MELANIE:
Jako každé ráno mě probudil budík. Vůbec se mi nechtělo vstávat tak jsem ten budík vipla a otočila se na bok. Když jsem se odebírala do říše snů vyrušil mě maminčin hlas. ,, Melanie vstávej nebo přijdeš pozdě!" Zakřičela zřejmě z kuchyně moje mamka. ,,No jo" řekla jsem otráveně. Potom mě napadlo že malinko zasimuluju že je mi špatně. ,,Tak kde to vázne Mel..." Máma ani nedorekla větu a podívala se na mě. ,,Mami mě je dneska nějak špatně a je mi hrozná zima asi na mě něco leze mám zimnici asi" řekla jsem svým "NEMOCNÝM" hlasem. ,, Holčičko takhle to nejde nehraj na mě že jsi nemocná." ,,Ale mě je opravdu špatně" mamka se na mě nevěřícně podívala ale nakonec svolila.
,,Jo když už jsi zůstala doma simulantko tak ti musím něco říct" rekla moje mamka a nezněla moc nadšeně. Nechápavě jasem se na ní podívala a pokynula ať mluví. ,,No včera jsem se dozvěděla že náš majitel mě vyhodil z tohohle bytu a ještě dneska musíme odletět za tetou do Londýna budeme u ní chvíli bydlet než si nejdeme nové bydlení." Vykulila jsem oči a jen na ní s otevřenou pusou zírala. Nechci do Londýna, mám tu kamarády, skoro celou rodinu a hlavně přítele.
,,Mami já nechci do Londýna vždyť tu mám přítele, kamarády a taky rodinu." Řekla jsem se slzami v očích. ,,Já vím broučku a je mi to líto ale jinak to nejde" podívá se na mě smutně a já se rozbrecim. Mamka mě obejme a jen tak tu sedíme na mé posteli. Když jsem se uklidnila tak jsem zavolala svému příteli který už nechodí do školy.
,,Ahoj zlato moje copak potřebuješ?" Znovu jsem se rozbrečela když jsem slyšela jeho hlas a došlo mi že už ho nikdy neuvidím. ,,Miláčku copak se stalo? Proč places?" ,, M-Mas prosím č-ča-s?" Řekla jsem mezi vzlyky. ,,Ano hned přijedu hlavně se uklidní zlato" po tom co to dořekl tipl hovor a po nějakých deseti minutách jsem slyšela zapiskani gum což znamenalo že už je tu. Hned zazvonil a já šla otevřít. Jen co jsem otevřela mě objal a políbil do vlasů. ,,Lásko tak mluv co se stalo?''
,,M-Mamu nás m-maji-tel vyhodil. Pojedeme k t-tete a ta byd-lí až v L-Lond-ýně." Ještě víc jsem se rozbrečela. Mike mě obejmul a ucítila jsem na svém tričku něco mokrého. Podívala jsem se na Mika a viděla že taky brečí. To jsem u něj nikdy neviděla..brečí kvůli mě. Pohladila jsem ho po tváři a on mi věnoval smutný pohled.
,,Kdy odletate?"
,,T-to je to n-nej-horší. Už dneska"
,,Ne.. Melanie nemůžeš mě tu nechat. To ne. Miluju tě nechci tě ztratit." Rozbrečel se a já jo obejmula. Odtáhla jsem se od něj a jemně ho políbila na rty. Spolupracoval a polibek prodloužil. Začali jsme se líbat a on se jemně pousmál. Poslední polovinu dne s ním si musím užít. Je pravda že jsem ještě panna ale když jsem mu nikdy nedala bude to aspoň teď.
Svlékl mi tričko a já jemu začal se mnou couvat a jemně přirazil na zeď. Já sundala triko jemu a pohladila ho po vypracované hrudi. Rychle mi svlékl kalhoty a rovnou i kalhotky. Pomalu do mě strčil jeden prst a začal s ním pomalu pohybovat. Začala jsem vzdychat a svlékla mu kalhoty a přes boxerky mu pohladila jeho už tak naběhlou erekci. Potichu mi zavzdychal do ucha a zkousl mi ušní lalůček. Potom se mnou začal couvat a zavedl mě do mého pokoje vyndal ze mě prst a schodil mě na postel. Šel zamknout dveře a při tom si svlékl boxerky. Viděla jsem jeho dlouhý penis a pomalu polkla. Došel ke mě, k obličeji mi dal jeho penis a řekl jediné: ,, kuř" tak jsem si ho vzala do ruky, přejela po něm a vzala si ho do pusy. Začala jsem mu ho pomalu kouřit. Když se mu nelíbilo moje pomalé tempo začal si určovat své tempo a při tom mi jeho penis strkal až do krku. Když se udělal spolkla jsem to. Potom se pusou přesunul mezi moje nohy a začal mě systematicky lízat. Začala jsem hlasitě vzdychat a do toho do mě strčil prst. Prohybala jsem se v zádech a s výkřikem jeho jména jsem se udělala. Potom namířil jeho penis proti mému vchodu a podíval se na mě. Jen jsem kývla hlavou a hned na to jsem cítila ten nepříjemný tlak. Zavřela jsem oči a když byl ve mě celý zaskucela jsem bolestí a on zavzdychal. ,,Neboj se zlato ta bolest ustane.'' Políbil mě a usmál se. Začal se ve mě pomalu pohybovat. Po chvíli jsem začala vzdychat i já a to ho přimělo zrychlit. Po pár minutách už na mě nebral ohled a rychle do mě bušil. Když vykřikl mé jméno se udělal. Já chvíli po něm.,,Konečně jsi mi dala. Bylo to skvělé ale musím ti říct" já jen kývla ať mluví. ,, Ten sex byl super ale je konec. Byl jsem s tebou jenom kvůli tomu aby jsi mi dala a nejsi vůbec k zahození a neboj jednou za tebou přiletím a zopakujeme to. Taky se ti to bude líbit to už nebudeš panna a budu moct do tebe vrazet tak moc že se budeš třást" řekl a mě se do očí nahrnuli slzy.
,,Vypadni!!" Zakřičela jsem na něj a on s úsměvem odešel. Teď jsem věděla že do toho Londýna chci. Hned jsem se zvedla a se slzami v očích jsem se oblékla a začala urychleně balit do kufru.
***
Když jsme byly na letišti dali jsme na pás zavazadla a všechno co jsme si brali sebou. V letadle jsem si dala sluchátka do uší a přemýšlela o tom co se dneska všechno stalo. Když jsem si vzpomněla co mi ten kreten udělal začala jsem znovu brečet. Po nějaké době breceni jsem usnula.
***
Probudila mě mamka s tím že už přistáváme. Docela jsem byla i ráda. Zapomenu na vše.
,,Mami?" Promluvila jsem po chvíli. ,,Ano zlatíčko?"
,,No vím že se sem teprve stěhujeme ale mohla bych jít dneska do klubu? Potřebuju se odreagovat Mike mi udělal něco co jsem od něj nikdy nečekala, myslela jsem že mě miluje" posmutněla jsem
,,A copak ti udělal?" Zhrozila se mamka.
,,No... oznámila jsem mu že se stěhujeme a chtěli jsme si spolu ještě užít tak jsem se s ním vyspala a on mi potom řekl... cituji: konečně jsi mi dala. Bylo to skvělé ale musím ti něco říct. Ten sex byl super ale je konec. Byl jsem s tebou kvůli tomu aby jsi mi dala a nejsi vůbec k zahození a neboj jednou za tebou přiletím a zopakujeme to. Taky se ti to bude líbit to už nebudeš panna a budu moct do tebe vrazet tak moc že se budeš třást." Řekla jsem a znovu se rozbrečela.
,,Tak za to co ti udělal můžeš jit."
,, Děkuju" usmála jsem se na ni.Když jsme přistáli vystoupili jsme z letadla vzali si zavazadla a už z letiště jsem viděla jak venku stojí teta. Hned jsem se za ní rozběhla a obejmula jí.
,,Ahoj Mel tak dlouho jsem tě neviděla, ty jsi ale vyrostla :). Jaký byl let?"
,,Dobrý žádný komplikace nebyly" usmála jsem se na ní.
Potom už jsme nemluvili a jeli k ní.
Když jsme dojeli viděla jsem před sebou nádhernou vilu. Hned jsem si vytáhla kufry z auta a šla rovnou dovnitř. Když jsem byla u dveří viděla jsem schodiště které vede do druhého patra. Nechtěla jsem teď prohlížet barák chtěla jsem jít do svého pokoje a obléct se do toho klubu protože už byl večer. Teta mi ukázala můj pokoj a já si ani nevybalila jen jsem z kufru vytáhla černé šaty pod zadek. Když jsem si je nasadila byly mi docela upnuté ale to se mi právě libilo. Namalovala jsem se a vzala si černé boty na podpatku. Udělala jsem si drdol, zavolala si taxi a šla čekat ven. Taxík za chvíli přijel a já mu jen řekla že chci do nějakého klubu. Tak mě zavezl před nějaký klub jmenem Trice club
ČTEŠ
Lapeni Vášní
Romanceon: děvkař který omrda každou ze školy a jmenuje se Lucas McCann ona: normální dívka která se přestěhuje z Kalifornie do Londýna a jako skupina McCannek se poddá vášně Lucase. Jmenuje se Melanie Clarcson. jemu je 18 ji 17. ona jak naivní holka se d...