Taehyung - Top
Jungkook - Bottom
"Bráško?" zeptal se mladší staršího, který se na něj vřele usmál a pobídl ho, aby mluvil.
"Dneska jsme se bavili o pohlavním styku no a..." mladší znervózněl a trošku se zavrtěl v náručí staršího.
"O-oni se mi vysmívali, že nevím.. N-nevím o c-co jde a tak.."
"Hyung, vysvětlíš mi to?" zeptal se mladší s jiskřičkami v očích a odtáhl se, aby se mohl podívat na staršího.
"Kookie.." vydechl starší a lehce se usmál.
"Je to hlavně.. Náznak lásky.. Dá se říci." řekl jednoduše starší a nevinný malý klučina se přiblížil ke svému staršímu bratrovi.
"Takže to můžu udělat s tebou?" zeptal se nevinně a starší vykulil oči.
"C-co..? J-jungkookie.. To nemůžeš takhle-"
"T-ty mě nemáš rád..?" posmutněl mladší a starší zakroutil hlavou a jeho líčka zrůžověla.
"Jasně že tě mám rád, jen.. To toho člověka musíš milovat jako víc než bratra.. Víš.." řekl nejistě starší a podíval se na reakci mladšího, která ho ničila.
Brečel.
"T-ty mě n-nemiluješ Taehyungie..?" zavzlykal mladší a starší si ho ihned přisunul do objetí.
"Miluju tě víc než cokoliv na světě.." zašeptal a políbil mladšího na čelo.
"Já tebe taky." usmál se mladší a podíval se staršímu do očí.
"Co to děláš Kookie..?" zeptal se trošku vyděšeně, když viděl, jak si mladší prohlíží jeho profil.
"Jsi krásný hyungu.." zašeptal a zahihňal se.
Starší zčervenal ještě víc a díval se na ty nevinné dva polštářky, kterých by nejraději zbavil veškeré nevinnosti, ale věděl, že to udělat nemohl..
Má svého mladšího brášku na starost, když jsou rodiče pryč na cestách jako teď a nemůže mu ublížit.
"Hyung..?"
"Ano Kookie?"
"Dáš mi pusinku?" ten nevinný hlásek ho doháněl k šílenství.. Jeho celková nevinnost a roztomilost ho přímo zabíjela.
"A-ale.. K-kookie.." vydechl Taehyung a Jungkook potáhl.
"P-promiň.. Neměl jsem to chtít.." řekl smutně a chtěl odejít z pokoje jeho staršího brášky, ale Taehyung ho zastavil.
"Nikam nechoď." stáhl ho opatrně zpátky k sobě a přiblížil se svým obličejem k Jungkookovo.
Taehyung lehce přiložil své rty na ty Jungkookovo a přímo vybuchl, když zjistil, jak jemné a měkké jsou..
"Ještě.." zašeptal mladší, když se Taehyung odtáhl a ten znervózněl..
Taehyung si pořád říkal dokola jedinou větu a tu, že se musí ovládat..
Taehyung opět přiložil své rty na mladšího a lehce s nimi pohyboval. Jungkook dělal to samé a i když mu je teprve 13, tak se našel díky jeho 16 letému staršímu bráškovi.
Taehyung se mu probojoval do pusinky a Jungkook své ruce přesunul na jeho krk, který rukama objal a tím si ho přisunul blíže. Taehyungovo ruce se obmotaly kolem jeho drobného tělíčka a přitiskl si ho na sebe.
YOU ARE READING
Oneshoty BTS - Boy X Boy
FanficPiště do komentářů jaký ship chcete. Beru jakékoliv, nevadí mi žádný v BTS. :D Jsou tu hlavně části pro úchyláky.. :D