YÜRÜYÜŞ .

314 20 13
                                    

MERHABAAAĞĞĞ ! BEN GELDİĞMM GECİKTİM HEMDE ÇOK BİLİYORUM . AMA DÜN YAZMIŞTIM VE BİRANDA SİLİNDİ . AĞLADIM AMK . NEYSE GÜZEL BİR BÖLÜM OLDU UMARIM SİZDE SEVERSİNİZ ! BU ARADA BİR HAFTALIK BİR TATİLE CIKIYORUM GİNEĞĞ :DD BİR HAFTA OLMIYCAM . YB GELMİYCEK BU YÜZDEN . YB YOK DİYE HİKAYE BİTTİ FİLAN SANMAYIN . 

ÖNEMLİİİİ ! OKUYUCU SAYISI FAZLAYKEN , VOTELAR DÜŞÜK OLUYOR LÜTFEN VOTELAR ARTSIN . 

SİZİ SEVİYORUM . İYİ OKUMALAR . VOTE VE YORUMLARINIZI  UNUTMAYIN . 

 medyadaki şarkı ile okuyun . 

MEDYAYA ÖLEBİLİRSİNİZZ 

TOLGANIN ANLATIMI , 

- '' KES BİR SESİNİ LAN ANLA ARTIK ANLA MELİS İNTİHAR ETTİ ! ''  

Bağırıyordum , çünkü bu saat anlamıyordu . Gerçekleri kabullenemiyordu . 

- '' SENİN YÜZÜNDEN LAN SENİN ! SENİ SEVİYORDU , SANA AŞIKTI ! '' 

Suat'ın yakaması tutması ile bende onun yakasını tuttum . 

- '' O sana aşıktı lan ! '' 

- '' BUNU ZATEN BİLİYORDUM SALAK ! AMA BEN ONU HEP KARDEŞİM GİBİ GÖRÜYORDUM . ! '' 

Melis , Suat'ın kardeşiydi ve ben onu hep kardeşim olarak görürdüm . Benden hoşlandığını filan duyunca onunla konuşmuş asla brilikte olmıycağımızı söylemiştim . O ise ertesi sabah intihar etmişti . Suat 'da ölümünden hep beni sorumlu tutuyordu . İntihar ettiğini kabul etmiyordu .... 

- '' PEKİ '' Diyip yakamı bıraktığında bir adımda gerilemişti . Bende ona sorarcasına bakıyordum . 

- '' Gidiyorum . '' söylediklerini yeni kavrarken , arkasını dönmüş gidiyordu . Suat gidiyordu , kabullenmişti öylemi ? 

Kendime geldiğimde cebimden telefonumu cıkarıp , saate baktım . Saat 09:00 'du evdekilerin uyanmış olabiliceğini hatırlayınca hızlı adımlarla arabaya doğru yürüdüm . Arabaya binince gazı köklediğim gibi eve sürdüm . 

----------------

Eve girince , adımlarımı salona doğru yönelttim . Masanın hazır olduğunu görünce bizimkilerin kalktığını anlayıp bukezde mutfağa doğru yürüdüm . Mutfakta annem ve Songül teyzenin bişeyler hazırladığını görünce gülümsedim . 

- '' Günaydın hanımlar '' diyip yanlarına gectim . Annnemin yanağına öpücük kondurduktan sonra Songül teyzeninde yanağına öpücük kondurdum . 

- '' AH ! OĞLUM NERDEYDİN SEN . NASIL MERAK ETTİM SENİ HABERİN VAR MI ? '' 

Annemin söylediklerine göz devirdim . 

- ' Anne arkadaslarlaydık işte '' dediğimde annem yüzünü asıyordu . 

- '' AA NESRİN ! TOLGA KÜÇÜK MÜ ? KOCA GENÇ ADAM OLMUŞ BIRAKDA EĞLENSİN . '' 

Songül teyzenin söyledikleriyle sırıttım . 

- '' Eee Aslı nerde ? ''  

- '' Uyanmadı daha '' annemin söyledikleriyle sırrtım . Aslı'yı uyandırmak güzel olabilirdi .  

- '' Tamam ben bir üzerimi değişeyim '' dediğimde annemlerin gülümsediğini görünce hızlı adımlarla merdivenlere yöneldim . 

Odanın kapısına gelince , kapıyı hafif araladım . Yastığa sarılmış uyuyordu . Yavasca içeri girip kapıyı kapadım . Yatağının yanına gelince , uyurken ne kadar tatlı olduğunu farkettim . Aslı ; değişikti . Garip ama öyleydi . Doğal güzellik derler ya hani ; Aslı öyleydi işte . Hareketleri doğaldı , makyaj sevmezdi , giyinişi kokoş değildi , gülüşü doğal mükemmellik barındırıyordu . 

YAZ BİSİKLETİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin