Pohled Mel:
Napsal mi Dylan. Byla jsem docela ráda protože se aspoň trochu odreaguju.
Ahoj Mel nezašla
by jsi se mnou dnes na
kávu nebo na čaj? Nemám
co dělat tak jestli půjdeš.Jasně moc ráda.
V kolik?Přijdu pro tebe
v 15:00 jen mi dej tvou
adresu.Dobře budu
připravena. Moje
adresa je Canal Street
2478/34Dobře budu
se těšit zatím ahoj.Ahoj.
Podívala jsem se na hodiny. Bylo 14:27. Začala jsem se převlékat. Vzala jsem si bílé tílko, černé kraťasy a bílé tenisky. Šla jsem do koupelny tam jsem se jemně nalíčila a vlasy stáhla do vysokého culíku. Někdo zazvonil. Sešla jsem dolů a otevřela dveře. Proboha co ten tu zase dělá!? Než jsem stačila zavřít dveře vešel dovnitř.
,,Lucasy vypadni z mého domu! Nechci tě tu! Nenávidím tě! Vypadni sakra z celého mého života! Nejsem děvka abych spala s klukem který jebe i ostatní kundy kterése mu zalíbí."
,, Mel... Vím že jsem to podělal ale já tě chci. S žádnou nemám to co s tebou. Chci těmít celou jenom pro sebe a dělat si s tebou co chci. Jsi nádherná a já po tobě toužím. Notak Mel nebuď naštvaná už se to nestane, slibuji."
,, Ani náhodou Lucasy. Já nechci jen sex, ja chci vztah chápeš? A ten mi ty nemůžeš dát."
,, Mel notak."
Najednou mě přirazil ke zdi jak to dělá pořád a začal mě dravě líbat. Vzpírala jsem se ale nakonec jsem to vzdala. Začal mě hladit po těle a já ač nechtěla se mi to líbilo. Když mi začal sundavat tričko odstrčila jsem ho. Nechci mu podlehnout.
,, Lucasy na to zapomeň a jestli dovolíš, za chvíli jdu ven s kamarádem takže..." řekla jsem a ukázala na dveře.
,, Mel neodejdu dokud mi neodpustíš a neodejdu dokud se nezbavím té boule kvůli tobě. I mému kamarádovi se líbíš." Řekl a svůdněse usmál
,, Na to zapomeň. Já musím jít tak mě nezdržuj."
Chtěla jsem ho obejít ale on mě chytil za ruku a přitiskl k sobě. Chvíli se mi díval do očí a pak řekl.
,, Tak si tu na tebe počkám, já se odtud nehnu dokud mi neodpustíš a dokud se spolu nevyspíme."
,, Ani náhodou půjdeš domů"
,, A jak mě přinutíš?"
,, Ty jsi hroznej!"
Řekla jsem si že napíšu Dylanovi ať nechodí protože Lucase odtud nedostanu.
Dylane kde jsi?
Ještě doma proč?
Promiň ale
nechoď přišla teta
a máma mě nechce
pustit.Tak to je
škoda těšil jsem
se. No tak snad
příště. PaAhoj.
,, Fakt dík kvůli tobějsem zrušila tu schůzku a ještě jsem mu musela lhát" řekla jsem naštvaně.
,, To je dobře aspoň tu budeš se mnou."
,, Říkám že ti neodpustím a hotovo"
,, Ale odpustíš."
Znovu si mě k sobě přitáhl a usmíval se. Začal mě zase líbat. Neměla jsem sílu se už bránit tak jsem ho nechala. Začal mi rozepínat kraťasy a u toho jsem ho zastavila.
,, Na to zapomeň"
,, Ale notak zlatíčko vždyť se ti to líbí."
Jen co to dořekl začal mě líbat na krku. Věděl že to miluju tak to využil a rozepl mi ty kraťasy a stáhl ke kolenům. Pak mi je stáhl uplně, chytil mě za zadek a vyzvedl mě tak abych si obmotala nohy okolo jeho pasu. Přirazil mě tak ke zdi a svlékl tričko. Hned na to mi rozepl podprsenku a rozešel se ke mě do pokoje. Tam mě položil na postel a dál mě líbal na krku. Rychle jsem se od něj odtrhla a strčila do něj. Rychle jsem se zvedla, posbírala své věci a podívala se na něj.
,, Vypadni!"
,, Vždyť se ti to líbilo koťátko moje."
,, Neříkej mi tak a vypadni!"
,, Tohle ti nevyjde stejně tě zase ohnu. Pa. "
S tímto odešel. Hned jsem si lehla do postele a přemýšlela. Najednou jsem nějak záhadně usnula a probudily mě hlasy v hale. Slyšela jsem mamku a tetu jak si povídají. Moc jsem to nevnímala, šla vykonat potřebu a šla si zase lehnout. Chvíli trvalo než jsem usnula ale nakonec se to povedlo.
ČTEŠ
Lapeni Vášní
Lãng mạnon: děvkař který omrda každou ze školy a jmenuje se Lucas McCann ona: normální dívka která se přestěhuje z Kalifornie do Londýna a jako skupina McCannek se poddá vášně Lucase. Jmenuje se Melanie Clarcson. jemu je 18 ji 17. ona jak naivní holka se d...