„No tak pojď..." Sakura tlačila naši milou Yumiko do dalšího obchodu, na protesty, hrozby, ani prosby, že toho bylo ažaž, nebrala ohled.
„Ale no tak, Sakuro! Vždyť už mám všechno co potřebuju, navíc mě už bolej nohy, kam mě to taháš, hm?"
„Všechno ne," usmála se tajemně oslovená dívka a vtáhla svou novou kamarádku dovnitř. Naruto uvnitř dívčího těla zaúpěl, teď konečně chápal chudáka Kyuubiho, který byl vězněm, on se jím totiž taky cítil. Mužský vězeň v dívčím těle.
„Potřebuješ něco hezkého na večer, například rande, diskotéku a nebo večírek," prohodila jen tam mimochodem růžovláska a přehrabovala se v méně či více sexy hadřících.
„Rande?" zalapala blondýnka po dechu. „Já na rande nemůžu jít! Nikdy!"
„A proč bys nemohla? Jsi krásná holka, klukům se líbíš, tak co by sis nezarandila?" otočila se po ní Sakura. V obou rukách držela extra krátké šatičky z lesklého materiálu, vypadaly úžasně. Jedny stříbrné, druhé bílé. Yumiko sklopila oči. Co na to má říct? Že je vlastně kluk-Naruto, a proto nemůže jít randit s jiným klukem? To asi těžko. Nejvíc se ale děsil(a) toho, že k druhému pohlaví začíná pociťovat určité sympatie, ještě se o tom bude muset poradit s Tsunade, co když s ním je něco v nepořádku?
„No...nikdy jsem na žádné schůzce nebyla, tak...tak proto. Jsem prostě stydlivá," zamumlala Yum a raději studovala strukturu podlahy, než aby se dívala do očí druhé dívky. (A jen tak mimochodem, na podlaze, krom staré zašlapané žvýkačky, neobjevila nic zajímavého.)
„Ty a stydlivá?" zasmála se Sakura. "Neblbni, ty vůbec nejsi stydlivá! Jaký se ti líbí víc?" ukončila toto téma a raději se zajímala o to, které šaty se Yumiko líbí víc, ta mlčky kývla hlavou směrem k stříbrným šatičkám.
„Bezva, jdi si je zkusit," strčila jí je do ruky mladá Haruno a pakovala ji směrem ke kabinkám.
„Tak jak ti jdou?" ozval se po chvíli Sakuřin zvídavý hlas.
„No...jsou...nedostačující," odvětil hlásek z kabinky a hned nato se rozhrnul závěs. Yumiko se snažila stáhnout šaty aspoň do půli stehen, bezvýsledně.
„Jsou normální a netahej za to! Velikost akorát, jen ti moc nejdou k pleti, zkus...tyhle," usmála se vlídně Sakura a podávala jí červené šatičky. Nutno podotknout, že byly zatraceně sexy a když si je blondýnka oblékla, každej mužskej co by ji spatřil, by dozajista vykrvácel z nosu. Byly bez ramínek, kraťoučké, přiléhavé. Yumiko se ošila, Sakura zazářila.
„Perfektní, svlíkni je a jdeme k pokladně!" zavelela růžovláska a nedbala na blondýnky kyselý obličej.
Tohle je za trest, co jsem komu udělal? Tohle si vyžádá pořádnou dávku ramenu, jinak sebou seknu a začnu čichat kytičky zespoda, mudroval v duchu Naruto a ploužil se k pokladně.
„Konečně to mám za sebou," vydechla Yumiko před obchodem, obtěžkaná taškami.
„Ale no tak, bylo to fajn, nemyslíš? Hele Yumiko, já už musim letět, uvidíme se odpoledne při tréninku, měj se!" zamávala jí Sakura a zmizela neznámo kam. Naše milá blondýnka došla domů, shodila ze sebe náklad a oblékla si nově koupené černé mini šortky a červené triko s černými ornamenty, opět odhalující pupík(Narutovi se to nezamlouvalo, ale proti Sakuře neměl šanci, ta zamítla i cokoliv oranžového.). Párkrát projel hřebenem vlasy a už zase mizel venku.
Rámen volá.
„Itadakimasu!" usmála se blondýnka a začala jíst, byla tolik soustředěná na tu skvělou chuť, že si ani nevšimla, když se vedle ní stoupnul mladík s načuřeným výrazem. Zaregistrovala ho ve chvíli, když ji nešetrně zacloumal ramenem. Div se nezakuckala. Vzhlédla s plánem dotyčného minimálně přizabít.
„Co ty tu chceš, nádhero? Rušíš mě od oběda, asi ti nakopu zadek," zavrčela napruženě a z očí jí metaly blesky.
„Hele princezno, ty se tu láduješ, místo toho, aby si už dávno byla na tréninku! Všichni už čekaj, dokonce i Kakashi!" odvětil stejně naštvaným hlasem Uchiha. „Jsi jako Naruto, ten nenažranec..." ucedil a raději o krok ustoupil. Yumiko ho teď totiž probodávala obzvlášť zlým pohledem, z kterého by dostal strach i leader Akatsuki. Mlčky hodila na stůl peníze, zvedla se a odešla, přičemž neopomněla do Sasukeho pořádně vrazit.
Než oba dorazili na místo tréninku, stihli se čtyřikrát pohádat.
„Zdravím, omlouvám se, že jdu pozdě, nějak jsem se zdržel-a na obědě," omluvně se usmála Yumiko na přítomné.
„Stihla jsi přijít později než já, tomu se říká výkon, bezva Yumiko-san," usmál se Kakashi a zkoumavě si ji prohlédl, zjištění že dívka před ním je víc než přitažlivá, se mu moc nezamlouvalo. Zvlášť po uvědomení si faktu, že ta kočka je ve skutečnosti Naruto.
Yumiko si všimla, jak na ni Kakashi kouká.
Páni, co se mu stalo, že mě tak propaluje pohledem? Zvláštní, nevadí mi to, ale...líbí se mi to??? Cožeee?? To ne! Nejdřív Sasuke, teď Kakashi, bože, jsem divnéj!!
„Zdá se, že i senseiovi se tvůj obleček líbí," šeptla Sakura vyděšené blondýnce do ucha.
„Měli bychom začít trénovat, ne se tady navzájem prohlížet," ucedil Sasuke mezi zuby. Ty pohledy, kterými se Yumiko a Kakashi prohlíželi, se mu vůbec nezamlouvaly.
„Jasně," přikývl šedovlasý muž a za chvíli už na všechno zapomněli, protože se ponořili tělem i duší do tréninku.
„Ty Sakuro, myslíš, že jsem divná, když si myslim, že Kakashi-sensei je...no...zajímavý chlap?" zeptala se potichu blondýnka své kamarádky, když odpočívaly ve stínu stromu. Sasuke s Kakashim byli vzdáleni, probírali něco...asi je jedno co.
Sakura na ni s úsměvem pohlédla. „Ale vůbec ne, však on není jen tak obyčejný, má určité charisma. Vůbec si s tím nedělej starosti."
„Díky, začínala jsem se bát, že magořim," oplatila jí úsměv Yumiko, ale v duchu si říkala, že magoří i tak, kdo to kdy viděl, aby kluk obdivoval a fandil jinému klukovi, či muži, jako nějaká potřeštěná fanynka?!
„Mě se ale líbí někdo úplně jiný," zasnila se mladá růžovlasá kunoichi a s naprostou oddaností v očích se zadívala na černovlasého mladíka.
„Uchiha Sasuke," odfrkla si blondýnka, přičemž se zadívala týmž směrem jako Sakura.
„Přesně. On je totiž tak...silný, hezký, přitažlivý, sexy. Škoda jen, že si žádné z holek nevšímá, jakoby mu ani nestály za pohled, nejspíš je vybíravý."
„Pche, nechápu, že s ním ztrácíš čas, nafoukanec jeden!"
„Ale on není nafoukaný, jen je prostě takový, ve skutečnosti je hodný. Dokonce se spřátelil s tím trdlem Narutem."
„Trdlem? Ty myslíš, že Naruto je trdlo a Uchiha mu prokazuje laskavost tím, že se s ním přátelí?" Yumiko se s překvapením v očích otočila na dívku vedle sebe.
„No to ne, Naruto je fajn, jen je občas dost unáhlený a dělá tak chyby. Ne všichni s ním zvládnou vydržet déle než den, aniž by ho neměli chuť praštit. Ale i tak ho mám vlastně ráda...a Sasuke taky, jinak by s ním neztrácel čas."
Ono na tom asi něco bude, že jsem unáhlený, jinak by ze mě teď nebyla baba.
ČTEŠ
On je holka?
FanfictionNaruto je na misi, kde se díky jeho nepozornosti stane něco, co mu navždy změní život. Změní se na dívku! Od té doby začíná boj o znovuzískání starého těla. Jenže není to tak jednoduché, pletou se sem city a naučit se kontrolovat dívčí mysl je také...