The Mysterious Book

36 3 2
                                    

Hana terus menuju ke pejabat Encik Bang untuk mengambil tahu perkara yang dibincangkan antara Encik Bang dan Encik Heo.

Dia hanya membiarkan sekumpulan lelaki tadi iaitu BTS memandangnya seakan dia menceroboh masuk bangunan BigHit Entertainment tersebut.

" Ouh Hana...Kenapa lambat sangat...Saya dah nak pulang nie...Rasanya dah banyak kot perkara yang dah kami bincangkan..." Terang Encik Heo sambil tersengih melihat Encik Bang.

" Omooo~...Maafkan saya...Tadi saya dah siap basuh kesan teh ni...And masa saya otw ke sini saya terserempak dengan the group of boys...Jadi tu yang lambat sikit..." Luah Hana.

" The group of boys? Sapa tu? " Soal Encik Heo.

Belom sempat Hana menjawab soalan bosnya itu...Tiba-tiba pintu bilik itu dibuka luas oleh lelaki yang baru dikenali Hana...(kenal muka jelah)

" Woooooo!....Encik Bang...Apa khabar? Lamanyaaaaa tak jumpa !!" Kata Jin.

" Tulah kau...Aku cakap jangan sibuk nak jadik famous sangat...Kan dah susah " Perli Rapmon kepada Jin.

" Hahahahaha...Saya okay je..." Luah Encik Bang.

Hana dan Encik Heo hanya memerhati keadaan janggal yang berlaku.

" Hana-ssi...Diorang ke the group of boys yang kamu cakap tu? " Tanya Encik Bang.

" Hmmmmmmmm....Yeeeeeee eeeeeeee...Hehe..." Jawab Hana segan silu.

Encik Heo terbeliak matanya memandang Hana dengan kenyataannya tadi.

" Kamu semua , perkenalkan ini adalah Encik Heo dari HeoYi Entertainment dan adik manis di sebelahnya adalah Cik Hana...Tujuan mereka ke sini kerana , syarikat kita akan berkerjasama untuk memajukan syarikat masing-masing..." Terang Encik Bang ringkas dengan senyuman lemak manisnya itu.

" Annyeonghaseyoo~ BTS imnida...Semoga kita dapat berkerjasama dengan baik..." BTS membongkokkan badannya tanda hormat terhadap Encik Heo dan Hana.

" ouhh rupanya diorang ke BTS tu...Hmmmmm , not baddd..." Ngomel Hana dalam hati kecilnya.

" Okayyyy...Hana ! dah lambat nie!...Jom kita balik..."

" Its nice to meet you BTS..."  Encik Heo lantas membongkokkan badannya tanda hormat kepada Encik Bang dan BTS.


--------------------------------

HeoYi Entertainment

" Fuhhhhh Hana...Awak terserempak dengan BTS ke tadi...?! " Terkejut Encik Heo.

" Haah..." Jawab Hana ringkas dengan muka selambanya.

The Corner Of My Heart  [ Deja vu ] [PJM]Where stories live. Discover now