EGO YIĞINI .

425 26 13
                                    

MELEBA . YB İLE GELDİM . KOKUN ÜSTÜME SİNMİŞ YB YAZDIM . ONADA BAKIN . ÖPTÜM SİZİ . 

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM  

MEDYA TOLGAĞĞ 

Sabah gözlerimi açtığımda yerde yatan Tolga'yı görmem bir oldu . Neden mi orta yatıyor ? Annemler dün gece '' çocuğun odası temiz değil bu gece senin odanda kalsın yarın odasına geçer '' demiş ve Tolga'yla beni aynı odada yatırmıştı . Ya çokzel çokzel amk  . Allahtan horlaması filan yoktu bu gıcığın .Uyandığımda Tolga daha uyanmamıştı . Ne kadar tatlı uyuyor lan ! Hep böyle masum olsa piçç . Neyse .  

Yatakta doğrulduğumda Tolga'nın yüzünü daha net görebiliyordum . Ne kadar pürüssüz ve mükemmel bir yüzü olduğunu yeni farkettim desem yalan olmaz . O kadar tatlı duruyordu ki şuan bu piç . Dudakları hafif aralanmıştı ; nefes alışverişi bile mükemmeldi amk . Yüzüne bakarken anlamsızca bir gülümseme oluşmuştu suratımda . 

- '' İncelemen bittiyse kalkabilirmiyim artık . '' Tolga'nın söyledikleriyle kendime gelmiştim ; yüzündeki piç gülüşü bu durumdan mutlu olduğunu anlatıyordu . 

- '' Senin neyini inceliycem be tipsiz '' diyip yatakta doğrulduğumda Tolga yüzüme bakıyordu . 

- '' ya ya kesin öyledir '' dediğinde hala yüzüme bakıyordu . 

- '' Asıl sen beni inceliyorsun farkıdaysan '' diyip sırıttığımda oda sırıttı . 

- '' Sadece yüzünde makyaj var mı diye bakıyordum . '' Dediğinde '' ciddimisin ? '' der gibi baktım . 

- '' Gercekten buna inanmamı beklemiyorsun değil mi Tolga ? '' dediğimde piç smile yapmıştı . 

- '' Ukalasın Aslı '' Tolganın söylediği şeyle kafamı ona cevirip yüzümü buruşturdum . 

- '' HAH '! Bana diyene bakın  Ego Yığınısın Tolga ! '' 

Söylediğim şeye Tolga gözlerini devirip benim gibi ayağa kalkmıştı . Şimdi neredeyse aynı hızadaydık tamam boyu benden uzun (!) 

- '' Saçmalık ! Yakışıklılık ne zamandır '' Ego Yığını '' Demek oluyor ? 

Bu kez göz deviren taraf ben olmuştum . 

- '' Senin Gibi Öküz Olunca Öyle Deniyor Tolgacım ! '' 

Dediğimde Tolga'ya dönüp sırıttım . Dolabımın karşısına gectiğimde Tolga'da yatapıma oturmuş bana bakıyordu  . Dolabımın kapağını actığımda ilk gözüme çarpan kot mini tululumum olmuştu . Askısıyla tuttuğum gibi yatağıma doğru fırlattım . tam o sırada bir '' siktir '' sesi duydum ve arkama döndüğümde Yatakta kıvranan ve şeysini tutan bir çift Tolga'yla karşılaştım . Ben gülme krizine girmiş kahkaha atıyorken Tolga hala yatakta dönüp duruyordu . 

- '' Sen öküzmüsün Aslı . İnsan bir elinde tutar ne bilim bişi yapar hay ağzınasıcım be '' 

Tolga 'nın söyledikleriyle iyice gülmeye başlamıştım . 

- '' Ya .. ben ... hep kıyafetlerimi arkama bakmadan yatağa atarım ... seni unutmuşum ..... '' diyip iyice anırmaya başlamıştım . Tolga'da yüzüme 'malsın '' bakışı atıyordu . 

Tolga yatakta hala kıvranınca ona doğru yaklaştım . 

- '' Tolga iyimisin ? ya ben gerçekten özür dilerim . '' diyip kıkırdadığımda Tolga'da ayağa kalkmış bana bakıyordu . 

Tolga birden gülmeye başlayınca ne olduğunu anlayamadan bende gülmeye başladım  . 

En sonunda durduğumuzda Tolga'ya baktım . Ne güzel gülüyordu lan öyle ! Herneyse ... 

YAZ BİSİKLETİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin