Jungkook - Switch
Taehyung - Switch
Yoongi - TopSwitch = Bottom + Top
Noční Seoul je na pohled krásný, klidný a místy i romantický. Samozřejmě tu existují i koutky, ve kterých se žije rušně a místo romanticky tam panuje vzrušení.
Hnědovlasý muž si frustrovaně prohrábl své nově nabarvené vlasy a zabodl svůj pohled do svítícího displeje od notebooku drahé značky. Opět se díval na stejný úsek rozhovoru člověka, jenž ho přitahuje tak jako nikdo jiný.
„Pane Jeon! Prosím, jaká je Vaše orientace? Na sociálních sítí vypukla hádka o tom, že Vás někdo zastihl s nějakým mužem," řekla jedna žena a podstrčila mladíkovi mikrofon. Ten se jen tiše zasmál, odhalil své bílé králičí zoubky a s jemným hlasem jí odpověděl. „Jsem člověk, kterému je jedno, pokud to je dívka nebo chlapec... Pokud se člověk zamiluje, tak s tím nic neudělá. Vzrušují mě obě pohlaví, ale je pravda, že více muži,"
Muž zaklonil hlavu, zavřel oči a nechal svou myslí proletět opět různé a vzrušující představy. Najednou ho oslovila jeho pokojská.
„Pane Kim, mám uklidit i Váš pokoj?" zeptala se slušně a muž se na ni pousmál. Notebook odložil a protáhl se. „Díky Yeo, můžeš... A když nejsme v práci, tak mi říkej Taehyungu, už jsem ti to říkal několikrát..."
Slečna jen s mírným úsměvem přikývla a odešla. Taehyung byl podnikatel, měl opravdu hodně podřízených a tahle mu zrovna udělala jednu hodně velkou službu. Díky jejím zdrojům našla podnik, ve kterém ten mladík často vystupuje.
Jeon Jungkook - ten mladík, je tanečník a zpěvák. Je také známý pro nějaké pornoherecké výkony, kde samozřejmě ale neukazuje tvář a tak to není jisté. Taehyung si ale jistý je, jelikož viděl snad každé video a to vzdychání mu patří k tomu hlasu.
Taehyung se převlékl do bílé košile, černých kalhot a černého saka. Dal si sportovní čelenku tak, aby mu nepadaly vlasy do očí a vzal si klíčky od jeho domu a auta.
Vyšel ke svému drahému vozidlu, sedl si a ihned vyjel směrem k podniku, kde by zrovna dnes měl Jungkook být. Taehyunga vzrušovalo jen pomyšlení na to, že ho uvidí.
Všechno měl naplánované, ačkoli věděl, že Jungkook bude mít rozhodně nějakou ochranku, kterou si také prověřil díky internetu, tak si věřil, že dnes bude to vzdychání slyšet naživo.
Taehyung po pár minutách dojel k podniku, kde to žilo už pár metrů od toho. Vešel dovnitř a sedl si k baru. Zaplatil si celou sklenici alkoholu a čekal, než se něco bude dít. Samozřejmě viděl narvaný podnik, kde všude byli lidé - opilí i střízlivý. Taehyung se díval na pódium, které se začalo osvětlovat a připravovat. Věděl, že teď se něco bude dít, tak do sebe kopl jednu sklenici alkoholu a přiblížil se k pódiu. A najednou vše utichlo. Ticho ale přerušil něčí nádherný hlas a Taehyung ihned cítil, jak se jeho tělo chvěje.
YOU ARE READING
Oneshoty BTS - Boy X Boy
FanficPiště do komentářů jaký ship chcete. Beru jakékoliv, nevadí mi žádný v BTS. :D Jsou tu hlavně části pro úchyláky.. :D