Pohled Lucase:
Když jsem se ráno probudil hrozně mě bolela hlava ale na to jsem si zvykl. Vzpomněl jsem si na včerejší večer. Ta holka byla opravdu skvělá a už se těším až bude křičet mé jméno v orgasmu. Byla i pěkná a šukatelná. Je to kočka a už dneska ji zase chci. Jen jsem si vzpomněl na včerejší večer už jsem byl zase nadržený. Hned jsem si dal ruku do boxerek a začal si ho honit, při tom jsem si představoval že mi to dělá ona. Po chvíli jsem se udělal a svůj spermat utřel do hadru.
Pohled Mel:
Když jsem se ráno probudila měla jsem hroznou kocovinu. Vůbec jsem nevěděla co se včera stalo. Začala jsem pátrat v paměti a něco se mi vybavilo. Vybavilo se mi jak jsem tancovala a po chvíli přišel Lucas. Když jsem si vzpomněla na ten večer jak do mě vrážel až jsem z toho znovu zvlhla. Zavrtěla jsem hlavou a šla do kuchyně si vzít prášek a zapila ho vodou. Zítra jdu do nové školy. Docela se těším poznam nové lidi apod.
Lucas se mi trochu líbil ale byl to jen sex nic víc. A to se snad už nezopakuje. Udělala jsem si snídani v podobě müsli, bílý jogurt a ovoce. Když jsem dojedla dala jsem to do myčky a zapla ji. (Už byla plná)(nečekaně)
Šla jsem do obýváku a zapla televizi. Zrovna tam dávali jumanji tak jsem to tam nechala a šla si udělat popcorn. Vzala jsem ho do ruky a šla zpět do obýváku. V půlce filmu mě vyrušilo upozornění na fb. Podívala jsem se a měla jsem tam novou žádost. Byla od Lucas McCann. Hned jsem ji přijala a on po chvíli napsal
Lucas: Ahoj kočičko promiň
že otravuju ale vzpomínám
na naší noc a jsem znovu
z tebe nadržený.
Chci tě mít teď u sebe a busit do tebe jak nejvíc to jde :pMelanie: Ahoj, promiň ale máš smůlu nevím kde
bydlis a musím si vybalit
a připravit se do školy. Teprve
jsme se sem přestěhovali.Lucas: ale notak zlato
klidně přijdu já za tebou dej mi
adresu.Melanie: Proč bych měla? ;p
Lucas: Neprovokuj kotě nebo se udělám už teď a chci udělat
od tebe ;*Melanie: Mmm... Elmstreet 2766/27
Lucas: díky kotě hned jsem u
tebe ;*Když jsme si přestali psát šla jsem se převléknout. Nikdo nebyl doma tak tu budeme sami. Mamka jela do nové práce a teta s ní. Vzala jsem si sukni a tílko. Za chvíli jsem slyšela zvonek tak jsem šla otevřít. Stál tam v celé své kráse. Usmál se a hned vešel. Když jsem zavřela dveře skončila jsem na nich přitisklá. Lucas mě začal líbat a já spolupracovala. Strčil mi jazyk do pusy a začala třetí světová.
Já si obmotala ruce okolo jeho krku a prodlužovala víc polibek. On se usmál a sundal mi tílko.
,,Kam pospichas?" Usmála jsem se. On si mě prohlédl a usmál se.
,,No promiň ale jsem hrozně nadrženej a už potřebuju zasunout do tveho klínu" řekl a já se zachvěla.
,,Líbí se mi jak na moje tělo reaguješ." Usmál se.Znovu se vrhl na mé rty a chytil mě za zadek. Já si obmotala nohy okolo jeho pasu a dali jsme se do pohybu. Potom jsem pod sebou cítila měkkou matraci své postele na kterou mě položil. Rty se přesunul na můj krk a jemně skousl. Zavzdychala jsem a jemu se na tváři objevil úšklebek. Začal mi dělat cucflek a mě to donutilo znovu zavzdychat. Sundal mi podprsenku a přisál se k jednomu výstupku a druhý mnul mezi palcem a ukazováčkem. Hrozně mě to vzrušovalo. Potom to vyměnil a udělal to samé s tím druhým výstupkem. Potom se mokrou cestičkou dostal k mým kalhotám a stáhl mi je. Když jsem si všimla že on je pořád oblečený zamračila jsem se. On se na mě nechápavě podíval.
,,To není fér ty jsi furt oblečený a já už mám jen jeden kus prádla." Řekla jsem a skrizila ruce na prsou. On se usmál a jen řekl: ,, Svlékat mě máš ty" mrkl na mě ,,a jak asi když mě k sobě nepustis?" Vyplazla jsem na něj jazyk. Jemu se objevil úšklebek na tváři a já jen čekala co zase vymyslel. Vzal mi ruce a přišpendlil k posteli. ,,Pustím jen si to musíš zasloužit" zašeptal u mého ucha a skousl mi ušní lalůček. Opět jsem zavzdychala. ,,A co mám udělat abych si to zasloužila?" ,, Stačí když se konečně dotknes mého péra nebo to už nevydrží" řekl a pustil mi ruce. Hned jsem mu sáhla do kalhot a začala mu hladit jeho erekci. Hlavu zaklonil dozadu a vzdychl. Usmála jsem se a pokračovala. Ruku jsem vytáhla z jeho kalhot a začala mu sundavat triko které skončilo v rohu pokoje. Za ním i jeho kalhoty. Už zbývali jen jeho boxerky které jsem následně stáhla. Koukla jsem na jeho velký péro a usmála se. On se znovu přisál na mé rty a skousl mi ret načež jsem znovu zavzdychala. Přetočila jsem ho pod sebe a začala ho líbat na krku kde jsem mu udělala pár značek jako on mě. Potom jsem si začala dělat cestičku k jeho rozkroku. Dala jsem mu na jeho vystouplí žalud lehkou pusu a strčila si ho do pusy. Začala jsem mu ho rychle kouřit a on začal vzdychat.
,,M-Mel... Ach... Dejme... 69" řekl a já se otočila a svůj rozkrok dala k jeho puse. Začal mě lízat a já mu vzdychala do čůráka. Když se udělal udělala jsem se po chvíli i já. Otočila jsem se a sedla si na něj obkročmo. Chtěla jsem se povozit ale on mě přetočil pod sebe.
Vrazil ho do mě a já vykřikla jeho jméno. Začal prirazet. Udělali jsme se s výkřikem jména toho druhého. Svalil se na postel vedle mě.
,,Byla jsi úžasná" řekne a já se usměju. ,,To ty taky" řekla jsem a byla jsem tak z toho unavená že jsem se odebrala do říše snů. Tento den jsem si užila skvělým sexem. A teď dobrou noc.
--------------------------------------------------------
Další perverzní kapitola. Promiňte musím to sem psát je to prostě perverzní příběh tak se to tu bude objevovat dost často. 1000 šlo :)
Pac a pusu
Vaše
MLady_ChatNoir :*
ČTEŠ
Lapeni Vášní
Romanceon: děvkař který omrda každou ze školy a jmenuje se Lucas McCann ona: normální dívka která se přestěhuje z Kalifornie do Londýna a jako skupina McCannek se poddá vášně Lucase. Jmenuje se Melanie Clarcson. jemu je 18 ji 17. ona jak naivní holka se d...