E perfect... (-+18)

206 9 0
                                    

Deodata telefonul meu incepe sa sune. Apelantul era.. Justin. Oare ce vroia?

*convorbire*

-Da Justin,te ascult!

-I-ati halatul pe tine si vino-n coa!

-Unde? Unde vrei sa vin?

-La tine in camera iar apoi mergem la mine! Avem multe de vorbit....

-Ok!

*END CALL*

-Ai innebunit? Ce cauti aici? spun nervoasa

-Imi era dor de tine Jess! Te vreau! Mi-am dat seama ca inelul ala nu valoreaza cat nici o particica din corpul tau!!! Vreau sa fi a mea....iar acum vei fi..

Jessica's P.O.V

M-a izbit de perete brutal dar totusi prea sexy si pasional. Buzele noastre s-au lipit intr-un sarut nebunesc...limbile noastre imbratisate., parca dansau...Imi era dor de asta. Pur si simplu imi era dor de el,de buzele sale.

Justin's P.O.V

Am facut pasul cel mare...I-am dat halatul jos ,dezgolindu-i toata splendoarea..

Imi venea sa intru in ea chiar acum.

Mi-a dat tricoul jos incepand sa imi linga senzual abdomenul...era perfecta. Ochii ei erau atintiti asupra ochilor mei. Ne aruncam zambete si priviri senzule. Mi-a deschis cureaua stiind ce trebuia sa se intample...ma vroia in ea! Zis si facut..Am intins-o usor pe pat..mi-am aruncat pantalonii undeva prin camera la fel si ultima bucata care ne desparteau de o seara incendiara. Am intrat usor in ea,ea gemandu-mi mumele..Am marit usor viteza ea scotand niste sunete provocatoare si excitante. Ma provoca,asta iubeam la ea.

Jessica's  P.O.V

A fost genial! Nu am mai trait de mult asemenea experiente alaturi de Justin.

ora 11:00

-Somnorici,trezese-te!spune el intrand in camera cu o tava plina de bunatati.

-Neata,iubire! Ce faci?

-Stii cat de mult  te iubesc nu?

-Eu te iubesc si mai mult!

-Ba nu! Eu mai mult!spune juju ,,suparat" facand o fata de catelus.

-Eu si mai mult!spun eu incercand sa il enervez

-In fine! Sa trecem la subiect! Maine mergem in Dubai!

-Vorbesti serios? Vai iubitule,sunt super fericita!

DUPA 4 ZILE

Eram pe aeroportul din Dubai inconjurati de paparazzi incercand sa a ajungem la limuzina,dar nu ne lasau. Si pe langa toate asta cine crezi ca statea in usa aeroportului? Era scorpia de..............

................

Sper ca v-a placut. Stiu ca am zis ca pun 2 next-uri dar mor de somn asa ca am pus doar unul! Kisses! :* :*

Dirty Love (Justin Bieber F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum