: ЖОН ЖИНЁН
би: ахаа??
: чи чинь яахаараа ингээд гэмтчихэв ээ??
Жонгүг: Жимин яасан?? Тэр зүгээр баригдах хүн биш. Өмгөөлөгч авах байх даа
: тэг л дээ тэгээд үзэг л дээ. Би тэрэнтэй шүүхдэх болно.
Бас Жинён аа ах нь бага сага ажилтай байгаа болохоор чи түр ганцаараа байж чадах уу
Би: тиймээ ча...
Жонгүг: зүгээр дээ би түүнийг харж байя
: би чамд итгэхгүй л байна шүү залуу минь!!
Жонгүг: найдаж болно оо
: зза би орой ирнэ. Хоолоо сайн идээрэйБи: эххх ах ч ёстой сүйд болох байх даа
Ийн хэлээд Жонгүг рүү хартал тэр над руу хөмсөг зангидан харж байсан юм.
Би гайхан бидний дунд болсон зүйлийг эргэн санавал
: чамд ямар хамаатайн бэ??
:: би чиний төлөө хэлж...
: миний амьдралд битгий оролцМиний амьдрал битгий оролц!!
Миний амьдралд битгий оролц!!
Тэнгэр минь тэр намайг аварсан хүн байхад би тэрнийг...
Би гэмшингүйгээр толгойгоо өргөөд Жонгүг рүү харвал тэр: мэдээд байсан юм. Би мэдэж байсан юм за юу. Тэрнийг ямар хүн гэдгийг би энэ олон жил түүнтэй ажиллахдаа мэддэг байсан. Юу гэлээ?? Чамд хамаагүй!! Миний амьдралд битгий оролц нтр.
Би: юу намайг... Ууч..лаарай захирлаа
: хахах уучлаарай захирлаа гэнэ ээ чи хэзээ намайг захирлаа гэж дууддаг байсан юм??
Би: нөгөө.. Юу..
: бие чинь зүгээр үү. Тэр чамайг яагаачгүй биз дээ
Би хурдхан шиг толгой дохилоо. Жонгүг гаднаас тэргэнцэр оруулж ирэн: гадаа гарах уу?
Би: мм тэгье. Гэхдээ чамд зүгээр үү
: тиймээ--------------------
Жонгүг Жинёныг дагуулан салхилахаар гарлаа.
Эмнэлгийн цэцэрлэгээр алхаж байтал гадаа гэнэт хүйтэрч эхлэв.
Жинён даарсандаа чичирч байсан ч Жонгүгт хэлэлгүй явсаар л.
Жонгүг анзаарсан бололтой гадуурх хүрмээ тайлан Жинёнд нөмрүүллээ.
Жинён: баярлалаа
: зүгээр ээ
Жинён: бүх зүйлд. Чи дандаа намайг аврах юмаа тийм үү
: чи дандаа аюулд орох юмаа тийм үү
Тэд инээлдлээ. Жонгүгийг холоос харж байсан найруулагч дотроо баярлаж байв. Учир нь маш олон жилийн дараа тэр дахин инээлээ шүү дээ. Тэрнийг инээлгэж чадсан онцгой охиныг найруулагч эргэхээр ирсэн байсан юм.Жонгүгийн талаас
Жинёныг өрөөнд нь оруулаад хоолыг нь авчирч өглөө. Аль хэдийн орой болчихож.
Удахгүй түүний ах ирэх байхдаа.
Намайг бодож дуусаагүй байтал Жинёны ах орж ирэв.
Тэр явсаар Жинёны гараас атган суугаад: би чамд нэг юм хэлэх гэсэн юм. Энд чи аюултай. Тиймээс чи надтай хамт Итали явах болно.
Жинён: үгүй ээ би одоо үнэхээр зүгээр ахаа
: чи энд байвал дахиад аюулд орохгүй байна гэсэн баталгаа надад байхгүй шүү дээЯагаад ч юм түүнийг дагуулж явна гэхээр миний сэтгэл хүнд оргиж байв. Би Жинёныг явчихвал тэрэнтэй дахиж уулзах эсэхээ ч мэдэхгүй байна.
Тиймээс би маш итгэлтэйгээр түүний ахад: уучлаарай??
: яасан
Би: би түүнийг хамгаалах болно
Жинён: юу!!
Би: хэрвээ танд ямар нэг баталгаа хэрэгтэй бол би гэрээ байгуулж гарын үсгээ зурахад бэлэн байна.Сайн уу уншигчдаа. Энд арми тэр дундаа Жонгүг биастай хүмүүс олон байгаа гэж бодож Лизкүүктэй өгүүллэг бичсэн юмсан. Энэ өгүүллэгийг маань уншдаг хүмүүс нэлээн олон байдаг гэж бодон дахиад ч Жонгүгтэй өгүүллэг оруулах бодолтой байсан. Гэхдээ үгүй юм шиг байна тийм үү. Та бүхэн сэтгэгдлээ үлдээгээрэй.
Ад: Жүён
YOU ARE READING
Secret love
RomanceНийтлэл LB корпорацын захирал Жон Жонгүг албан ёсоор сүй тавьснаа зарлалаа :- хөөх сүйт бүсгүй нь хэн юм бол? :- нэрийг нь Жон Жинён гэдэг гэсэн :- их азтай бүсгүй байна :- сүйт бүсгүй нь компанийнх нь гүйцэтгэх захирал нь гэсэн шт :- хөөх тиймүү...