M-am trezit din somnul meu dulce, si m-am dus la baie ca să îmi fac un duș.
După câteva minute am iesit din baie si m-am dus în camera mea să văd cu ce să mă îmbrac. Azi sunt asa de fericită fiindcă e majoratul fratelui meu! Asa că, m-am decis să mă îmbrac asa:
Rochia:Pantofii:
Machiajul:
Coafura:Când am terminat să mă aranjez, trebuia să cobor scările fiindcă mă asteptau ceilalți.
Când am coborât, toți s-au întors si mă priveau.
-Ioana: Wow Emma, arăți minunat!
-Alexandra: Arăți ca o prințesă!
-Alex: Surioara mea mereu va arăta ca o prințesă!
-Carlos&Zayn: O prințesă frumoasă!! (au spus amândoi la unison)
-Emma: Vă mulțumesc mult!! Si voi arătați minunat!! Mergem??
-Alex: Da!!
Cu toate astea, au iesit din apartament si s-au urcat în masină: Emma, Ioana si Carlos în masina lui Cristian; Ana, Alexandra si Zayn în masina lui Bogdan iar Victoria, Liam si Aiden în masina lui Alex.După câteva minute, au ajuns în fața unei vile. Au coborât jos si s-au îndreptat înăuntru dar, Zayn a luat-o pe Emma de mână si i-a spus că vrea să vorbească cu ea.
-Liam: Emma, nu vii?
-Emma: Ba da, dar duceți-vă voi, o să vin si eu imediat!
-Liam: Ok, să vii repede!!
-Emma: Ok
După răspunsul Emmei, Liam s-a dus înăuntru iar Emma s-a întors cu fața la el.
-Emma: Ce e Zayn?
-Zayn: Hai să ne ducem într-un loc ca să vorbim!
-Emma: Ok-Emma: Deci?
-Zayn: Uite Emma, vreau să-ți spun ceva....
-Emma: Spune
-Zayn: Păi.....
Zayn nu a apucat să mai zică ceva că a apărut Carlos.
-Emma: Carlos? Ce faci tu aici?
-Carlos: Am venit fiindcă vreau să-ți spun ceva dar.....ce pare că el mi-a luat-o înainte!
-Emma: Carlos stai! Vă rog să-mi spuneți amândoi!
-Carlos: Ok!
-Carlos&Zayn: Te plac!!
Când a auzit asta, Emma a rămas nemiscată, nu mai stia ce să spună.Va Urma.....
Ce credeți voi că o să se întâmple?
Iertați-mă că nu am mai postat dar....nu prea am avut timp si nici inspirație....Dar, hey, sunt aici cu un nou capitol!!!♡♡♡
Ce părere aveți despre acest capitol?
Ne vom revedea mâine sau nu stiu....Paa
CITEȘTI
O tocilară
RomanceEmma o fată amuzantă, de treabă si timidă care are 16 ani, locuiește în America împreună cu familia ei si cu fratele ei Alex. Ei la un moment dat se vor muta în New York. Părinți îi vor muri iar de la moartea lor Emma se va schimba adică nu va mai f...