M-am uitat la ecran si am văzut ca apelantul era Justin! Deodata un fior mi-a străbătut corpul la gândul ca daca Justin află de asta o sa ma urască!! Apaș speriata pe buton si răspund:
Convorbire telefonică:
-Buna Justin!
-Iubire unde ești...ai idee cate griji mi-am făcut pentru tine?
-Scuze dar a intervenit ceva si a trebuit sa plec in Franța....vorbim când ma întors. Pa!
-Ok....
Sfârșitul convorbirii!
Nu îmi place sa il mint dar daca afla risc sa rămân fara el! Mi-am băgat telefonul in buzunar si am zis:
-Deci...ce tre' sa furam??
-Un inel cu diamante!zice Klaus .
-Ușor!! Zic eu mandra.
-De la Evil!! Lasa-ma sa termin...La fel de repezita ești!!adaugă Klaus.
-Ați înnebunit!! Este imposibil!! Evul este cel mai bine păzit on din tot LA si sunt sigura ca păzește inelul ala ca pe ochii din cap!!ma revolt eu.
-Atunci va trebui mult antrenament si un plan perfect...nici o greseala.!! Zice Klaus autoritar.
Deodată am auzit un fluier si antrenamentul a început.
*Peste o lună*
De o luna ne tot antrenam...sper sa iasă bine...in seara asta acționam!!Justin ma tot suna dar eu nu ii răspund...nu stiu ce scuza sa inventez...de abia aștept sa se termine toată chestia asta!!
***
Toți suntem gata!! Noi avem doar o regulă: Sa nu fim prinși... Daca suntem prinși, suntem morti!!
Justin's POV:
Tata m-a pus sa ma antrenez caci in seara asta cel mai mare inamic al lui vrea sa ii fure inelu pe care i la cumpărat mamei!!
Ma plimb nervos prin cameră... Faptul ca Jess nu îmi răspunde ma face foarte îngrijorat...dar tre' sa îmi revin!Am fost atenționat ca au ajuns...atunci mi-am pus cagula pe cap si am plecat in camera in care se afla inelul.
Jessica's POV:
Am ajuns si eu am intrat... Am vatut fiecare om care mi-a stat in cale...am ajuns in cameră in care se află inelul...acolo mai era un paznic...m-am dus la el si i-am dat un pumn...el m-a luat la bătaie.
***
-Te bați chiar bine pentru o fata!
-Mulțumesc...si tu ești destul de bun!!
Intr-un moment de neatenție i-am dat un pumn si a căzut pe jos...ei l-am imobilizat si i-am dat cagula jos. Am rămas uimita când am văzut ca cel pe care l-am bătut este...
-----------------
Heyyy!!! Speram ca va place povestea!!! S-au schimbat multe pe aici....Jess s-a făcut dura...numai e aceeași fata plângăcioasa ca la început!
Oare ce se v-a întâmpla in continuare??
Love ♥ Ralu.
CITEȘTI
Dirty Love (Justin Bieber F.F)
FanfictionCand viata iti da lamai,fa limonada! Va reusi sa treaca Jessica peste moartea tatalui ei?Va reusi Justin sa o faca fata lui...veti afla in cartea Dirty Love!