Jimin - bottom
Taehyung - top
„Jiminie... já vím, že jsem ti to slíbila, ale opravdu to nejde," zašeptala žena do mobilu a chlapec si povzdechl.
„Tak to na tu besídku ani nemusím jít..."
„To musíš. Budeš to mít opravdu úžasné, to mi věř... hlavně musíš ihned domů, jelikož bude pozdě."
„Já vím..." zafňukal chlapec a žena s někým začala mluvit mimo hovor.
„Promiň zlatíčko, už musím jít... opravdu mě to mrzí..."
„Hmm... ahoj."Jimin mobil odložil a plácl sebou na postel. „Zase na mě budou oškliví..." zašeptal si pro sebe a zvedl se. Podíval se na sebe do zrcadla a sáhl si na tváře. „Jsem tak odporný."
Do očí se mu začaly hrnout slzy, které se ani nesnažil zahnat. Mobil mu cinkl a on se na něj s nechutí podíval.Oči se mu rozzářily, když viděl, že mu přišla zpráva na jedné aplikaci, kde se spřátelil s pár lidmi. „Prosím ať je to on, prosím!" vyjekl natěšeně a rozklikl aplikaci.
„Ach jo..." vydechl, když viděl, že mu napsal pouze jeho kamarád Jungkook.kookie_bunbun
Jimine, půjdeš něco hrát? je nudaaachimchim
Ne za chvilku mám besídku. musím jít, ahojMobil chtěl akorát odložil a v tu chvíli mu přišla nová zpráva. Podíval se na uživatele a hřejivě se usmál, když tam viděl toho, koho chtěl.
tae_v
Jiminie, konečně jsi onlinechimchim
Tae! omlouvám se neměl jsem čas...tae_v
Nic se neděje, zlatíčko. Teď čas máš?chimchim
přemýšlím že nepůjdu na tu vánoční besídku... nechci tamtae_v
Ale Minie, musíš tam jít... kamarádi se na tebe určitě spoléhajíchimchim
říkal jsem ti že mě tam stejně nechtějí a k tomu maminka ani nepřijde. prý se zasekla v Seoulutae_v
To mě mrzí, zlatíčko... kdybych mohl, přijel bychchimchim
opravdu? nechceš přijet? budu strašně rád! bude to ten nejlepší dárek k Vánocům!!tae_v
Opravdu by sis to přál?chimchim
ano, ano! prosím!!tae_v
Dobře, začíná ti to v pět, že?chimchim
ano! ale jak tě poznám? nikdy si mi neposlal fotku...tae_v
Budu tam v obleku, pojedu rovnou z práce. Poznáš mě, neboj ;)Jimin šťastně vypískl a svalil se na postel. „Musím se připravit!"
Vlezl si do sprchového koutku, umyl si své nabarvené blonďaté vlasy a ještě chvilku na sebe nechal téct vodu. Vyšel ze sprchy, vyčistil si ještě jednou zuby a zazubil se na svůj odraz, přičemž se mu zvětšily tvářičky, které tak neměl rád.
Jeho internetový ,kamarád' tae_v mu ale dokola říkal samé komplimenty, jak moc je krásný, což Jimina opravdu těšilo. Bavil se s ním už dva roky a za tu dobu nezjistil ani jak zní jeho hlas...Zakroutil hlavou a docupital ke skříni, ze které si vytáhl oblečení. Větší košilku, džíny a spodní prádlo s ponožkami.
Oblékl se, v kuchyni si udělal nějaké jednoduché jídlo a najedl se. Nakonec zjistil, že už je krásných čtvrt na pět a tak si do batůžku vzal to nejdůležitější, aby už mohl vyjít.
YOU ARE READING
Oneshoty BTS - Boy X Boy
FanfictionPiště do komentářů jaký ship chcete. Beru jakékoliv, nevadí mi žádný v BTS. :D Jsou tu hlavně části pro úchyláky.. :D