Yoonseokmin

3.2K 118 22
                                    

Jimin - bottom
Hoseok - top
Yoongi - top




„Tak co," zeptal se mladší chlapec svého kamaráda a zasmál se, „jak ti to včera šlo?" 
Chlapec s blond vlasy se smutně pousmál a pokrčil rameny. „Nevím, myslím, že ten tanec není dokonalý. Nevím, pokud tam mám jít!" povzdechl si a svalil se na svou postel. Jeho kamarád protočil očima a praštil ho. „Měl si to určitě dokonalý, neměl bys o tom vůbec pochybovat. Rozhodně tam půjdeš!"
„Já ti nevím, Kookie..." zamumlal a prohrábl si vlasy. „Určitě tam bude fůra lidí, kteří jsou lepší než já."
„Nemůžeš to vědět, dokud to nezkusíš," řekl Jungkook a ušklíbl se, „k tomu... ne každému se poštěstí se vůbec stihnout zapsat na konkurz Sope-me dvojice. Třeba mně se to nepodařilo."

Po chvilce ticha se Jimin rozešel ke skříni a začal z ní tahat nějaké oblečení. „Pokud tam mám za dvě hodiny jít, budu ještě trénovat!"
„Klidni hormon, prcku," zasmál se Jungkook a zastavil Jimina, „nemůžeš se takhle přemáhat. Máš to dobrý, potom to třeba nezatancuješ tak, jak bys chtěl. Spíš se jen uklidni, připrav a hlavně dýchej."
„Já vím, ale bože-" zarazil se a znovu si prohrábl vlasy. „Yoongi a Hoseok jsou tak dokonalí, do háje! Ja-jak budu moct pře-před nimi tancovat?! HLAVNĚ před Hoseokem?! VÍŠ JAK JE ÚŽASNÝ?!"

„Nekřič mi do uší," prskl na něj Jungkook. „Jo, nekecej. Jsem člověk, který je přeci nezná."
„Víš co, nebudu ti to tu říkat tisíckrát," řekl naštvaně Jungkook a začal hledat Jiminovi oblečení. 
„Drž hubu, sedni si a dýchej! Najdu ti nějaké oblečení a zkus ze sebe vydat větu, že to nezvládneš nebo cokoliv takového. Možná jsou sexy as fuck, ale ty taky, tak drž hubu."
Jimin protočil očima a chtěl něco říct, ale Jungkook na něj hodil oblečení. „Řekl jsem, drž hubu. Vezmi si to do koupelny, tam si dej sprchu a všechno kolem toho. Jin za pár minut prý přijede s lehkou sváčou."

Jimin tedy udělal tak, jak mu jeho kamarád nakázal.














„Jin-hyung... bojím se," vydechl Jimin, když ho Jin vezl na místo konkurzu. „Chime, neboj se. Zkoušel si to tolikrát a trénoval si takovou dobu. Určitě ti to půjde nádherně! A já tu s Kookem jsme jako podpora, takže si trošku věř."
Jimin se pousmál a přikývl. Podíval se z okna a viděl, jak obrovská fronta na ten konkurz byla. „Fakt mě mrzí, že tam Jungkook nemůže," řekl Jin a Jungkook pokrčil rameny. „Nechápu, proč to udělali takhle blbě na přihlášení..."
„Protože už teď je tam kurevsky hodně lidí a oni na to mají jen jeden den," odpověděl mu Jimin a Jungkook pokrčil rameny. „Hmm..."

Chlapci společně stáli frontu skoro celé tři hodiny. Za ty tři hodiny si to Jimin stihl tak sto tisíckrát rozmyslet a Jin s Jungkookem ho několikrát museli držet, aby neutekl. Opravdu se bál a styděl, i když věděl, že nekoušou. 

I když to tak pravda nebyla.

„Park Jimin?" zeptala se slečna a Jimin přikývl. „Fajn, připravte se. Půjdete na řadu."
„Panebože, já jdu pryč. Potřebuju strašně na záchod, chce se mi zvracet, motá se mi hlava. Už jsem zmínil, že potřebuju čůrat? Jo a asi jsem zapomněl-"
„Chime... klid," zasmál se Jungkook a poplácal Jimina po zádech. Ten si nervózně přešlápl z jedné nohy na druhou a potom uslyšel své jméno. Jungkook s Jinem ho popostrčili a zamávali mu. 

Oneshoty BTS - Boy X BoyWhere stories live. Discover now