Жонгүг захирлыг явж амар гэсэн болохоор шууд л гэртээ ирэн хувцас хунараа солин хөргөгчнөөсөө амттан аваад буйдан дээр тухаллаа.
Зурагтаа асаавал хөөх манай компанийн талаар гарч байна.
: солонгосын нэр хүндтэй компани болох ЭлБи корпораци богино хэмжээний кино хийхээр болжээЁоххх кино хийх ч яахав. Гол нь гол дүр нь л надад таалагдахгүй байна.
Зурагтнийхаа сувгийг гүйлгэн кино үзлээ.
Ахх сайхан байна шүү ажилд орсноосоо хойш ингэж хэвтээгүй.Үнэн сайхан лаг хэвтжийсэн чинь хаалга тогшиж тэнэгтдэг байншт. Онгойлгохгүй гүрийчих үү босохоос залхуу хүрээд байхы
Өөө энэ нэг юм чинь одоо нүдээд л байхымдаа. Гай вээ??!!
Би: хэн бэ??
: Жон Жинёных мөн үү?
Би: мөн байна
: аан Эл Би корпорациас явж байна.
Би хаалгаа онгойлгон авчирсан зүйлийг нь харвал "Эл Би/үг" гэсэн байв. Гайхан өнөөх хүнээс: энэ юу юм бэ?
: дараа долоо хоногт болох киноны найруулагч явуулсан юмаа. Өөрийнхөө дүрийн үгүүдийг цээжлээрэй гэсэн.
Би: аан окэй2 баярлалаа баяртай
: за баяртайӨөө сайхан амьдралын садаа гэж!!
Өнөөх номыг нь нээж үзэн эхний үзэгдлийг уншлаа. Нээх хийгээд байх юм байхгүй юм байна.2-р үзэгдлийг унштал 😱😱😲😵
Гэгээн эцэг минь гэж!! Жон Жонгүгтэй хайрын романс үүсгэх гэнэ үү??
Цаашаа үзэгдлүүдийг нь уншаад явжийтал вааааааат үнсэлцэх ээ??Жонгүгийн талаас
Саяхан нарийн бичиг киноны үг оруулж өгөөд гарлаа. Эхний үзэгдлээс нь эхлээд уншаад эргүүлтэл😦😧😲😵😨
Хайрын романс??!! Үнсэлцэх?? Би юу хийчихэвдээ
Маргааш нь
З/талаас
Жинён ажил дээрээ ирээд хамгийн түрүүнд Жонгүгтэй тааралдав. Тэд хоёул бие биенээ харан сандарч хоолойгоо засаад ажил руугаа орцгооно.
Жинёны талаас
Аааээш ажилаа ч хийх арга алга. Миний өрөөний шилэн цонх Жонгүгийн өрөөний цонхруу нэвт харагддаг юм байнашт. Яагаад үүнийг өнөөдөр л мэдэв ээ?
Урагшаа харах болгонд Жонгүг харагдаад байсан болохоод ширээнийхээ нөгөө захруу дөхөж сууна.Өнөөдөр яагаад ч юм цаг маш хурдан явж удсанчгүй тайлан өгөх болчихлоо. Яадаг ч юм билээдээ.
Зааз дүүрч орохоос өөр аргагүй.Би явсаар Жонгүгийн өрөөний хаалгыг тогшин орлоо.
Хийсэн тайлангаа өгөөд бушуухан гарах гэж байтал Жонгүг ардаас дуудан: хэцүү гэдгийг мэдэж байгаа ч энэ компанийн нэр хүндтэй холбоотой. Бид кино хийнэ гэчихээд эргэж буцаж болохгүй.
Би: би танд анхнаасаа бүтэхгүй санаа гэж хэлсэг
: одоо нэгэнт өнгөрсөн. Гар
Би: ззө
Ад: Жүён
YOU ARE READING
Secret love
RomanceНийтлэл LB корпорацын захирал Жон Жонгүг албан ёсоор сүй тавьснаа зарлалаа :- хөөх сүйт бүсгүй нь хэн юм бол? :- нэрийг нь Жон Жинён гэдэг гэсэн :- их азтай бүсгүй байна :- сүйт бүсгүй нь компанийнх нь гүйцэтгэх захирал нь гэсэн шт :- хөөх тиймүү...