2 ani...2 ani de cand unul dintre cei mai importanti oameni din viata mea a murit. A murit fara niciun rost.
2 ani...2 ani de cand cel mai bun prieten e doar pervazul geamului meu...2 ani in care parca eram moarta nu vie...Chiar si dupa 2 ani il vad in bucatarie pe tata gatind si jongland cu lingurile. De ce a murit? De ce? Iar acum nici la mormantul lui nu ma pot duce! Mama a hotarat sa ne mutam in Los Angeles dupa moartea lui. Si acum imi aduc aminte ce durere era in sufletul meu. Noaptea inca visez acele momente frumoase in familie..Ma trezesc,zambesc si apoi incep sa plang...
-Jessica hai la masaa..(ma trezeste mama din visare)
-Acum viin!
- E stire cu Dustin Beaver!
- Justin Bieber mama!
*stire*
Justin Bieber va sosi in Los Angeles pentru un nou concert! Mai sunt 150 de bilete!Grabiti-va!
*stire*
In sfarsit o veste buna! Mereu mi-am dorit sa merg la un concert al lui Justin! Tata mi-a promis ca atunci cand se va intoarce din delegatie, ma va duce la concert, dar a mai apucat? Nuu! Asa ca daca voi merge v-a fi ca si cum tata ar fi cu mine! Vom fi din nou impreuna.
Ma ridic lenesa din fata ferestrei si cobor la bucatarie. Acolo mama facea clatite, si le umplea cu cea mai buna crema de ciocolata "Nutella"!! dar nici Nutella nu ma mai inveseleste de cand tata a murit, Nutella mai mult ma intristeaza deoarece era preferata tatalui meu. Toate lucrurile lui preferate eu le ocolesc, imi aduc aminte de el si ma intristez, mama incearca sa ma tine departe de amintirea lui. Nici acum nu se stie cauza mortii lui, dar oricum nu conteaza, s-a dus, s-a dus pe vecie!! Oricum,nu imi place sa imi aduc aminte de el! Simt ca vreau sa ma sinucid,am si incercat dar ma gasit mama in baie cu un cutit in mana! M-a oprit!
In fine! Vreau sa las amintirile de o parte si sa plec sa imi cumpar bilete pentru concert!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Hei lume! o noua poveste!
Atentie! Aceasta poveste este facuta in colaborare. Speram sa va placa!!
#Ralu
CITEȘTI
Dirty Love (Justin Bieber F.F)
FanfictionCand viata iti da lamai,fa limonada! Va reusi sa treaca Jessica peste moartea tatalui ei?Va reusi Justin sa o faca fata lui...veti afla in cartea Dirty Love!