Justin's POV
Wow! Cat de minunata poate fii fata asta?! Arata asa bine in rochita aia, dar ar arata mai bine goala. A vrut sa doarma la mine in seara asta, cine stie ce se intampla daca o vedea mama ei asa.
Jessica's POV
Am ajuns din nou la acel palat pe care Justin o numeste casa. Ma dau jos din masina si pasesc spre usa de la intrare.Il astept pe Justin sa imi deschida si intru. Imi dau tocurile jos si deodata Justin ma impinge in perete si ma saruta apasat si senzual. Eu ii raspund la sarut care devenea unul pasional. Justin urca scarile cu mine in bratele lui lucrate pana ajungem in camera lui. O camera mov cu postere pe pereti, in general postere cu Justin... ciudat nuu? Pe jos parchet maro asortat cu un covoras alb pufos. Un pat queen size cu asternuturi albe in care ma tranteste Justin. Ma saruta pe gat si mii de fiori imi traverseaza sira spinarii, se pune peste mine si imi desface fermuarul rochiei, o las sa cada de pe mine si o arunc undeva in camera. Justin ma saruta usor pe unar si ajunge la breteaua sutienului, trage cu dintii de ea si o inlatura de pe umarul meu, isi pozitioneaza mainile pe spatele meu desfacandu-mi capsele sutienului. Deodata un ciocanit se aude si eu ma acopar cu cearceaful. Justin se ridica si iese din camera. Eu ma ridic si imi lipesc capul de usa, sa aud ce zice.
"Domnule Justin, in seara asta ce femeie vreti? Doritit catalogul?
Nu Patrick, in seara asta am deja o fata uimitoare. Nu mai am nevoie de catalogul cu curve.
Ok... maine seara pe cine programez?
Nu stiu, pe Tiffany, dar nu cred ca va fii nevoie de ea."
La auzirea acestor vorbe m-am imbracat val-vartej si am iesit din camera. Justin se uita nedumerit la mine iar eu ma uitam dezamagita la el.
―Unde pleci? ma intreaba el nedumerit.
-Cat mai departede tine! zic eu nervoasa.
Dau sa plec dar mana lui ma opreste. Ma intoarce spre el si ma saruta. Ii dau o palma si pkec din casa lui.
Merg pe strazile pustii LA-ului. Toate cuvintele lui Justin mi se deruleaza in minte. nu pot sa cred ca era da o fac cu el. am avut incredere in el si se pare ca doar isi batea joc de mine. Credeam ca e baiat bun dar singurele lucruri la care e bun sunt cantatul, dansatul si suferinta fetelor.
Am ajuns acasa,nu aveam chef de nimic asa ca am facut un dush si m-am bagat la somn. Dar ca? Credeati ca voi putea dormi? Nici vorba! Gandul meu era tot la conversatia dintre Justin si Patrik. Ce o fi vrut sa zica... ce catalog? Trebuie sa aflu!
Gandurile imi sunt intrerupte de catre soneria telefonului, am primit un mesaj.Imi duc lenesa mana pe noptiera in cautarea telefonului. Il iau si ma uit sa vad cine mi l-a trimis, era de la...
-------------------
Ei bine, gata si capitolul acesta. Speram sa va placa!
#Ralu
CITEȘTI
Dirty Love (Justin Bieber F.F)
FanficCand viata iti da lamai,fa limonada! Va reusi sa treaca Jessica peste moartea tatalui ei?Va reusi Justin sa o faca fata lui...veti afla in cartea Dirty Love!