New Friend!!!

61 10 5
                                    

*Lapangan Terbang Incheon*

" Huurrrhhhhhhhhh...." keluh Hana sambil meregangkan otot sendinya yang sudah meraung kesakitan.

" Akhirnyaaa......Sampaiiii jugakk akuu...Lenguhnya kaki aku duduk lama sangatt..."

Keluhan Hana itu sudah sering didengari sebaik sahaja dia turun dari kapal terbang...Kerana perkara yang paling tidak digemarinya ketika travel adalah terpaksa duduk bertapa lama-lama kat seat plane tuuuu and nothing to do...How bored..........

Hana terus menuju ke pintu utama airport Incheon tersebut sambil menarik bagasinya dengan laju...Matanya juga asyik meliar mencari tuan punya badan yang bernama Kang Sik Jeong walaupun dia tidak tahu bagaimanakah rupanya..Asalkan jumpaaa.....Macam mana..??...Dia pon tak tau.

" Haduiii....Manalahh die nieee..."

" Boss pon satuuu...Kalau nak recommend kan orang tu kat aku pon....Sekurang-kurangnya bagilah gambar ke , contact number ke or another information die kee..."

" Nie takkk....Batang hidung orang tu pon aku tak kenal...Apa lagi muka dia....!!!..." bisik Hana sendirian.

Setelah Hana sampai di pintu keluar...Dia terus meluru ke sebelah tepi pintu keluar itu dan duduk di atas bagasinya...Sambil-sambil itu dia turut menyaksikan kenderaan yang lalu lalang di hadapannya...Lalu dia pun mendail nombor rakan baiknya Lisa , untuk menelefonnya seperti yang dijanjikan.

" Hello Lisa...!!..Aku dah sampai nie...!!.." sapa Hana.

" Ouhh yeke...!!..Baguslahh..."

" Hana....!!!...Kita sambung nanti jee lah yeee....Aku nak pergi mesyuarat niii...Dah lambat....Bye...."

" Tittttt.....Tittttt....." Lisa terus off phonenya tanpa dibalas oleh Hana.

" Kurang asam budakk ni...Masatu bukan main beria suruh tepon....Nie dahh tepon taknak layan pulakk...!!!..Memang tak sudi nak call kau lagi lepas nie....!! " marah Hana.

--------------

Setelah Hana lama menunggu tanpa tujuan sebenarnya...Tiba-tiba datang seorang lelaki Korea dalam lingkungan 40-an yang menuju kearahnya...Hana yang ternampak selok-belok lelaki tersebut hanya buat-buat tak tahu sahaja...

The Corner Of My Heart  [ Deja vu ] [PJM]Where stories live. Discover now