Justin's POV
E asa fragila dar totusi asa curajoasa. Incearca sa fie dura, dar cu mine nu ii merge. Are nevoie de cineva care sa o protejeze si sa o iubeasca. Acela voi fi eu!
Jessica's POV
-Deci ma poti duce acasa?spun eu timida..se innopteaza si stau cam departe
-Desigur! Unde stai?
-In cealalta parte a Los Angelus-ui!
-Ajungem cam in 3 ore!
- Da stiu!Dar am incredere in tine,si ca ma vei duce acasa cat mai repede posibil!
-Okey! Haide frumoas-o!
*in masina*
-Esti cel mai tare idol din lume. spun eu
-Merci frumos! Si tu esti cea mai frumoasa fata din lume! Oricine ar da sa te aiba! Eu mi-as da toata averea si toata viata pentru a fi cu tine! Nu stiu daca vrei si tu!
Justin's POV
De ce i-am spus asta? Acum o sa ma creada un fraier pe care nu o sa mai vrea sa il vada niciodata! Oricum nu o sa vrea sa ma vada daca va afla ca eu ma droghez si cumpar curve seara de seara din cluburi pentru a ma culca cu ele. Ma simt mai bine asa! Nu pot sa am o iubire de lunga durata! De cand m-am despartit de Selena tot asa o duc . ,,O viata de burlac". Dar acum e diferit! Ea e diferita. Ea nu e o curva,ea e o fata fragila,o fata gingasa! Si chiar daca fumeaza,va scapa de acest narav! Dar ce spun eu? Eu ma droghez si ma culc cu femei in fiecare noapte! Trebuie sa pun STOP acestei vieti si sa incep o noua viata! O viata alaturi de Jessica.
Jessica's POV
-Am ajuns.
Dau sa ies din masina dar ma trage de mana.
-Jessica stai!
-Da Justin!
-Vreau sa fi a mea! Te vreau in patul meu,te vreau langa mine in fiecare zi,in fiecare seara,in fiecare secunda!
-Justin,nu stiu ce sa spun...
-Nu spune nimic..
Justin's POV
O sarut pasional si usor pe buze mangaindu-i si lasandu-i fiori reci pe pielea ei calda. Corpul ei degaja atat de multa dragoste! O vroiam,o vroiam mai mult ca pe orice! Stiam ca o sa fie a mea! Nu riposta la sarut,ii placea,vroia mai mult! Imi placea asta,dar era o ora prea tarzie! Mama ei era ingrijorata asa ca am intrerupt sarutul incet,ea apropiinduse de urechea mea si soptindu-mi senzual la ureche : ,,Vreau sa fiu a ta" . Imi musc buza inferioara iar apoi ma mai saruta odata. De data asta nebuneste. Un sarut plin de dorinta! Era atat de senzuala,atat de..nu stiu,atat de schimbata. Numai era o fata dulce,era o fata sexy si provocatoare...
-Te iubesc Jessica. Ne vedem maine!
-Si eu te iubesc iubitule. Esti cel mai sarutabil baiat! I love you so much Justin! Te vreau mai mult ca orice!
- Love you too Jessica! Acum e tarziu dar maine iti promit ca vom sta toata ziua impreuna! Pa scumpo!
-Pa Justin!
Jessica's POV
Intru incet in casa! Mama dormea pe canapea asa ca nu am trezit-o. M-M-am dus sa fac un dus si sa ma imbrac in pijamale dar primisesem un mesaj! Oare de la cine? De la Justin:
,,In 10 minute sunt la tine in fata casei! Imbraca-te intr-o rochie,tocuri ceva,nu stiu. Vreau sa mergem in club la o petrecere onomastica! Oficial esti iubita mea!"
De unde avea numarul meu?
Da,mi-am amintit! I-am aruncat un biletel in buzunar cu numarul meu! Deci,in 10 minute trebuia sa fiu gata si in fata casei! M-am imbracat intr-o rochie mov scurta cam cu 3 degete sub fund,o pereche de platforme negre,parul l-am lasat natural pe spate,si m-am machiat cat de repede am putut! Am plecat incet fara sa ma auda mama!Justin era deja in fata casei mele. Urc in masina!
Justin's POV
-Dar ce avem noi aici?
-Pe mine! spun razand
-Da dar intr-o varianta mult mai buna si mai sexy!
-Multumesc de compliment!Acum mergem la club?
-Bine petrecareat-o!
Jessica's POV
Clubul era super. Muzica buna,bauturi fine.. Nu am mai fost demult in club. Imi trebuia si mie putina distractie. M-am dus la bar am aprins o tigara si am cerut un rand de tequila! Barmanul se dadea la mine dar l-am respins spunandu-i ca am iubit si ca nu ma intereseaza barmanii.Am inceput sa dansez,sa ma simt bine! Am plecat din club pe la ora 3! Nu puteam spune ca eram beti sau drogati dar nici bine nu eram. M-am dus la Justin acasa,nu am vrut sa merg acasa...voiam sa petrec noaptea asta pana la capat.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------>cam atat pentru acest capitol<---------------
Sper sa va placa...si omg nu cred ca deja sunt aproximativ 50 de citirj. Avem cartea debea de cateva zile,o saptamana. Oricum,speram
sa va placa! <3 <3 <3 :-)
CITEȘTI
Dirty Love (Justin Bieber F.F)
FanfictionCand viata iti da lamai,fa limonada! Va reusi sa treaca Jessica peste moartea tatalui ei?Va reusi Justin sa o faca fata lui...veti afla in cartea Dirty Love!