Umarım beğenirsiniz.Keyifli okumalar ... :-)
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
ΔΔΔ [İpek'in Ağzından Devam... ] ΔΔΔ
Sabah yürüyüşünden sonra eve gidip duş aldım ve hazırlandım.Telefonuma gelen mesaj sesiyle irkilsemde şifreyi girip açtım.
Mesaj Oğuz'dandı.Oğuz kahvaltıya çağırıyordu.Tabiki ben ne yaptım.Koşa koşa Oğuzgile gittim.Ne yapıyım kardeşim o leziz kahvaltıya gitmicem de napcam.
Zili çalıp hunharca masadakileri ağzıma tıktım.Oğuz ve Sena ise insalcıl bir şekilde kahvaltılarını yaptıklarında masadan kalkıp Oğuz'dan -Fotokobi çektirdiği- ders programını alarak Ardagile gittim.Ders programını verip tekrardan Oğuz ve Sena'nın yanına geldim.
Çantalarımız hazırdı zaten hemen yola koyulduk.Bugün düne göre daha rahat olacaktı çünkü dün Yeliz hoca olmadığı için sınıfı ben idare etmiştim ama dediğim gibi bugün öyle olmayacaktı.Ne diye kendimi yorayım ki? Hemde bugün benim haddini bildirmem gereken biri var.O yüzden kendimi yormayacağım.
~~~
''Off İpek şu soruya baksana.'' diyen Sena'ya dönüp soruyu anlattım.Anlattım ama kız hâlâ bana bön bön bakıyordu.
''Anlamadan mı?'' dedim.O da direk ''Bak şurdan sonrasını anlamadım.'' dedi.Bende tekrardan tekrardan anlattım.
Oh sonunda anladı.Buna da şükür.
Biyoloji, kimya, matematik... derken son derse girmiştik.He bi arada da Yeliz hoca dün dersi idare ettiğim için teşekkür falan etti ama onun dışında değişen bir şey yoktu.
Mal Eray yine okula gelmişti.Ben ona göstericeğim bugün haddini.O mal mal gülmeye devam etsin.Ben ona pis pis sırıtmayı göstereceğim.
Arda'yı sorarsanız beyefendi -yine- bütün derslerde uyudu.Ne diye okula geliyor anlamıyorum zaten.Madem okumayacaksın baba parasını yemeyi seviyorsun, zaten baban bok gibi para sıçıyo otur evinde çatır çatır harca.Değil mi yani?
Okuyacak bir tipede benzemiyor.Dediğim gibi yapsa vatana millete en hayırlısı olur ama yinede kendisi bilir.
Son ders zaten etüt saatiydi.Her zamanki gibi test çözüyorduk.Telefonumu çıkarıp saate baktım, zilin çalmasına yaklaşık on dakika vardı.Hemen Eray'a kavga edeceğimiz yerin adresini mesaj attım.
Dediğim yer ise öyle esrarengiz,gizemli bir yer değil.Dediğim yer bizim okulun arka tarafındaki bir boş araziydi.Ne yapabilirim canım sonuçta kavga ediceğiz.Adam akıllı konuşacak olsaydık insan gibi normal bir kafeye çağırabilirdim fakat durum başka.O yüzden dediğim -boş arazi- durumuz yüzünden gayet uygun.
Bu arada da Serhat ( Hatırlatma: Geçen bölümde kavga için telefon edip konuştuğu arkadaşı ) 'tan mesaj vardı.Yeliz hocaya çaktırmadan gelen mesaja baktım.
Gönderen: Serhat
''İpek ben geldim.Seni okulun çıkışında bekliyorum.''
Oh iyi bari gelmiş.Canım kardeşim benim.Yine beni yanlız bırakmadı.
Derin bir nefes alıp testimi çözmeye devam ettim.Zaten yaklaşık beş dakika falan kalmıştı.Yeliz hocanında başında soru sormak için toplanmış iki üç kişi vardı.
Arda'ya baktım yine uyuyordu.Oğuz ve Sena'ya gelirsek onlarda kitaplara gömülmüşler soru çözüyorlar.Sınıf dersen kendi hallerinde öyle takalıyorlar.Yani her şey normal.O yüzden rahatlayabilirim değil mi? Bekle beni Eray şu ders bitsin benle dalga geçmeyi göstericeğim sana...