Moartea părinților(2)🖤🖤

309 18 0
                                    

Spuneau toți în șoaptă,,oooo" si Victoria si Alex i-au fugărit prin toată casa!!!
După 3 ore în care s-au fugărit prin toată casa...
-Aurora:,, Ok...Nu mai pot să fug...am obosit...eu mă duc pe afară să fumez!!!"
-Alexandra:,, Ok, distracție plăcută!!"
-Emma:,,Stai unde te duci???"
-Aurora:,,Afară să fumez,De ce intrebi??"
-Emma:,,De când tu fumezi???!!"
-Aurora:,,De când sora si fratele meu au murit."
-Emma:,,Oooo ,Scuze nu vroiam să te fac să te simți asa."
-Aurora:,,Hei nu-i nimic,oricum am trecut peste."
Când Emma vroia să mai zică ceva Aurora a plecat afară!!!
-Aurora:,, Oare, de ce îi mint??? Nu mai pot ascunde adevărul ăsta prea mult timp! Oricum vor afla totul!"(a spus ea în gând).
În timp ce Aurora fuma....Hai să aflăm ce fac Emma si ceilalți.
-Victoria:,, Si acum se facem? Că m-am plictisit!!"
-Alex:,, Am o idee!!!"
-Emma:,, Ce idee mirobolantă mai ai și tu??"
-Alex:,, Păi, ideea mea mirobolantă este ca să ne jucăm....Tobele vă rog...Adevăr sau Provocare! Cum vi se pare???😂😂"
-Alexandra:,, Este o idee minunată! Oricum nu ne-am mai jucat de ceva timp! Deci....?"
-Emma:,, Offff....bine! Ne jucăm dar cineva trebuie să se ducă după Aurora!"
-Carlos:,, Ok, mă duc eu"
Carlos pleca afară după Aurora! El a văzut-o că stătea pe o bancă si s-a gândit să o sperie!!😅😅😅
-Carlos:,, Bauuuuuuuu!😅😅"
-Aurora:,, Ce cristosul mătii? Aaa Carlos tu erai!"
-Carlos:,, Nu era o fantomă! Normal că eu eram!"
-Aurora:,, Vino aici!"
-Carlos:,, Nu, eu te cunosc foarte bine si stiu că mă vei bate că te-am speriat"
-Aurora:,, Ba nu! Uite jurăm pe degețelul cel mic!"
-Carlos:,, Ok"
Cei doi au jurat pe degețelul cel mic! Voi chiar credeați că Aurora se ține de promisiune?? Înfine...Când au jurat pe deget Aurora a început să-l bată pe Carlos cu palmele pe spate.( Altceva nu am găsit)
-Carlos:,, Ce ai mă femeie? De dai în mine? Parcă ești o vacă nebună!!!😂😂"
-Aurora:,, Asta este pentru că mai speriat! Era să fac atac de inimă!"
-Carlos:,, Bine gata! Ai câstigat!!"
Atunci când a auzit că a câstigat s-a ridicat de pe bancă si a început să facă dansul victoriei.😅😅
-Carlos:,, Gata Aurora!😂😂Nu mai pot de râs😂😂 Hai să mergem înăuntru pentru că Victoria si ceilalți vor să ne jucăm Adevăr sau Provocare!!
-Aurora:,, Ok hai!!"
Când au intrat în casă au mers în sufragerie să joace adevăr sau provocare.
Sfârsit!!
........................................................................

P.S. Îmi pare rău  dar nu mai pot continua! Voi lua o mică pauză!💜💜

O tocilarăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum