TRİP .

372 23 5
                                    

KOKUN ÜSTÜME SİNMİŞ YB YAZDIM ONADA BAKIN . 10 GÜN YOKUM . VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM . TESEKKÜRLER . 

medyaki şarkı ile okuyun bitince başa alın . 

MEDYA , TOLGAĞĞĞĞ 

- '' SEVGİLİSİYİM ! ''

Ben mal gibi Tolga'ya bakarken Emre'de şaşırmış gözüküyordu . 

NE YAPMAYA CALIŞIYOR Kİ BU MAL ?! 

- '' Anlamadım Pardon ? ''  dediğimde Emre bana dönmüştü . Tolga ise hala Emre'ye bakıyordu . 

Tolganın kolunu dürttüm ; kafasını salayıp kendine geldiğinde bana bakıyordu . 

- ''  Neyi anlamadın  Aslı ? '' Tolga bugün gerçekten iyi değil !

- '' Sen benim sevgilim değilsin Tolga ! Kendini ne sanıyorsun ki , ? ''  

Emre'nin dediklerim üzerine parlayan gözlerini pas geçiyorum . Çünkü şuan karşımda , bana hayal kırıklığıyla bakan Tolga'nın mükemmel gözleri duruyor . 

- '' HAKLISIN BEN KİMİM Kİ ? '' Tolga'nın sert sesiyle kendime gelmem bir olmuştu . Ama ben dediklerini anlamaya calışırken , o coktan yüzerek kıyıya ulaşmıştı . 

HAYVAN GİBİ YÜZÜYOR ON PARMAĞINDA 10 MARİFET !!

İç sesime sacmalamanın sırası olmadığını söyleyip , Emre'ye döndüm . Garip bir şekilde yüzüme bakıyordu . 

- '' Emre ben özür dilerim . çok teşekkür ederim . Ama gitmem gerek '' diyip kırık bir gülümsemeyide ardından getirdim .  Emre'de başını olumlu anlamda sallayınca bende yüzerek , kıyıya ulaştım . 

Tolga sezlonga uzanmıştı . Sayamayacağım kadar mükemmel dövmelerini , ve mükemmel vücudunu sergilediği bütün kızların ona bakmasından belli oluyordu (!)  Ama Tolga onları umursamadığını acıkca belli ediyordu ; bişeyler düşünüyordu ve bunların az önce söylediklerim olduğuna eminim .... 

Ona doğru yaklaşıp sezlongumdan havlumu alıp kurulandım . Şortumuda altıma gecirdikten sonra sezlonga oturdum . oturduğumda yüzüm Tolga'ya dönüktü . 

- '' Konuşmayacakmısın ? ''  dediğimde yüzüme ifadesiz bir şekilde bakıp , bakışlarını tekrar denize döndürdü . 

- '' Trip mi atıyorsun Tolga ? '' 

Tamam o inatcıysa bende inatçıyım . 

Tolga yüzüme tekrar baktığında gine aynı ifadesizlikle bakıyordu yüzüme . ! 

- '' Ben kimim ki sana trip atayım Aslı ? '' 

Gerçekten söylediklerim bu kadar mı umrunda olmuştu ki  ? Sadece saçma iki cümle . Bunda ne var ? ! 

- '' Tolga sadece iki basit cümle neden bu kadar uzatıyorsun ki ? '' dediğimde Tolga hala yüzüme bakıyordu . 

- '' Senin için '' basit '' olabilir ; ama benim için değil . '' dediğinde '' BASİT '' kelimesini bastırarak söylemişti . 

- '' Söylesene Aslı ben senin için neyim ? '' Tolganın gine aynı ifadesiz sesiyle tekrar bakışlarımı ona cevirdim . 

- '' Nasıl yani ? '' 

- '' Ben senin için ne ifade ediyorum söylesene !? '' 

Gercekten Tolga benim için ne ifade ediyordu ? O mavinin çok başka bir tonunu barındıran gözlerine bakmaya kıyamıyor , uyurken onu izlemeyi seviyor , onunla vakit gecirirken her ne kadar kavga ediyoruz desemde çok iyi geliyor , onunlayken gülmeyi seviyorum peki bunların anlamı ne ? 

YAZ BİSİKLETİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin