2.Bölüm

90 6 0
                                    

Yeni bir güne merhaba deyip uyanmıştım.Akşamki gördüğüm kabusu düşünmemeye çalıştım.Yan bazada yatan Sena'ya baktım.Mışıl mışıl uyuyordu.Saate baktım.Yediye on dakika vardı.Biz grup olarak yani-Sena,Oğuz ve ben- yılların alışkanlığı olarak saat yedide kalkardık.

Bugün ben on dakika önce kalkmıştım.Muhtemelen Sena'da bi on dakika sonra kalkar.

Yataktan doğrulur doğrulmaz odamdaki banyoma koştum.Elimi, yüzümü yıkadıktan sonra eğilip banyodaki dolaptan bir tarak alıp saçlarımı taradım.Sıkıca tepemden at kuyruğu yaptım.

Dolabımdan da hırkamı giyip balkona koştum.Bu bizim geleneğimiz gibi bir şeydi.Yani biz hepimiz uyandığımızda-yedide- balkona çıkar birbirimize günaydın derdik.Tabi evlerimiz yan yana olduğu için bu mümkündü.Tam balkona adımımı atacaktımki Sena uyandı.Tam tahmin ettiğim gibi dakik bir kızdı.Saat tam yedide uyanmıştı.Eğilip yanağından öptüm ve günaydın dedim.O da en sevecen sesiyle bana günaydın dedi.

Sena elini yüzünü yıkamak için banyoya yöneldiğinde bende balkona geçtim.Sabah erken kalktığım için hala biraz uykum vardı fakat alışkındım.Uykunun verdiği sersemlikle birden kendimi esneyip kollarımı gererken buldum.İyice kendime geldikten sonra Oğuzgilin villasına baktım.O da -her zamanki gibi- balkona çıkmış etrafı izliyordu.

Hemen balkondan sarkıp deli gibi el sallamaya başladım.Beni farkedince deli gibi sırıttım.O da hemen ellerini kaldırıp beni selamladı.Ben hayvan gibi sırıtırken birden karşımızdaki yeni yapılan ultra lüks villanın balkonundan bakan şahsiyeti farkettim.Bizim yaşlarımızda gibi görünüyordu.Aslında ona da selam vermek için yeltenecektim ki elindeki sigarayı farketmemle isteğimin yok olması bir oldu.Ben sigara içenlerden nefret ederdim.HEMDE BU YAŞTA!! Tamam yaşımız küçük değildi.On sekiz yaşındaydık lise son sınıfa gidiyorduk ama yinede yaptığı şey hiç hoş bir şey değildi.

Sena elini yüzünü yıkayıp oda balkona çıkmıştı.Hemen Oğuz'a selam verip bana döndü.Hava biraz soğuktu.Eminim burnum kıpkırmızı olmuştur.Üstüme ne kadar hırka alsam da sonuçta burnuma bir faydası yoktu değil mi? İşte o kadar zekiyim yani (!)

Ben tam balkondan çıkacakken Sena birden kolumdan tutup beni durdurdu.Gözleriyle bir yere dikkatlice bakıyordu.Ne oldu diye sordum.O da gözleriyle baktığı yeri işaret etti.Bende dönüp onun baktığı yere baktım.İki saattir şaşkın şaşkın baktığı yer yeni komşumuzmuş meğer.Tekrar Sena'ya baktım.Sena ''ne iş'' gibisinden bir bakış attı.

İşaret parmağı ve orta parmağını yan yana getirip zafer işareti gibi yapıp ağzına götürüp göz kırptı.O da benim gibi sigara içmesine takılmıştı.Bende omuz silkip ''Zengin züppesi işte.'' dedim.Yani zengin oldukları zaten her hallerinden belli oluyordu.Bizim villamız yeterince büyük ve lükstü fakat onlarınki ultra lükstü.Zengin olduğunu kesinleştirmiştik ya züppe olduğunu? Hemen Sena'ya 'Zengin züppe işte .' demiştim fakat ben insanlara önyargıyla yaklaşan biri değildim.O laf da ağzımdan bir anda çıkmıştı.Amaan neyse deyip odama geçtim.Okul formalarımı giydim.

ΔΔΔ

Komşu Çocuğu (ARDA'NIN AZINDAN)

Yine her zamanki yatağımda yatıyordum.Uykumun derinliklerindeyken birisi beni dürtmeye başladı.Kafamı kaldırıp baktım ki beni dürten kişi küçük kardeşim Can'mış.Ne diyon olum deyip çocuğu tersledim.Zaten ters insandım ben.Hiç arkadaşım yoktu benim.Kankam,arkadaşım,dostum hiç kimsem yoktu.Sadece dış görünüşüm yüzünden bana sulanan sürtükler ve işleri düştükçe kankası olduğum erkekler dışında.Zaten onlar dışında da kimseyle konuşmam.Birde yeni taşındık zaten onlarda artık olmayacak.Çokta umrumda zaten (!).

Hiç Göründüğün Gibi DeğilsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin