Pisti szemszöge
Jani eltűnt, remek. Most visszakapom, de remélem, hogy megjelenik, nem véletlenül kértem meg az egyik legfontosabb embert az életemben, hogy legyen a tanúm.
A készületek alatt Jani nincs sehol sem, elkezdődik a ceremónia, így megkérem Nessajt, hogy lenne-e ő a tanúm. Nyílván elfogadja, aminek nagyon örülök, de nagyon égek legbelül, döntenem kell, választanom, hogy mit is akarok, fáj, hogy nincs itt a társam. A társam.
- Akarod-e Fábián István az itt megjelent hölgyet hites feleségedül? - Akarom?1 hónappal később..
Már egy ideje nincsen semmi hírem Janiról. Elegem lett, elmentem hozzá és gyakorlatilag rárugtam az ajtót.
- Jani! JANII!
- Mit akarsz?!
- Boldog Karácsonyt kívánni?!
- Hagyj békén!
- Kérlek gyere elő!
- Pisti én ezt így nem tudom folytatni, veled.
- Erős vagy Jani, kérlek! - elém állt, arca nyúzott volt, ápolatlan. Haja és szakálla, mint a madárfészek, ez nem az én Janim.
- Barátnőd?
- Elhagyott..
- Sajnálom!
- Ja..
- Jani én, én beszélni szeretnék veled.
- Én pedig nem!
- Miért vagy ilyen támadó? Mit tettem ellened?
- SZERETLEK TE ÁLLAT! ÉRTED?
- Értem..
- Dehogy érted, kurvára nem értesz te semmit sem! Egy szörnyetegnek érzem magamat! Ott hagytalak életed egyik legfontosabb napján! Cserben hagytalak téged és a feleségedet!
- Nem csak te! -mosolyodom el.
- Hogy mi?! - de mielőtt bármiről is kérdezősködhetett volna, megcsókoltam, mint még soha, még is Deja vu-m volt. Éreztem könnyeit, de nem engedtem el, faltam ajkait, és még marasztaltam, majd lassan elváltam tőle. Kisírt, hatalmas, barna, boci szemeivel értetlenül nézett rám.
- Én is szeretlek.. te állat! - nevetek.
- .. de, a..?
- Nem történt meg, klisés, de nemet mondtam az oltárnál. - mosolygok, mint a tejbetök, boldog vagyok. Még ha Janitól válaszul egy nem erős, csicska pofont is kapok, majd pedig egy ölelést, és a világ legédesebb csókját. Teljesen megérte.
- Márcsak egy valami maradt.. - húzok kaján vigyort az arcomra, és elengedem Janit. Jól van Pisti mostmár elég lesz. -.. ezekkel mi legyen? - veszem ki a kezemből a kis dobozt, és benne a gyűrűk.
- Te nem vagy normális! - csak nevetek, jól tudom!
- Boldog Karácsonyt Jani, sajnálom, hogy ilyen későn jöttem.
- 1000 évet is vártam volna rád, ha tudom, hogy ebből..
- .. csak azért is szerelem lesz?!
- Köszi, most ez a szám fog menni a fejembe.
- Te kezdted! - a nyakamba borul és szorosan megölel. - Neked is Boldog Karácsonyt Pisti!És itt lenne az utolsó rész, Köszönöm szépen aki olvasta ^^ illetve tetszett neki xP
VOCÊ ESTÁ LENDO
Csak azért is szerelem
Fanfic- Na, kikerültem a barát zónából? - Igen, és nem is kellett volna ott lenned.