Byl pozdní večer - první máj
večerní máj - byl lásky čas,
kdy v gay baru otevřeno maj
kam namířeno mám
a těsno začíná být mým kalhotám.[Potlesk prosím pro básníka Natálku @travexinka]
Velice mladý, pohledný a atraktivní muž vyšel ze svého drahého auta a s tichým nádechem se porozhlédl.
„Tady to je, pane Kime," řekl jeho šofér, který mu šel podržet dveře do baru. Muž s kamenným výrazem vešel do baru a ihned ho do očí praštila různá světla, která se pohybovala hlavně v tmavě červené a fialové.
„Chcete ještě-"
„Ne, děkuji. Můžete odjet," řekl svým hlubokým hlasem muž.Došel k baru, sedl si na stoličku a vyčkával, až k němu někdo dojde. Přišla k němu mladá slečna a s úsměvem se ho zeptala, co si dá. „Požádal bych vedení tohoto... baru. Mám tu mít domluvený pokoj a pár hvězdiček."
„Ihned ho zavolám, moment," předklonila se a odešla někam za bar. Po pár minutách se se slečnou vrátil i starší muž, který k němu natáhl ruku.„Dobrý den, vy jste?"
„Kim. Kim Taehyung, mám tu rezervaci," řekl slušně a muž si vzpomněl. „Ano, ano, vím. Pojďte za mnou dozadu, tady je rušno."
Kolem Taehyunga proběhl mladý chlapec v hodně vyzívavém oblečení s králičími oušky a malinko do něj strčil. Tiše se omluvil a uklonil. „To nic, utíkej..."
„Tak, vy jste chtěl tu obrovskou nabídku, že?" optal se vedoucí tohoto místa a Taehyung přikývl. Vytáhl z kapsy kreditní kartu a položil ji na stůl. „Máte to tam přesně."
„Dobře... takže vy jste chtěl šest chlapců na celou noc, je to tak? Dva čistě submisivní, dva čistě dominantní, ale s respektem a poté další dva, kteří dokáží být obojí podle situace, je to tak?"
Taehyung přikývl a opřel se do židle. „Musím vám říct jen to, že jeden nám vypadl. Onemocněl a nedostavil se..."
„Který?" zajímal se Taehyung a muž se podíval do papírů. „Chlapec, který se dokázal chovat podle situace..."Taehyung si povzdechl a olízl si rty. „Tak to chci ale náhradu," řekl Taehyung a opřel se lokty o stůl. Muž před tím polkl a podíval se na svůj seznam chlapců, kteří pro něj dnes pracují. „Mám tu ještě jednoho, ale... je to nováček. Hlavně submisivní, ale dokázal by se určitě přizpůsobit."
„Beru ho-"
„Ale je nezkušený, takže-"
„Čistý... mhm, panic. Přidám vám dva miliony, ať je s ostatními v tom pokoji za pět minut."
Po těch slovech Taehyung odešel, vzal si klíče, které byly položeny na stole a vydal se do onoho pokoje.Vyšel pár schodů, odemkl obrovský pokoj s obří postelí, kam se vejde snad až deset lidí. Taehyung se ušklíbl, podíval se na čas a upravil si kravatu. Napil se z vychlazeného alkoholu, který měl připravený na stole, opřel se o něj a vyčkával.
Za pět minut se ozvalo zaklepání a on alkohol odložil. Olízl si rty a svým hlubokým hlasem dal jasně vědět, že mohou vstoupit.
„Dobrý den pane, vedu vám ty chlapce..." pověděla slečna a poté odešla. V místnosti zničehonic bylo šest chlapců a Taehyung se zamračil, když viděl jednoho na konci řady.
„Mhm... králíček," ušklíbl se, když viděl ten obleček a přišel k nim blíže. Stáli vedle sebe, měli hlavy mírně sklopené a byli připraveni poslouchat každé Taehyungovo slovo.
YOU ARE READING
Oneshoty BTS - Boy X Boy
FanfictionPiště do komentářů jaký ship chcete. Beru jakékoliv, nevadí mi žádný v BTS. :D Jsou tu hlavně části pro úchyláky.. :D