Mutlu olmak için ne gerekiyor? Masalın sonraları hep güzel bitiyorken, neden hayat bu kadar acımasız oluyor. Sevildiğini hissetmek neden bu kadar zor oluyor?
Bir haftadır yaşadıklarım tekrarlanıyor gibi geliyordu. Hep aynı şeyler. Sabahın köründe kalkıp okula gelmek, lüzumsuz insanlara bakmak, Kıvanç'la geçirdiğimiz güzel zamanlar. Gün boyunca yaşadığım en güzel şey zaten oydu ki..
Elimde tuttuğum kahve fincanını yudumlarken etrafımı inceliyordum. Kahvenin o mükemmel kokusuyla harmanlanmış yağmur kokusu.
Götmen'in sınıftan içeri girmesiyle gözlerim onu bulmuştu. Yanıma gelip, Kıvanç'ın okulun arkasında bir kızla sarmaş dolaş fotoğrafını gösteriyordu.
Ellerim kendinden bağımsız kalbime doğru gitti. Boş sınıfta yankılanan fincan sesi. Göz yaşlarımı tutamıyordum. Çantamı alıp okulu terk ettim.Whatsapp'ı açıp gelen mesajları okumaya başladım. Geldiğim yer nefes almak için geldiğim küçük bir araziydi.
Yavşak: Neredesin?
Yavşak: Okulda yoktun?
Yavşak: Söyle, Neredesin bal?
Ben: Fuck you!
Ben: Uzak dur benden.
Ben: Hayatımdan siktir git.
Yavşak: Konum at geliyorum.
Ben: istemiyorum.
Ben: senden gelecek hiçbir şeyi istemiyorum.
Yavşak: At dedim.
Yavşak: istersem bulacağımı biliyorsun. Hadi güzelim yorma beni.
Bulunduğum yerin konumunu atıp whatsappdan çıktım. Çimenlerin üzerine yatıp. Bunca yıldır bomboş kurduğum tüm hayalleri düşündüm.
"Açelya? "
Arkamı dönmeye tenezzül bile etmedim. Gözyaşlarım kendini yine durduramamıştı.
"Noldu? Biri bir şey mi dedi? Yaptı? Söylesene! "
Galerimden o iğrenç fotoğrafı açtım. Telefonu ona uzattım.
Güçlü bir kahkaha attı.
"Sen ciddi olamazsın! "
Ne olduğunu anlayamamıştım. Neye gülüyordu bu salak. Telefonu uzattı.
"Sen buna inandın mı?"
"Kızım apaçık belli işte! "
"Ney belli anlamıyorum"
"Dikkatli bakarsan bunun basit bir fotoshop olduğunu anlarsın. Geçen hafta seninle okulun arkasında buluştuğumuzda çekilen fotoğrafın üstünde apaçık oynanmış işte"
Dedikleri doğruydu. Ve ben doğruluğundan emin olmadığım bir şey yüzünden ona kırılmıştım. Ve tam gün yok yazılmıştım.
Neyin kafası aq bu? Hadi eyw.
Dkowöspelpdlepslwprkroldp
Mükemmel ruh halime uygun bir bölüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEXTİNG| BAL ÇOCUK-ASKIYA ALINDI
HumorA: Annen seni benim için doğurmuş yiğidim! A: Merak ediyorum da annen arı mı? Kıvanç: Hayır. Neden? A: Bal gibi çocuk doğurmuş kayınvalidem. Kıvanç: Siktir deli.. Tüm hakları anonimin klavyesinde saklıdır. Çalınması durumunda yasal işlem başlatılaca...