Cand am ajuns acasă am dat peste Alex...un vechi partener....veți afla mai târziu partener in ce.
-Buna Glontz! Ți-a fost dor de mine?? Zice sarcastic știind ca nu il suport.
-Daaa...foarte mult! Zic dandu-mi ochii peste cap.Deodata Alex ma trântește de perete si ma săruta apăsat.
-Încetează sau o încurci!! Zii ce cauți aici?!! Întreb eu nervoasa.
-Klaus are nevoie de tine!! In 2 zile sa fii in Paris!! Zise asta si pleca.
Eu am urcat imediat in camera mea si mi-am făcut bagajul. Am intrat pe net si am rezervat un bilet spre Paris.
Peste 2 zile:
Acum 5 minute am ajuns in Paris, caut cu privirea șoferul care a fost trimis după mine. Ohh...uitel!!
-Domnișoara Glontz?
-Da!
Ma conduce la mașină, îmi pune bagajul in portbagaj si pornim spre destinație.
Peste 5 minute ajungem la o vila imensa si foarte bine păzită. La poartă doi oameni se apropie de mașină, se uita lamine si ne lăsa sa trecem.
Intru in casa si ma trântesc pe canapea. Deodata in fata mea apare Klaus:
-Glontz? Ești chiar tu??
-Da!! Ce dor mi-a fost de tine!!
-Si mie mi-a fost dir de tine!! zice si ne imbrtisam .
-Hei băieții...hai sa vedeți cine e aici!! striga Klaus.
Deodata se aud pasi pe scări si ii vad pe băieți cum se uita uimiți la mine!!
-Glontz s-a întors!! Striga toți in cor.
După câteva minute de povesti si îmbrățișări eu il întreb pe Klaus:
-Șii... de ce ai nevoie de mine?
-Un jaf super important(si ați aflat parteneri in ce...in jafuri si crime) in Los Angeles .
-Tu îți bați joc de mine???Eu din LA vin!!
-Atunci... Soarta!! Zice Klaus chicotind.
Peste 5 ore am ajuns înapoi in Los Angeles.Klaus si echipa s-au dus la o vila iar eu acasă sa îmi despachetez bagajul.
Justin's POV:
Oare ce s-a întâmplat cu Jess....nu a mai dat nici un semn de viață de câteva zile... îmi fac griji pentru ea, nici la telefon nu raspunde...off!!
Jessica's POV:
M-am dus si eu la "sediu" sa aflu care-i planul! Deodata îmi suna telefonul si vad ca apelantul este...
-----------------
Oooo...Jess e o micuța mafioata...se complica lucrurile!! Oare cum v-a face Justin când v-a afla??
Mulțumim ca ne citiți cartea!!
Pupici :* Ralu♥
CITEȘTI
Dirty Love (Justin Bieber F.F)
FanfictionCand viata iti da lamai,fa limonada! Va reusi sa treaca Jessica peste moartea tatalui ei?Va reusi Justin sa o faca fata lui...veti afla in cartea Dirty Love!