20-р хэсэг

1.7K 159 10
                                    

Би: хараал ид Лэе Крис 2ын түлэгдсэн будааны хусамны шөл ...

Гэдсээ барин ариун цэврийн өрөө рүү гүйхэд ашгүй ариун цэврийн өрөө хүнгүй хоосон байв. Удалгүй бор бамбарууш агнаж дуусчхаад гарч ирэхэд залуус ирсэн бололтой шуугилдаж байгаа нь сонсогдож, би өрөө рүүгээ орох гээд хаалга татахад өөдөөс ЧанЁол гарч ирэхэд бид харц тулгарахад тэр надтай юу ч дугаралгүй бид 2 бараг 30 секунд ширтэлцэх нь тэр ...

Тэр надтай ядаж мэндлэлгүйгээр доошоо буугаад явчихлаа, аль хөл дээрээ босчихсон болоод тэнэгтээд байгаам бол гэж бодон өрөөндөө орж өнөөх тийзээ цүнхэндээ хийлээ, ил тавьчихвал хэн нэгэн олоод харчихна ядаж байхад миний нэр бичээстэй байгааг ч хэлэх үү ?

Доошоо буухад залуус тахиа пицца болон карритай гоймон захиалчихсан идэж байгаад намайг харснаа бүгд НААШАА СУУ, ХАМТ ИДЭЦГЭЭЕ гэж байхад ЧанЁол намайг үл тоон хоолоо идсээр л ...

Хнн муу дэлдэн новшид үнсүүлчихсэн биш биеээ тоогоод байгаам байхдаа, надаар гуйлгах гээд байгаа бол ёстой NO шүү дээ муу майжиг дэлдэн өргөс тиймээ ЧанЁол бол яг өргөс шиг ядаргаатай

Хоолны дараа ЧанЁол өрөөндөө ч орж ирсэнгүй, уурандаа mp-гээ асаан чихэвчээ зүүж хөнжилөөрөө толгойгоо бүтээгээд унтах гэж хичээнэ

Минхиг өрөөндөө унтах гэж ядаж байхад ЧанЁол ч гэсэн унтах газар хайн эксогийн залуусыг царай алдан сууна. Залуус бүгд зурагт үзэх нь үзэж, утсаараа тоглох нь тоглож байв.

Зочны өрөөний буйдан дээр Крис Лэе Сухо Лухан Шиүмин нар зурагт үзэж, харин Каи БэкХён Сэхүн ipad-аар тоглоом тоглож Кёнсүү гал тогоонд амттан хийж харин Тао Чэн 2 Кёнсүүг хүлээн сууна.

ЧанЁол буйдан дээр залуусын дундуур шахсаар голд нь орж суугаад худлаа инээн Намайг өрөөндөө унтуулчих хүн байна уу?

Крис: миний нуруу өвдөж байгаа

Сухо: миний хөнжил яг намайг ороогоод л таардаг чамд хүрэхгүй

Лэе: би нүцгэн унтдаг болохоор эрэгтэй хүнтэй хамт унтмааргүй байна.

Лухан: чиний хөлний үс хэр их билээ гэж асуухад ЧанЁол хөлөө үзээлэхэд Лухан бодсон ч үгүй шууд үгүй гэж хэлэхэд ЧанЁол горьдлогын харцаар Шиүмин лүү хархад

Шиүмин: би ханиадтай байгаа

ЧанЁол: за за

Сухо: яасан та 2 муудалцаа юу

Do you love me ❣️ [Complete]Where stories live. Discover now