Yoongi - Top
Hoseok - Bottom
Oranžovovlasý chlapec seděl v klidu v lavici a poslouchal výklad učitele, který jim vysvětloval novou látku, kterou už tak chlapec nechápal.
"Ty to chápeš..?" zeptal se ho menší růžovovlasý a chlapec zavrtěl hlavou.
"Pak se zeptej Jungkooka, ten to rozhodně chápe." řekl chlapec jeho kamarádovi, který přikývl a začal psát na papírek nějaký vzkaz, který pak nenápadně plul třídou.
"Hej, rozsvítil se ti mobil." drcl do oranžovovlasého chlapce jeho kamarád, který viděl probliknout jeho mobil.
"Jo dík.." chlapec sáhl do kapsy od batohu a vytáhl si nenápadně mobil, který odemkl a najel na zprávy..
Yoongi: Baby boy, přijď ihned, máš tu prácičku a daddy se nudí.
Chlapec se trošku zarazil a zamkl mobil, přičemž si povzdechl.
"Hobi hyung? Děje se něco?"
"Ne, nic Jimine.. Jen.. No, dneska budu muset vynechat zkoušku, tak promiň." usmál se Hoseok na Jimina, který ale tušil, že je něco špatně.
"Zase on?" řekl oprskle Jimin a Hoseok vydechl všechen vzduch.
"Není to ON.. Y-yoongi prostě není jako my.." když vyslovil jméno jeho..
Jak to říct..
Pána..?
Tak se trošku otřepal, protože naposledy, když ho oslovil jménem, tak dostal nepěkný trest..
"Odepiš mu, nebo budeš muset opět vynechávat další zkoušky kvůli tomu zacházení." řekl přidušeně Jimin a Hoseok odemkl mobil a začal tam něco ťukat.
Me: Omlouvám se pane, jsem ve škole nemůžu odejít... Přijdu za Vámi ihned po škole.
Růžovovlasý viděl jak se jeho kamarád začíná lehce třepat ze strachu, co ho bude čekat, tak mu jemně stiskl ruku a povzbudivě se na něj usmál.
"Pokud ti ublíží, zabiju ho.." řekl nevinně Jimin a Hoseok zakroutil hlavou.
"To bys neudělal."
"Ty víš, že jo, i když vím že-"
"Že ho miluju.." dokončil za něj Hoseok a Jimin odtáhl ruku a nasadil vážný výraz.
"Jak ho můžeš milovat? Ubližuje ti!" vykřikl možná lehce nahlas, ale naštěstí ihned začalo zvonit a Jimin se odebral na další hodinu.
Yoongi: Přijď ihned nebo tě potrestám.
Hoseokovi naběhla husí kůže potom, co si přečetl zprávu a začal si připravovat na hodinu.
Me: Dojdu do hodiny a půl. Omlouvám se pane...
Už teď Hoseok věděl, že to nebude nic dobrého, ale přesto vydržel tu hodinu ve škole a ihned vyrazil za svým pánem, který rozhodně čekal u něj doma.
"Pan Hoseok přišel." oznámil mu jeho vlastní.. No, sluha?
"Ať za mnou přijde tak jako obvykle." oznámil mu ledový a přísný hlas, po kterém Hoseokovi naběhla ještě víc husí kůže a extrémní strach.
YOU ARE READING
Oneshoty BTS - Boy X Boy
FanfictionPiště do komentářů jaký ship chcete. Beru jakékoliv, nevadí mi žádný v BTS. :D Jsou tu hlavně části pro úchyláky.. :D