Fericire

173 13 1
                                    

*perspectiva Jessicai*

După un drum lung si obositor, am ajuns in sfârșit la Sunshine Resort in însoritul Dubai! Doamne, locul asta e superb, palmieri cat cuprinde, soare strălucitor si marea care este absolut minunata! Stau cuminte pe o canapea in lobby si il aștept pe Juss sa vina cu cheia de la camera.

Am ajuns si in...camera, este imensa,o sufragerie cu o canapea, doua fotolii, o măsuță de cafea si o plasma cu un xbox. Dormitorul spațios cu un pat matrimonial pe mijloc, înconjurat de doua noptiere, un șifonier mare si o măsuță de machiaj, iar baia ce sa mai zic...o cabina de dus de cel puțin 4 persoane, o ioglinda mare si multe săpunele, geluri si sampoane!

-Jess! striga Justin din dormitor.

-Daa!

-Hai sa despachetam!

-Bine!

Amândoi ne-am pus pe despachetat. Eu îmi așezam frumos hainele in dulap când deodata simt doua mâini pe talia mea, era Justin!

-Hmmm, când o sa porți lenjeria aia roșie din dantela?

-Nu te mai uita in bagajul meu!!zic eu ofensata.

-O hai!! Eu te las sa te uiți in bagajul meu...

-Da, dar nu ma uit, ca cine știe ce găsesc...

-Hahaha! rade el sarcastic. Eu ma duc sa fac eu dus.

-Bine!

Imediat ce ușă de la baie este închisă eu fug la geamantanul lui Justin, sunt curioasa ce comori găsesc pe aici. Ce mama naibii, daca crede ca o sa folosească toate cutiile astea de prezervative cu mine se înșela amarnic!! Uuuuuu... i-am găsit jurnalul, stiu ca nu ar trebui sa il citesc dar, e prea tentant:
"Draga jurnalule, nu credeam ca o fata îmi poate fura inima, ma poate da peste cap in felul asta, dar se pare ca este posibil, Jessica a reușit asta cu ușurință. Fata asta este minunata, este tot ce își poate dori un băiat! E frumoasa, inteligenta, amuzanta, este totul pentru mine, si de aceea..."

M-am oprit din citit si am ascuns jurnalul înapoi in bagaj când ușă de la baie se deschise si pe ea ieși Justin cu un prosop înfășurat in jurul taliei si cu picuri de apa in par , era așa Sexy...

-Îți place ce vezi!? zice Justin chicotind.

-Păii....Nu!

Deodata Justin a sărit pe mine si a început sa ma gâdile:

-Recunoaște!

-Ce sa recunosc??

-Ca ești nebuna după mine...

-Niciodată!!

-Hai sa facem un pariu, daca eu te sărut primul poți sa îmi faci ce vrei, daca tu ma săruți prima v-a trebui sa recunoști ca ești nebuna după mine!

-S-a făcut!

Deodata îmi suna telefonul, ma uit si era un numar privat:

-...

——————————
Heii... Așa cum v-am promis am pus inca un capitol, si l-am pus chiar repede, pate mai pun unul înainte de anul nou...mai vedem!
Sper sa va placa
Pwp :* Ralu

Dirty Love (Justin Bieber F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum