XI. love [final]

1K 63 74
                                    

 — love: sevgi, aşk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

— love: sevgi, aşk.

• • •

  6 Ay Sonra

Mumlar aracılığıyla sağlanan ışıklar olması gereken romantik ortamı hayal edilenin ötesine geçerek daha göz kamaştırıcı şekilde oluşturmayı başarmıştı. Bu mumlardan yayılan burun gıdıklayıcı kokular, mekanda bulunan çiçeklerin kendisine has kokusuyla harmanlanmıştı ve romantik havayı daha da güzelleştiriyordu.

  Akşamüstü güneşinin manzarasına bakarken mutlulukla gülümsemek ve sevdiği kişinin elini tutmak çoğu insan için paha biçilmez bir andı ve kendisine aşkla bakan adamın parmaklarını tutan Monica, hayatının en ışıltılı anlarından birini yaşadığını hissediyordu. Adamın parmaklarını hafifçe sıktığında ve adam onun şakağına bir öpücüğü bıraktığında onu sevdiğine dair bir kelimeyi mırıldanmış, beline sardığı eliyle kendisine doğru çekmişti.

Mekanı dolduran kişilerden yükselen alkışlarla Monica güldüğünde ve kollarını da onun bedenine sardığında gerçekten kalbinin mutlulukla çarptığını hissedebiliyordu. Heyecan ellerinin terle kaplanmasına sebep olsa da, panik kelimelerini boğazına dizse de her şey güzeldi ve o mutluydu. Önemli olan tek şey de buydu.

Monica eşinin elini tutarak küçük çapta düzenlediği düğüne gelen insanlara tebessüm etti, ardından küçük platformdan nazik adımlarla inerek ilerlemeye başladı. Herkesin onu tebrik etmeye geleceğini biliyordu ama en azından şimdilik herkesin kendi muhabbetleriyle meşgul olması ona zaman sağlamıştı. Adamın elini bıraktığında kulağına yaklaşıp fısıldamıştı ancak genç adam söylediklerini tam anlayabilmiş değildi. Adam Monica'nın gözlerinde parlayan bir başka heyecanı seçtiğinde kadının elini bıraktı ve küçük insan seli arasında ilerlemesini izledi.

Monica uzun beyaz elbisesinin eteklerini tutarken ve saçlarındaki bol örgülere sıkıştırılmış çiçekli tokalarını düşürmemek adına kafasını fazla sallamamaya çalışırken köşedeki masalardan birini Scarlett ve Elizabeth ile paylaşan Christopher'a yöneldi. Scarlett sade gül kurusu askılı elbisesiyle nefes kesici görünüyordu, saçları hafif dalgalarla şekillendirilmişti ve gözlerini ortaya çıkaran makyajı güzelliğine güzellik katmıştı adeta. Gülümseyerek Monica'ya baktığında yüzüklü parmaklarını ileriye doğru uzatmış ve kadını kolları arasına alarak kısa bir sarılma bahşetmişti.

"İnanamıyorum, sen de evlendin!" diyerek güldüğünde gözlerine kadar ulaşan sevinciyle kadının yüzüne bakıyordu.

Monica onun parmaklarına ellerini yerleştirdiğinde ve omzuna kafasını koyduğunda neredeyse ağlamak üzereymiş gibi görünüyordu, bunu o üçlü arasında fark eden tek kişi ise Christopher olabilirdi. Elizabeth de en az Scarlett kadar heyecan dolu görünüyordu. Kadının üst bedenini saran ve eteği kloş inen elbisesi gözlerinin rengini ortaya çıkarmıştı, dudaklarındaki koyu pembe rujunu tamamlıyordu. Saçlarını salaş bir şekilde toplamış kadın, her zamanki gibi göz kamaştırıyordu.

another love • chris evansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin