După câteva minute, au ajuns în fața unei vile. Au coborât jos si s-au îndreptat înăuntru dar, Zayn a luat-o pe Emma de mână si i-a spus că vrea să vorbească cu ea.
-Liam: Emma, nu vii?
-Emma: Ba da, dar duceți-vă voi, o să vin si eu imediat!
-Liam: Ok, să vii repede!!
-Emma: Ok
După răspunsul Emmei, Liam s-a dus înăuntru iar Emma s-a întors cu fața la el.
-Emma: Ce e Zayn?
-Zayn: Hai să ne ducem într-un loc ca să vorbim!
-Emma: Ok-Emma: Deci?
-Zayn: Uite Emma, vreau să-ți spun ceva....
-Emma: Spune
-Zayn: Păi.....
Zayn nu a apucat să mai zică ceva că a apărut Carlos.
-Emma: Carlos? Ce faci tu aici?
-Carlos: Am venit fiindcă vreau să-ți spun ceva dar.....ce pare că el mi-a luat-o înainte!
-Emma: Carlos stai! Vă rog să-mi spuneți amândoi!
-Carlos: Ok!
-Carlos&Zayn: Te plac!!
Când a auzit asta, Emma a rămas nemiscată, nu mai stia ce să spună.Continuare:
Perspectiva Emmei
Când am auzit ce tocmai am auzit, nu-mi venea să cred.....cei mai buni prieteni ai mei mă plac! Si partea cea mai nasoală este că nu stiu de cine îmi place.....sau dacă îi plac pe amândoi......chiar nu stiu ce să fac!
Am dispărut din lumea mea de visare si am observat că cei doi se uitau la mine si asteptau un răspuns.......O nu......ce mă fac? Nu pot spune nimic nimănui până când nu aflu de cine îmi place.....Doamne! Te rog să mă scapi din încurcătura asta, te rog te rog!!!Emma astepta ca cineva să o salveze din situația asta stânjenitoare! Dar spre norocul ei au venit Aiden si Liam.
-Aiden: Hey mai veniți odată??
-Emma: Da.....acum venim......Hey!! Asteptați-mă!!!
Îți mulțumesc Dumnezeu că mai salvat!!!! Mersi super mult!!!
Când au rămas singuri Zayn si Carlos, se uitau unul la celălalt si erau gen "Ce pisici s-a întâmplat aici?".
-Zayn: Tu ce credeai că faci?
-Carlos: Ăăă.....ceee?
-Carlos: Cum adică ce credeam că fac?
-Zayn: Stii prea bine ce vroiai să faci!
-Carlos: Da! Vroiam să-i zic Emmei că o plac....dar.... ce pare că ai avut si tu aceeasi idee!
-Zayn: Da! Ai dreptate! Si stii ceva? Pun pariu că Emma mă va alege pe mine si nu pe tine!
-Carlos: Serios? Si cine ți-a spus că te v-a alege pe tine hăăă?
-Zayn: Nu contează cine mi-a spus! O simt!
-Carlos: Da sigur! Cum spui tu!
După ce a spus asta, a plecat lăsându-l pe Zayn singur.
-Zayn: Bine! Pleacă! Să vedem pe cine v-a alege Emma! (striga în urma lui)La petrecere:
Când a intrat Emma înauntru, se simțea încă stânjenită din cauza ceea ce s-a întâmplat. Asa că s-a dus la baie.
A închis usa si s-a dus la oglindă."Doamne! De ce îmi faci asta?? De ce?? Am stat ca proasta si nu am spus nimic fiindcă nu stiu pe cine plac!! Acum ce mă fac?? Sunt convinsă că ei mă vor pune să aleg. Si nici măcar nu pot să fac nimic până când aflu de cine îmi place!" (Spunea ea în gând)
La un moment dat, a intrat pe ușă.......Angi.
Dacă nu mai stiți cine e Angi.....vă amintesc eu. Angi este cea mai populară fată din liceu care nu o plăcea mai deloc pe Emma si pe prietenele ei. Să revenim la poveste....
-Emma: Ce.....ce cauți tu aici? Pleacă te rog! La.....lasă-mă!! Pleacă dracului târfă nenorocită ce esti!!
-Angi: Ouuu dragă! De ce te enervezi?
-Emma: Ce vrei???? Hăă??? (Spunea țipând)
-Angi: Prietena mea dragă, de ce ai crede că vreau ceva???
-Emma: Păi, în primul rând nu sunt prietena ta târfă ce esti, si în al doilea rând chiar crezi că sunt atât de proastă încât să nu-mi dau seama că vrei ceva???
-Angi: Hai lasă pălăvrăgeala! Am nevoie de ajutorul tău! Defapt vreau să faci ceva pentru mine.
-Emma: Orice ai spune să stii că nu mă bag în jocul tău, asa că, eu am să plec!
Când Emma ți-a luat geanta si se întrepta spre ieșire, Angi a luat-o de mână.
-Angi: Tu nu pleci nicăieri! Ai să stai aici si mă vei asculta, s-a înțeles??
-Emma: Hai să vedem cum o să mă prinzi!
Cu toate astea spuse, Angi încerca să o prindă. Dar ceea ce nu stia ea este că Emma e foarte desteaptă si a reușit să scape din "ghearele diavolului".
Când a reușit să scape de ea, a vrut să plece dar a dat de Aiden.
-Aiden: Emma ai pățit ceva?? Pari speriată!
-Emma: Nu......nu n-am pățit nimic. Vreau doar să mă duc acasă!
-Liam: Aide......Emma! Ce ai pățit??
-Emma: Nimic vreau doar acasă.
-Liam: Ok hai să mergem!Va continua.......
Îmi pare rău că n-am mai postat dar, nu prea am avut timp......stiți cu scoala asta......Dar ce este mai important este că m-am întors cu un nou capitol pentru voi! Nu o să postez chiar atât de mult că da vom începe iar scoala si teme....lecții....blablabla! Dar o să mai postez capitole pentru voi! Nu promit nimic:))) Asa că.....dacă v-a plăcut capitolul să lăsați un vot si un comentariu cu ceea ce credeți voi că se v-a întâmpla în următorul capitol! Cu astea spuse, eu vă pup!!
CITEȘTI
O tocilară
Roman d'amourEmma o fată amuzantă, de treabă si timidă care are 16 ani, locuiește în America împreună cu familia ei si cu fratele ei Alex. Ei la un moment dat se vor muta în New York. Părinți îi vor muri iar de la moartea lor Emma se va schimba adică nu va mai f...