Τα χείλη μου έχουν μουδιασει, τα χέρια μου τρέμουν και το μυαλό μου έχει θολώσει. Βάραω φρικες και τα δάκρυα τρέχουν σαν χείμαρρος. Τα λόγια του τρυπάνε σαν σφαίρες στο μυαλό μου. Δεν την βγάζω απόψε. Αδειαζω το κουτάκι της μπύρας και χαμογελάω ειρωνικά. Εγώ σιχαίνομουν το αλκοόλ. Εγώ σιχαίνομαι την αίσθηση του τσιγάρου. Και όμως να είμαι πάλι εδώ . Ακόμα ένα βράδυ αυτόκαταστρεφομαι. Σαν γνήσιο παιδί του 21ου αιώνα ανοίγω με κεκτημένη ταχύτητα το λάπτοπ και χαζεύω την συνομιλία μας. Πηγαίνω πίσω στις καλές μέρες. Τότε που με αγαπούσε. Τότε που κοιμόμουν τα βράδια στην θυμίσω του χαμόγελου του. Το βλέμμα μου πέσεις σε ένα βράδυ σαν και αυτό... Ίδια μέρα, ίδια ώρα, ίδιοι άνθρωποι αλλά διαφορετικός χρόνος. Ξαπλώνω αγκαλιά με το άδειο μπουκάλι και διαβάζω βουρκωμένη το μήνυμα. ' Σε λατρεύω οκ ; Δεν γουστάρω να χάσω αυτό που βρήκα κοιτάζοντας τα μάτια σου και φιλώντας τα χείλη σου. Είναι κάτι άλλο... Μαγευτικό... Είναι σαν καλοκαιρινό βράδυ με ξαστεριά. Είναι σαν μια μελωδία πιάνου σε γαλλικό μπαρ του 18ου αιώνα. Σαν να μου δίνει φτερά και με αναγενναει από το πουθενά... Δεν γουστάρω να το χάσω αυτό... Μπορεί να έλεγα και στις άλλες ότι είναι διαφορετικό αυτό που ζω εδώ αλλά... Εδώ έχω ένα τριαντάφυλλο που μυρίζει υπέροχα και τα αγκάθια του πονάνε. Έχω μια κοπέλα που μιλάμε σαν κολλητοί και δεν λένε συνέχεια γλυκόλογα ώστε να βαρεθώ. Μία κοπέλα που με κοιτάζει στα μάτια και νομίζω ότι κοιτάζω την νυχτερινή θάλασσα του καλοκαιριού κάτω από το φεγγάρι. Ένα πλάσμα που με έκανε να χαρώ. Που με βοήθησε να τα ξανά βρω με τον κολλητό μου. Όχι αυτό δεν θέλω να το χάσω αυτό το μεδούλι... Με κάνεις να νιώθω περήφανος που έχω μια γυναίκα δίπλα μου και δεν την αφήνω για το κάθε κορίτσακι. Σε αγάπησα, σ'αγαπάω και θα σε αγαπάω για αρκετό καιρό. Και να χωρίσουμε δεν σε ξεχνάω. Ερωτεύτηκα αυτό που είσαι και δεν αλλάζει... Δεν ζήτησα και δεν ζητάω τίποτα μόνο να με αγαπάς και εσύ !
Εγώ σε αγάπησα.
Εσύ δεν θες ούτε να με βλέπεις.
Εγώ μίλησα με πράξεις.
Εσύ μίλαγες ποιητικά πίσω από μια οθόνη.
Εγώ έμεινα
Εσύ έφυγες.
Εγώ προσπάθησα.
Εσύ τα παράτησες με την πρώτη δυσκολία.
Εγώ ακόμα προσπαθώ.
Εσύ προσπάθησες για άλλη .
Η καρδιά μου.
' Ένιωθες ότι ζούσες τον έρωτας της ζωής σου μάτια μου; '