IV. guilt

1.1K 73 65
                                    

— guilt: suçluluk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

guilt: suçluluk.

• • •

Güneş ışıklarının teninin üzerinde dans edercesine gezindiğini hissedebiliyordu, kumral saçlarının dağıldığı yumuşacık yastığa kafası iyice gömülmüşken hemen yanında nefeslerini veren kişinin sıcaklığını hissedebiliyordu. Sabahın mayıştırıcı etkisi altında, nefes alış verişlerini duyduğu kişiye kollarını sarmak istediğini biliyordu.

Gözlerini hafifçe aralayarak istediği gibi kollarını kaldırdı ve çıplak boynuna sardı. Melez adamın ışıldayan mavi gözlerini görmek için yüzüne eğildi ancak adam henüz gözlerini açmamıştı. Kollarının arasında uzandığı kadının boynuna daha çok sokulmak için hareketlendiğinde Angeline kulağına eğildi ve tatlı sesiyle mırıldandı. "Günaydın sevgilim."

Burnunu kadının köprücük kemiğine yaslayan ve dudaklarını tenine bastıran esmer adam gülümsüyordu, güneş kadının çıplak sırtına vururken o güzel gözlerini açmak ve sabaha sevgilisinin dilekleriyle uyanmak onu iyi hissettirmişti. Ellerini kadının sırtında gezdirmeye başladığında kadın kollarını sıkılaştırdı. "Hadi ama." diye yeniden mırıldandığında genç adam bu sefer kıkırdadı.

Öpücüğü kadının köprücük kemiğini bulduğunda genç adam yerinde hareketlenmişti. "Daha çok erken. Biraz daha yatakta kalabiliriz."

Angeline güldü. Bir melodi gibi kulağı okşarken adam parmaklarının uçlarını teninde gezdirmeyi sürdürdü, dudakları kadının boyun girintisini bulduğunda öpücüklerini ardı ardına kondurmaya başladı. Kokusu güzel kadın kendisini sevgilisinin kollarına bıraktığında adamın kafasını kaldırdı, öpüşmek istiyordu. Adamın dudaklarına dudaklarını yerleştirdiğinde uzun fakat tatlı bir öpücüğü başlatmış oldu. Sabahı haber eden güneşin ışıkları altında, sevgilisi ile öpüşen Angeline hayatın bu dakikalarda daha iyi olduğunu hissediyordu. İşi yolundaydı, ilhamı yerindeydi ve sevgilisi, Darren yanındaydı.

Safir gibi gözlerinin esmer teninde parladığı Darren'ı gerçekten seviyordu, ona aşıktı ve kalbi ne zaman adamla öpüşse pır pır atıyor, asla bu heyecanı atlatamıyordu. Aşkını kalbinde canlı tutan en önemli duygulardan biri de bu heyecandı ve Angelina bu heyecan için yaşıyordu sanki. Dudaklarındaki baskı, sıcak ve kısa öpücükler, uykunun mayhoşluğu... bunlardan daha güzel ne olabilirdi ki kısacık zaman dilimleri içerisinde?

İlham meleği bu anlardan oluşuyordu işte. Darren'ın tadını alamadığı her an hasret kaldığı dudaklarından ayrıldığında gözlerinin içine baktı.

O kelimeleri söylemek, dile getirmek duygu fırtınasını dindirmiyordu. Fakat kadın söylemekten hoşlanıyordu. Gülümseyerek yeniden mırıldandı. "Seni seviyorum Darren."

* * *

Gözlerini araladı. Kapının zilinin çalmasıyla, anısının sızdığı rüyasından uyanmıştı.

another love • chris evansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin