💞Invitat surpriză🔥

168 13 0
                                    

După ce Aurora a dispărut....Toți erau tristi si nervosi, si s-au gândit să plece acasă la toți ceilalți. După ce au intrat în casă toți au alergat spre ei si îi întrebau:
-Victoria: Emma!!!! Esti bine??? Ați găsit-o pe Aurora?? Unde e??? (Spunea ea agitată)
-Carlos: Si eu mă bucur să te văd!!
Ceilalți ți-au întors capul spre Carlos si au început să râdă.
-Emma: Da sunt foarte bine! Da am găsit-o! Si a dis....(dar Carlos i-a acoperit gura).
-Carlos: Ea vrea să spună că....ăăă....a plecat până la mama ei!!
Victoria se uita la el nedumerită si stia că oarecum minte dar vroia să intre în jocul lui.
-Victoria: Ok atunci....dacă Aurora a plecat la mama ei....atunci e bine!!
Carlos o trăgea pe Emma de mână si o ducea în cameră.
-Emma: Ce pastele măsii ai? De ce mi-ai acoperit gura? De ce nu mai lăsat să le spun?
-Carlos: Ai văzut ce vreme avem afară???
-Emma: E noapte!!
-Carlos: Păi....da....noaptea e cea mai frumoasă vreme??....
-Emma: Serios? Noaptea e cea mai frumoasă vreme??? Mâine, poimâine o să-mi spui că ananasul e o legumă!
-Emma: Carlos!!! Spune-mi de ce nu mai lăsat să le spun!!
Carlos nu vroia să îi spună si i-a evitat privirea.
-Emma: Bine, dacă nu vrei să-mi spui atunci plec!!
Când Emma era aproape de usă, Carlos a luat-o de mână si a răsucit-o spre el, a luat-o de talie si o privea în ochi. Deodată, Emma si-a ridicat privirea spre el si parcă era pierdută, dar Carlos i-a spus cu o voce blândă:
-Carlos: Nu vroiam să le spui pentru că se vor îngrijora! Dacă îi spuneai că a dispărut.....!!
-Emma: Stiu, dar tot trebuie să le spunem!! Oricât ar suferii după ea, merităm să riscăm!! Trebuie să afle adevărul Carlos!!
După ce Carlos se uita în ochii ei căprui care te topeai în ei, a urmat o liniște între ei, iar Carlos s-a aplecat s-o sărute, dar fix atunci a intrat Ioana.
-Ioana: Ăăă....întrerup ceva???
Când au auzit vocea Ioanei s-au desprins repede din ceea ce făceau.
-Carlos: Nu....Dar când ai intrat?
-Ioana: Ăăă...acum 2 secunde....
-Carlos: Ok....eu trebuie să plec....pa!
-Ioana: Pa, Carlos!!
După ce Carlos a plecat, Ioana a închis usa si s-a apropiat de Emma care avea privirea în altă direcție.
-Ioana: Ăăă....Emma!! Hey, mă auzi??
-Emma (revenind din gândurile ei) :Ăăăă.....ceee???
-Ioana: Tocmai te-am întrebat dacă vrei clătite sau gogoși!
-Emma: Ăăă....clătite mulțumesc! Paaa!
-Ioana: Nu nu, tu stai aici!
-Emma: Offf....
-Ioana: Emma e evident că nu mai ascultat!!
-Emma: Ba te-am ascultat! Mai întrebat dacă vreau clătite sau gogoși! Si eu am spus clătite!
-Ioana: Ha! Vezi că nu mai ascultat de la început?
-Emma: Ceee???
-Ioana: Emma, stiam că nu mă ascultai fiindcă erai cuprinsă în gândurile tale! Asa că, ți-am făcut o farsă ca să văd dacă mă asculți! Si ce pare că a funcționat!! (A început ea să râdă)
-Emma: Tu....!!! Stai, deci nu avem clătite sau gogoși?
-Ioana: Nu!! (răzând)
-Emma: Să vezi ce îți fac!!
Si Emma luă din pat o pernă si dădea în prietena ei.
-Ioana: Ăsta e război!!!
-Emma: Bine!!!
Si au început să se bată cu pernele timp de jumătate de oră.
Când au terminat, a intrat cineva pe usă.
Cele două si-au întors capetele si au strigat de bucurie.
-Emma&Ioana: Alexandraaaa!!!
Si au alergat spre ea să o i-a în brațe.
-Alexandra: Hooo, mai ușor!!! Am câteva întrebări!
Amândouă s-au desprins din îmbrățișare si au ascultat.
-Alexandra: Bun, deci, în primul rând si eu mă bucur să vă văd, în al doilea rând ați rămas nebunele mele iar în al treilea rând ce Ioana Popovici s-a întâmplat aici???
-Emma&Ioana: Păiiiii.....război cu perne!!!
-Alexandra: Clar sunteți nebune!!!
Iar toate trei au început să râdă.
-Ioana: Cum a fost în Spania???
Am uitat să vă spun că Alexandra a plecat în Spania în vacanță? Si Cristian în Germania? Eee lasă stiți acuma!!!
-Alexandra: Vă spun absolut tot dar, mai întâi să facem curat!!
-Emma&Ioana: Să trăiți sefa!!!
Au început să râdă si s-au apucat de făcut curat. După 10 minute în care au făcut curat, s-au întins pe pat.
-Emma: Deci???
-Alexandra: Deci ce???
-Ioana: Off....să ne spui cum a fost în Spania!!!
-Alexandra: Aaaa da....!!! Deci, când am ajuns acolo si am coborât din avion am văzut parcă lumina ochiilor mei! Spania! Doamne, deci e așa frumos acolo! Am mers peste tot, am făcut fotografii minunate cu diverse locuri, mi-am făcut prieteni grozavi acolo, bine, dar voi sunteți si mai grozavi, am învățat ușor limba, privelistea a fost extrem de plăcută!!
-Ioana: Ne bucurăm că te-ai distrat acolo, poți să ne arăți si nouă fotografiile???
-Alexandra: Da normal! Dar stați că mă duc să-mi iau aparatul din living!
-Emma: Ok!!!
După 5 minute a venit Alexandra cu aparatul foto.
-Alexandra: Uitați!
O să vă pun aici 3 imagini ca să vedeți si voi!!

 -Alexandra: Uitați! O să vă pun aici 3 imagini ca să vedeți si voi!!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Emma: Wow!!!-Ioana: Woww!!!-Alexandra: Stiu e chiar superb!!!-Emma: Data viitoare mă iei si pe mine!!!-Alexandra: Da normal!-Ioana: Hey, si eu? Ce sunt? Piesă de birou??-Alexandra: Stai liniștită! N-am uitat de tine!!!După 10 minute în care au ma...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Emma: Wow!!!
-Ioana: Woww!!!
-Alexandra: Stiu e chiar superb!!!
-Emma: Data viitoare mă iei si pe mine!!!
-Alexandra: Da normal!
-Ioana: Hey, si eu? Ce sunt? Piesă de birou??
-Alexandra: Stai liniștită! N-am uitat de tine!!!
După 10 minute în care au mai povestit....apare Bogdan cu Alex.

Va urma....
O să postez si mâine fiindcă nu prea mai am timp! Sper că va plăcut!!💟💟

O tocilarăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum