YENİDEN

243 14 8
                                    

MEDYA ; TOLGA VE ASLI . 

MEDYADAKİ ŞARKI İLE OKUYUN BİTİNCE BAŞA ALIN ! 

MERHABA . BEN GELDİM . UZUN BİR SÜRE OLDU BİLİYORUM . 1 HAFTA TATİLE CIKICAĞIMI SÖYLEMİŞTİM VE GİTMİŞTİM . AMA BEN BURDA YOKKEN MAL ABİM PCYI BOZMUŞ  TELEFONUMUNDA CAMI KIRILINCA SERVİSE GÖNDERMEK ZORUNDA KALDIM . SİZE ACIKLAMA YAPAMADIM ÜZGÜNÜM . SİZİ ÇOK ÖZLEDİM . BUNU BİLİN MİNNAKLAR . UZUN BİR BÖLÜM OLDU . UMARIM SEVERSİNİZ . HİKAYELERİN HİÇBİRİNE ARA VERMEDİM HEPSİ DEVAM EDİYOR . DAHA MÜKEMMEL ŞEYLER SİZİ BEKLİYOR BİTİRİRMİYİM YAHUU ! 
BİSSÜRÜ HARİKA MESAJ ALDIM ÇOK TESEKKÜR EDERİM ! HİKAYELERİN YENİ BÖLÜMLERİNİ BEKLEYEN HERKEZ KAC KEZ MESAJ ATTI AMA İMKANIM YOKTU CEVAP VEREMEDİM ÜZGÜNÜM ! HERNEYSE VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ÇOK TESEKKÜRLERR 


ÖNEMLİİ !!!!! YENİ HİKAYEM '' KOMŞUM BİR BAĞIMLI '' YAYINLADIM ONU DA OKUMANIZI ÇOK İSTİYORUM BEĞENECEĞİNİZİ UMUYORUM !!

- '' Aslı ? ''  

Emre'nin sesiyle sıkıca kapattığım gözlerimi actım . 

Evet herseyi hayal etmiştim resmen . Yada rüya gibi bişeydi . Ama gercek değildi . Ne sanmıştım ki ? Gercekten bunların olacağını mı ? Cidden malım ! 

- '' E-Emre ? ''  gülümsediğinde burukça tebessüm ettim . 

Eşler değişicekti , ama ben hala Emre'nin yanındayım aq ? 

- '' Seni kimseye vermedim . '' söyledikleriyle gülümsedim . 

- '' En iyisini  yapmışsın . '' bu kez o sırıttı . 

- '' Emre oturalım mı ? '' 

kafasını onaylarcasına salladıktan sonra , elini belime koyup yürümeme eşlik etti  . 

- '' Ne güzel dans ettiniz öyle yav ? '' 

Derin'in söyledikleirne göz devirdim . 

Masadaki , biramdan bir yudum aldıktan sonra koltukta geriye yaslanıp dans edenleri izlemeye basladım . 

-------------------

- '' YA SUSUN GICIKLAR ! '' 

Derin'in söylediklerine birkezdaha güldük . 

ÇOK SEVİYORUM BEN BUNLARI YAV ! 

Çantamda titreyen telefonumu cantamdan cıkarıp ekrana baktım . 

- '' MANTI USTAM '' 

Annem arıyordu . Ne yani mantıyı en güsel benim anam yapıyor susun qesin ! 

Kilidi kaydırıp , telefonu kulağıma götürdüm diğer elimlede öbür kulağımı kapadım . 

- '' Annöğğğ ? '' 

- '' Aslı nerdesin sen ? '' 

- '' Bizimkilerleyim annöğğğ ne olduğğ '' diye anırdığımda masadakilerde kıkırdadı . 

- '' Tolga'da ordaymış yanında mı ? '' 

annemin söyledikleriyle ağzım ''O'' şeklini almıştı . Çünkü Tolga karşımda durmuş sırıtıyordu . 

YAZ BİSİKLETİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin