M-am dus repede spre ele si le-am luat în brațe.
-Emma:,, Nu-mi vine să cred că ești aici, Alexandra!"
-Alexandra:,, Nici eu nu-mi vine să cred că suntem împreună!"
-Liam:,, Voi vă cunoașteți?"
-Emma:,, Da suntem cele mai bune prietene când am aflat că trebuie să ne mutăm aici nu vroiam să o părăsesc!"
-Alex:,, Si de ce nu mi-ai spus niciodată de ea?"
-Emma:,, Ăăăă...pentru că nu mai întrebat!"
-Alex:,, Să vezi ce îți fac eu!" (spunea nervos)
Dintr-o dată Alex a început să o fugărească.
-Emma:,, Ajutor! Mă aleargă fratele meu nebun!"
-Alex:,, Pe cine faci tu nebun?"
-Emma:,, Pe bunica din rai... Normal că pe tine!"
-Alex:,, Aoleu! Când te voi prinde....!"
-Emma:,, Dacă mă vei prinde...ce?"
-Alex:,,, Aaaaaaa tuți piperul mătă!"
-Liam:,, Încetați!!!!! (Spune el foarte nervos)
După ce au auzit ce a spus Liam au încetat.
-Aurora:,, Ok....ce ați spune să mergem la restaurant?"
-Toți:,, Da, hai să mergem! "
Ooo da am uitat să vă o arăt pe Aurora, Liam, Carlos, Bogdan, Zayn, Aiden si Victoria.
Desi ăștia sunt ei:
Ea este Aurora, are 17 spre 18 ani. Are părul lung negru si ochii căprui. Aaa da si a început să fumeze de când sora ei Abby a murit si fratele ei Luca.
Ea este o bună prietenă.Ea este Victoria are 17 ani are părul saten si ochii căprui. Ea are o soră pe nume Ana. Ea este o bună prietenă.
El este Zayn are 17 ani, are părul saten si ochii căprui. Si îți dă dureri de cap.
El este Bogdan are 16 ani, are părul blond si ochii verzi. Este amuzant si de treabă.
El este Carlos are 18 ani, are părul negru si ochii căprui.
El este Liam are 17 ani, are părul blond si ochii verzi.
El este Aiden are 16 ani, are părul saten si ochii verzi. Este foarte de treabă si amuzant.
Au luat mașina si au plecat. Victoria si Emma au plecat cu mașina lui Aiden.
Aurora si Liam au plecat cu mașina lui Carlos. Si Bogdan a plecat cu mașina lui Zayn.
După 25 de minute...
Au ajuns la restaurant, au intrat si și-au ales o masă în care să stea toți. Și-au comandat o pizza si 8 sucuri: patru cola si patru fanta. După ce au mâncat au dezis să discute.
-Carlos:, Si vreți să vă arăt orașul Aurora, Emma, Alexandra si Alex?"
-Alexandra:,, Da, de ce nu?"
P.S. Cam atât pentru astăzi! Sper că va plăcut! Aaaaa da să nu uit să dați un vot si un comentariu!
CITEȘTI
O tocilară
RomanceEmma o fată amuzantă, de treabă si timidă care are 16 ani, locuiește în America împreună cu familia ei si cu fratele ei Alex. Ei la un moment dat se vor muta în New York. Părinți îi vor muri iar de la moartea lor Emma se va schimba adică nu va mai f...