Když jsem vešla dovnitř ohlušila mě hudba. Šla jsem k baru a objednala si dvojitou whisky. Když mi ji barman nalil rovnou jsem ji do sebe hodila a poprosila o další.
Po chvíli už jsem byla podnapila a šla tančit. Dost jsem se vrtěla a hlavně vrtěla boky. Najednou se okolo mého pasu obmotali mužské ruce a natlačil se víc na mě. Párkrát jsem se otřela o jeho rozkrok a ucítila na svém zadku něco tvrdého. Potom mi to došlo. Já ho vzrušila. Pokračovala jsem dál a on vzrušeně zavrnel.
,,Mmm pokračuj kotě. Jestli nepřestaneš tak se udělám" a zkousl mi ušní lalůček. Lehce jsem vzdychla, zadečkem jsem se na jeho penis víc natiskla a začala zadečkem vrtet rychleji a to od vzdychl. Potom mě chytil za ruku a někam mě táhl. Vtáhl mě do nějakého pokoje a otočil se na mě. Konečně jsem si ho mohla prohlédnout. Černé nagelované vlasy, hnědé oči, plné rty a ostře řezané rysy obličeje. Byl sexy. Hned jsem z něj zvlhla. Přešel ke mě a přitáhl si mě k sobě,, Tak moc jsi mě vzrušila kotě. Chci tě vyjebat. Chci z tebe vyjebat duši hned a tady" řekl vzrušeně.
Začal mě líbat a já se mu poddala. Začala jsem spolupracovat. Hned mi rozepl šaty a strhl je ze mě naučeným způsobem. Já mu začala rozepínat košili. Jak jsem ji rozepla ji sundal. Pohladila jsem ho po jeho erekci a on zavzdychal tak jsem ho jemně zmáčkla a on zavrnel. Každý jeho dotek kterým mě obdařil byl něco neuvěřitelného. Moje tělo na něj divně reagovalo. Tam kde se on dotkl tělem, rty, nebo dlaněmi to místo začalo brnět.
Potom se přemístil na můj krk a začal sát mou citlivou kůži. Udělal mi na krku pár cucfleků a potom řekl.,,Tak a teď patříš mě. Mé znamení" ukázal na můj krk a sundal mi kalhotky. Dotkl se mého vchodu a já zavzdychala. On se usmál a strčil do mě jeden prst. Ale potom ho vyndal.
,,Já už to nevydržím, už musím do tebe vrazit svého ptáka" řekl a sundal si kalhoty a hned i boxerky. Viděla jsem jeho péro které muselo mít tak 26cm na délku a šířku asi 17cm okolo penisu. Hned mě schodil na postel a on si lehl nademe.
,, Tak a teď z tebe pořádně vymrdám mozek" řekl a rovnou ho do mě vrazil. Prohla jsem se v zádech a od začal prirazet tak silně že jsem nestíhala popadnout dech. Mrdal mě tak rychle a zároveň skvěle že jsem byla v sedmém nebi. Za chvíli se dostavil můj orgasmus. Byl tak silný že jsem zarila nehty do jeho zad a on siknul.
,,Kurva jo!! Ještě chvíli a budu" začal prirazet rychleji a když se udělal dorazil můj už druhý orgasmus. Prohla jsem se v zádech a už jen ležela.
,,To bylo kurva božský, to si musíme jednou zopakovat kotě" já jen kývla a popadala dech. To byl úžasný sex. Moc rada si to s ním zopakuju.
,, A jinak jsem Lucas... Lucas McCann. Každá holka mi dala a ty nejsi výjimkou. Byla jsi úžasná ale příště až tě budu nakládat tak budeš křičet mé jméno. Jaké je to tvé kotě?" Zeptal se zmíněný Lucas. ,,Jmenuji se Melanie Clarcson sexouši" mrkla jsem na něj
,,Ooooo... Tak to se těším až zakricim tvé jméno po celém pokoji." Já se zachvěla a usmála se.
,,Promiň kotě už budu muset jít. Ještě se uvidíme, pá"
,,Pá" řekla jsem, oblékla se stejně jako on, zavolala si taxi a jela domů. Bylo něco kolem druhé ráno a já měla úsměv na tváři. Dojela jsem domů, kufry na mé posteli dala zatím na stůl, zalezla do postele a usnula.Tak je tu konec další kapitoly hned tam jsou sexuální scénky ale hodí se to sem tak snad mě neukamenujete. A zítra zase škola tak zlomte vas a já jdu spát je pozdě :D tak dobrou noc vam všem ;*
ČTEŠ
Lapeni Vášní
Romanceon: děvkař který omrda každou ze školy a jmenuje se Lucas McCann ona: normální dívka která se přestěhuje z Kalifornie do Londýna a jako skupina McCannek se poddá vášně Lucase. Jmenuje se Melanie Clarcson. jemu je 18 ji 17. ona jak naivní holka se d...