*Di Rumah Yoon Sora*
" Hana jom makan..!!!..Jalmeoggesseubnida.!!!." pelawa Sora.
" Jom!!!...Wahhh...sedapnya bau...Pandai ehh masak...Nanti kalau ada masa ajarlah Hana masak masakan Korea..."
" Yee ke idokk...??..." pinta Hana.
" Alahh boleh jeee...Tapi at first Sora pandai masak pon sebab belajar kat Google...HAHAHAHAHA" jujur Sora.
" Don't worry baby...Berlajar kat Google pon akhirnya Sora dah berjaya menghasilkan masakan yang sama taraf dengan hotel 5 bintang...Fuhhhhh..." puji Hana over tahap dewa.
" Ecehhhhhhh...Puji-puji ni nak pujuk Sora lah tuu kan supaya ajar masak..." perli Sora.
" HAHAHAHAHAHAHAHAHA" ketawa Hana.
" Emmm....BTW Sora.....Tadi Hana ada beli satu novel niee tauu...Tapi dalam bahasa Korea lahh kan...Hana nak mintak tolong...Kalau-kalau Hana tak faham maksud ke apa ke nanti Hana tanya Sora jee boleh kann..."
" Bukan apalah...Cuma tergerak hati pulak nak beli novel tuuu...Tajuk die macam menarik Hana supaya membelinya...Maybe novel tuu ada saka kot...hahaha..." terang Hana sambil mengunyah kimchi yang dibuat oleh Sora.
" Yolo jee Hana niee...Alahh Google translate kan ada.....Tapi kadang-kadang bukan leh caye jugak an Google tuu...Takpelah Hana tanya jee lahh kalau yang tak faham tuu..Nanti Sora sudi jadi translator yang tak berbayar ehh..." perli Sora lagi.
Hana yang mendengar keterangan Sora terus mencubit tangannya kerana memerli dirinya.
Keesokan harinya...
" Hana...!!!!!!! Cepat lahhh...!!!! Dah lambat nie...Tadi Sora suruh sarapan cepat taknak..!!! " ujar Sora sambil ketawa kecil kerana puas kenakan rakan barunya itu.
" Mana ada lambat...!!!...Sora kata gerak pukul 8.00 kan...sekarang baru pukul 7.30 pagi....Pahal awal sangat..." suara merajuk Hana mula didengari kerana Sora sengaja buat mood die hilang pagi-pagi ni . Hana mula menyarungkan kakinya dengan boots swag die tuu sambil mengunyah biskut di dalam mulutnya.
" Elehhh merajuk lahh tuuu...Cliché siakk Hana nieee..Sikit-sikit koyakk...Sikit-sikit koyakk....Hahahaha...."
" Well , sengaja jee nak pergi awal-awal nak amik angin fresh punyerrr...Lagi satu...harini first day Hana kann...So , Hana kena tunjuk contoh yang baik...Baru jadi contoh...Betul takk?? "
YOU ARE READING
The Corner Of My Heart [ Deja vu ] [PJM]
Romance'The hand caring what the heart cares' " Who are you? Why you're always in my mind since I never know and met you...Did I missed something important at the part of my life...I can't see your face correctly because it seems that it is just your sha...