Жинёны талаас
Компаниас гараад л Итали явахад юу хэрэгтэйг бодлоо. Тийм ээ Жон Жинён чи үнэхээр тэнэг юм. Ахтайгаа хамт явсан бол виз захиалах шаардлагагүй байсан шүү дээ. Одоо чи виз захиалаад тэр нь дор хаяж нэг сар хүлээгдэнэ. Тэгээд нэг сар би өлбөрч үхэх эсвэл бардам зангаа хаян Жонгүг дээр буцаж очих гэсэн хоёр сонголттой үлдэнэ. Үгүй ээ би тэрэн дээр яасан ч буцаж очихгүй.
Өөрийгөө харааж зүхээд л байж байтал гэнэт хаалгыг хэн нэгэн бараг эвдлэхнээ нээ эвдлэх нь. ТҮС ТАС гээд л аймар юм аа.
Би: ЯАА ТАЙЛЛАА ДАА ТАЙЛЛАА
тэр хүн миний хэлснийг сонсоогүй бололтой дахин дахин нүдсээр л байв.
Би хувцсаа өмсөх гэж түүртсээр байтал нөгөөх чинь тэвчилгүй: ЖОН ЖИНЁН ХААЛГАА ЯГ ОДОО ТАЙЛ!!ЭНЭ ЧИНЬ!! Жон Жонгүг????!!!
Муу новш тэр энд юугаа хийж яваан бол??
Миний уур хүрэн буцаад орондоо тухаллаа.Хэсэг байж байснаа чимээгүй болчихов. Хннн тэгж л таарна. Зүгээр л намайг чадвартай болохоор ажлаасаа гарахад дургүй байсан биз!!
Тэрийг нь ч мэдэхгүй би догдолж л байдаг.
Гэнэтхэн маш их чимээ доод давхраас гарлаа. Гүээ энэ чинь арай хаалга эвдчихэж байгаа юм биш биз дээ.
Жонгүг Миний өрөөний хаалгыг бараг эвдэхнүү гэлтэй саван орж ирэв.
Би: чи энд юу хийж яваа юм?
: ЖОН ЖИНЁН ЯАГААД ХААЛГАА ТАЙЛАХГҮЙ БАЙСАН ЮМ'!!?
Би: яаааа яагаад орилоод байгаан?? Хаалга эвдчихэж байгаа юм уу? Чи намайг баян гэж бодоод байгаа хэрэг үү? Хаалга засаж өгөх хүн дуудчихаад арилж үз!
: Жинён аа ярилцъя
Би: тонилооч дээ. Хүний унтлаганы өрөө үү дайрч орж ирсэн. Гэрийн хаалга эвдсэн гээд цагдаад өгчихнө шүү.
: Чи ядаж яагаад уурлаад байгаагаа хэлээчдээ. Өглөөхөн зүв зүгээр байсан хэрнээ одоо яачихаад байгаа юм!???Надад хэлэх үг олдсонгүй. Эцэст нь тэрний буруу байгаа гэж үү? Тэр найз бүсгүйтэй байсн. Өөр юу ч биш. Би ямар тэрний эхнэр нь биш яагаад уурлах ёстой гэж?? Би Жонгүгт уурлах эрхгүй л дээ. Гэхдээ өвдөж байна. Намайг тэгтлээ их дасгачхаад найз бүсгүйтэй байсанд нь л уур хүрсэн.
Удаан хүлээлгэж байгаад уучлаарай. Би удахгүй хөдөө явнаа. Нэг хэсэгтээ орохгүй л байх. Гэхдээ би аль болох оруулахыг хичээнээ. Баярлалаа уншигчидаа.
Ад- Жүён
YOU ARE READING
Secret love
RomanceНийтлэл LB корпорацын захирал Жон Жонгүг албан ёсоор сүй тавьснаа зарлалаа :- хөөх сүйт бүсгүй нь хэн юм бол? :- нэрийг нь Жон Жинён гэдэг гэсэн :- их азтай бүсгүй байна :- сүйт бүсгүй нь компанийнх нь гүйцэтгэх захирал нь гэсэн шт :- хөөх тиймүү...