Când a auzit asta Ana, ele s-au întors si.....era o persoană, ele când l-au văzut au început să râdă, dar persoana aceea ți-a scos colții la iveală....deodată amândouă au țipat:
-Ana&Emma: V....vampir!!!
Si au început să fugă prin pădure ca să scape de monstrul ăla.
După 5 minute de alergat.....S-au oprit si au observat că aceea persoană nu le mai urmărea. Si au continuat drumul spre ieșire dar, când erau aproape de ieșire, Emma era în spatele Anei si cineva s-a apropiat de ea si i-a pus mâna la gură ca să nu țipe. După ce au luat-o, Ana era afară din pădure si a spus:
-Ana: Emma am ieșit în sfârșit!!!
După ce a observat că nu îi răspundea, ea s-a întors si a văzut că Emma nu mai e. A început să o caute, dar nicio speranță. S-a gândit să se ducă la băieți că probabil o fii cu ei.
-Ana: Bună băieți, Emma unde e??
Carlos si Aiden se uitau unul la celălalt iar Ana nu înțelegea de ce.
-Ana: Ce s-a întâmplat???
-Carlos: Ăăă....Emma nu e....cu noi.
-Ana: Ceee??? Cred că îmi faceți o farsă sau ceva.
-Aiden: Nu îți facem nicio farsă! Emma nu e cu noi!
Când a auzit asta, Ana a încremenit si era speriată.
-Carlos: Okok...hai să recapitulăm, Ana unde ai văzut-o ultima dată?
-Ana: Păi....era cu mine în pădure dar dintr-o dată cineva ne-a pus mâna pe umăr, am țipat si am fugit. Ea era în spatele meu si de atunci nimic.
-Aiden: Hai să o sunăm poate că s-a dus acasă!!
-Ana: N-are cum! N-are cum să ajungă asa de repede acasă! Tu esti prost?
-Aiden: Nu dar, măcar hai să încercăm!!
-Carlos: O sun eu!
Carlos o suna pe Emma dar avea telefonul închis, o mai suna încă de 3 ori dar nimic, si a început să se panicheze.
-Ana: Ce este? Ai aflat ceva?? E acasă??
Carlos era prea agitat si nu le-a spus nimic.
-Aiden: Carlos!!! Ce ai aflat??? Ea e bine??? E acasă?? Te rog spune ceva frate!!
-Ana: Te rog spune ceva!! Nu mai tăcea că mă faci să mă panichez!!
-Aiden: Carlos!!!
-Carlos (spunea nervos) : Nu! Nu am aflat nimic! Am sunat-o de 3 ori dar are telefonul închis!! Si când aflu că nu răspunde la telefon mă panichez, simt că o i-au razna!!!
-Aiden: Gata frate, o s-o găsim noi, pun pariu!!
-Ana: Da Carlos, o s-o găsim împreună, sunt sigură de asta!
-Carlos: Da, poate că aveți dreptate! (Si pleca foarte trist.)
-Ana: Ce are??
-Aiden: Nimic doar că....
-Ana: Doar că....? Hai Aiden, poți să-mi spui!
-Aiden: Doar că....Carlos o place foarte mult pe Emma! Gata!
-Ana: Ce...ceee????
-Aiden: Da dar te rog să nu spui nimic!
-Ana: Ok nu spun...!
-Aiden: Ok, hai să mergem după el si să o căutăm pe Emma!
După un sfert de oră.....după ce au căutat-o din nou în pădure....au observat din nou aceea lumină strălucitoare galbenă. Ei s-au apropiat de ea dar, au căzut într-o groapă.
Au încercat să iasă dar, atunci, câțiva vampiri i-au luat din aceea groapă si i-au legat. Acei vampiri i-au dus acolo unde era aceea lumină strălucitoare, le-au spus să se aseze în genunchii. Dintr-o dată au apărut 2 gardieni împreună cu Emma. Ceilalți când au văzut-o erau fericiți dar si înspăimântați, deoarece un vampir cred că era regele lor era lângă ea. Si a strigat:
-Regele: Dragi oaspeți, astăzi ați îndeplinit misiunea care va dat-o regele vostru si mi-ați adus cina!
Când ei au auzit asta, au tremurat de spaimă. Când un alt vampir se ducea către Emma, si era gata să îi înfigă colții în ea, dintr-o dată, a apărut Aurora cu supușii ei, toți au fost uimiți. Dar regele a fost foarte furios si a strigat:
-Regele: Măi măi măi, uite cine ți-a făcut apariția! Chiar Aurora Millor! Ce surpriză să te văd! Supuși atacați-o!!
-Aurora: Atacații si voi!! (Si ți-a scos colții)
Când lupta a început, Aurora i-a eliberat pe prietenii ei. Si i-a scos din aceea pădure.
-Aurora: Gata! Acum sunteți în siguranță...!!!
A făcut pauză fiindcă ei se uitau uimiți la ea.
-Aurora: Ăăă....ce e???
-Aiden: Esti vampir????
-Aurora: Ăăă....
-Carlos: De ce nu ne-ai spus că esti vampir???
-Aurora: Nu v-am spus fiindcă....
-Ana: Fiindcă ce???
-Aurora: Fiindcă m-ați lăsa baltă!!! Si v-am pune în pericol!!!
-Emma: Ce vrei să spui?? Cum adică ne-ai pune în pericol??
-Aurora: Offf.....o echipă de vampiri defapt rivalii noștri, v-au spionat si ne-au amenințat nu doar pe mine, si pe armata noastră, că dacă nu vrem să murim cu toții, trebuie să vă săcrificăm pe voi, adică să vă luăm si să vă aducem în ținutul lor....dar noi am obiectat iar ei s-au înfuriat si ne-au amenințat cu o luptă...nu vreau să spun asta dar....ar fii cel mai bine să stați cu toții departe de mine!
-Carlos: Aurora ce tot spui? Cum să stăm departe de tine?
-Emma: Aurora nu ne pui în pericol! Tu esti o persoană minunată si nu vrem sa stăm departe de tine!
-Aurora: Trebuie.....este pentru binele tutoror! Vă iubesc si să aveti grijă de voi!
Si cu toate astea a dispărut.Va urma.....cred că este cel mai prost capitol pe care l-am scris.....dar sper să vă placă cartea mea si cine stie....poate va apărea o carte noua....încă nu stiu....Vă pup si ne vedem mâine cu un nou capitol....Oare ce se va întâmpla cu Aurora? Oare cum va fii viața prietenilor ei fără ea? Oare se va întoarce în curând la ei? Toate astea le veți afla mâine!💝💝💝
CITEȘTI
O tocilară
RomanceEmma o fată amuzantă, de treabă si timidă care are 16 ani, locuiește în America împreună cu familia ei si cu fratele ei Alex. Ei la un moment dat se vor muta în New York. Părinți îi vor muri iar de la moartea lor Emma se va schimba adică nu va mai f...