DANAMSIN DANAMM !

213 15 4
                                    

- '' OLM DUR BİR ! '' 

- '' LAN DUR BAK ! '' 

Tolga ; çığlıklarımla denizin ortasında gülme krizine girerken bende gözlerimi devirdim . 

ALLAHIM ! 

Evet , kahvaltıdan sonra denize inmiştik ama bu Tolga ayısı benim denize girmeem laf ediyor ve hatta anırıyordu ! 

- '' Kızım sen yüzme bilmiyormusun ? Su soğuk diye bahane edip girmiyorsun , suya atınca boğuluyorsun valla bak geberip  başıma kalma sonra benim . '' 

- '' Ya kes Tolga bak sinir ediyorsun beni zaten ! '' 

Tolga gine hunharca güldüğünde denizde birazda ilerledim . 

Su dizlerime geldiğinde duraksadım ya bu su niye hep soğuk ! 

- '' Dikkat et boğulursun belki he ! '' 

- '' HAHAHA ÇOK KOMİKSİN KAHRETSİN ! '' 

Diye cırladığımda Tolga iyice güldü ve suya daldı . 

Ne güzel daldın öyle lan kaslar filan ! 

Tamam . 

Su, belime geldiğinde derin bir nefes alıp ellerimi önümde buluşturdum ve suya atladım . 

Soğuk su bedenim ile buluşurken denizin içinde kafamı sağa sola salladım . 

Suyun üstüne cıkınca saçlarımı düzelttim be derin bir nefes aldım . 

Tolga'da sırıtıp bana bakıyordu . 

- '' Hayret biliyormuşsun lan ! '' 

diyip güldüğünde yüzümü buruşturdum . 

- '' Cidden malsın amınakoyım ya ! '' 

Omuzlarını silktiğinde gözlerimi devirdim . 

Bana doğru , gelmek için suya daldığında bende ayakta dikildim  .  Su omuzlarıma geliyordu . 

Belimde hissettiğim ellerle irkilsemde Tolga olduğunu anlamam çok uzun sürmedi . 

Tolga suyun iiçinden çıkıp mavinin en güzel tonu gözleriyle bana bakınca sırıttım . 

- '' HAYRET SENDE YÜZEBİLİYORMUŞSUN LAN ! '' 

Diyip sırrıtıtığımda oda sırırttı . 

Eli hala belimdeydi , bende ellerimi omuzlarıma yerleştirdim . 

Gözlerimizi buluşturduğunda , bakışları dudaklarıma kaydı ve öylede kaldı . 

- '' KES ŞUNU ! '' diye sitem edince Tolga mavilerini bana cevirdi . 

- '' neyi kesim ? ''  alaylı sesiyle ciddileştim . 

- '' Şöyle bakmayı . '' diye de yanıtladım . 

- '' Ama dudakların çok güzel . '' diyip sırıttığında kızardım . 

Şöyle konuşmasından nefret ediyordum ! Tamam beni bu sabah öptüğünde sadece '' YENİDEN '' demişti bir açıklama yapmamıştı ama ne bilim işte .. Birşeyde diyemiyordum çünkü ona aşıktım . 

Biryanım deli gibi beni öpmesini isterken diğer yanım uzak dur diye bağırrıyordu ! 

- '' ANANI SİKİM KIZLARA BAK ! '' 

Tolga'nın sesiyle bakışlarını takıp ettim . Sol tarafımızda 3 kız yüzüyordu ve cidden çok güzel kızlardı ! 

Kızlardan esmer olan Tolga'yı görüp gülümsediğinde Tolga'ya döndüm oda sırrıtıyordu ! 

YAZ BİSİKLETİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin