,elérem azt,hogy Ayo ön ellen szegüljön!Hisz megmondtam akkor,hogy "ezzel nincs vége", hát tessék,velem nem kezd ki maga hitvágy ember!
Rou Shizen
Az a rohadék elvette tőlem,ezért még megfizetsz,akár milyen erős isten vagy Rou Shizen!
(Ayo pov)
Lassan nyitogattam ki szemeimet,probáltam mozgatni végtagjaim,ami sajnos nem ment.Hisz ez a hely ismerős,csak nem.....
-Végre felkeltél Ayo Li,már vártam,hogy beszélgessünk,már ugy is rég beszéltünk!-ijedten kapom a fejem az elöttem lévő felé,aki öntelt vigyorral nézz egy hófehér rózsát.
-Tudod,hogy mi a külömbség az ember és egy isten közt?-kérdezi tőlem nyájasan,amitöl jobban félni kezdtem.
Nem tudom....-ezen még szélesebben elvigyorodott,a rózsát egy vázába téve kerekedett fölém,pár centire az arcomtol bugja nekem ezeket a szavakat:
-Az,hogy az istenek természet feletti szépséggel vannak megáldva,plussz képességekkel.Ha ti nem lennétek,nem lenne évszak,ha én nem lennék,nem lenne természet.Az istenekre szüksége van az embereknek,de bele szeretni nem lehet,hisz isten csak istennel lehet együdt.Köztünk te vagy a legszebb,és szinte a legerősebb,hiába van dermesztő hideg télen,de az emberek szinte jobban összeforrnak egymással,mint hiszed!Fiatal vagy még,de ezt tudom,hogy sokat kell még tanulnod az emberek világárol.De az már jo,hogy tudod,hogy mi a szeretet és a szerelem de nem hagyom,hogy Noel elvegyen,mert az enyém vagy!Kellesz nekem,ezért soha nem engedlek el!
-Kérlek ne tedd ezt,inkább vissza megyek a szentélybe a hegyekbe de kérlek ne válassz el tőle teljesen!-ezen mégjobban nevetni kezdett,amitől már nagyon rettegtem,valamit tett,hogy közénk álljon!
-Kicsi Ayom,a szentélyed a birtokomon van,ide idéztem neked egy másikat a régi meg szerte foszlott,hisz egy istennek egy szentélye lehet!-nem lehet,hogy tehette ezt,miért?!Remek,mostmár többet fogok sirni,mint aludni,de a sok sirás miatt hamar el is aludtam,még érzem,ahofy Rou-san hajamba csokol,amitől mérhetetlen undor jött létre.Soha nem fogok megbocsájtani neked,kérlek várj rám szerelmem,Noel-san!
ESTÁS LEYENDO
A Gazdag és a Szegény
FantasíaEgy kis karácsonyi szerelmi történet egy nem hétköznapi faluban nem hétköznapi emberekkel.A gazdag Noel Roy beleszeret a szegény jégistenbe,Ayo Li-be,aki nem sejti,mit relyteget Noel gazdag pompája.Valyon végleg összejönnek,vagy a jégisten inkább ör...